Citat:
Ursprungligen postat av
BlueSwede
Det där är ju bara spekulationer, jag söker fakta! Om Polien sökte den, så tror jag fakta skulle vara tillgängligt!
Du är så efter i tråden, och inte heller kan du lägga ihop två plus två själv om inte nån skriver dig på näsan att det blir fyra.
Nu har det i ett antal inlägg framgått att den välinformerade källan jag hänvisar till är Ass2mouth, och om du vill kalla denne välinformerad eller ej är upp till dig. Jag och uppenbarligen en mängd andra i tråden gör bedömningen att denne är välinformerad. I så fall är MC borta.
Jag gör sedan bedömningen på egen hand (lägga ihop två plus två, du vet) att den troligaste förklaringen som AJ har lämnat är att hojen är stulen. Visst kan han ha sagt att den blev uppbeamad till ett rymdskepp av utomjordingar, men jag bedömer det som mindre sannolikhet. Du gör säkerligen ingen egen slutledning utan väntar till någon talar om för dig vad du ska tro.
Vi lämnar det där. Jag säger fortfarande att det är försvårande för AJ och DH att _bägges fordon_ stulits under en tidsrymd på mindre än en vecka.