Citat:
Ursprungligen postat av
Paritet
Att AJ skulle ringa någon i Grästorp som för övrigt skulle upp och jobba är Bullshit, dels kunde han tagit MCn direkt, eller så hade han i normala fall traskat 700 meter hem och sovit hos sin mor
Hotbild eller inte så hade han gjort så Eller så är det flockdjuret i honom som gör att han måste ringa och väcka två i Grästorp pga hotbild
Dessa herrar berättar sanningen, men vrider på den en aning
Hotbild skulle kunna finnas pga AJ retat upp PT på telefon, så där passerar de lögndetektorn
DB och FH befann sig utanför BP för att hämta AJ, även där passerar de lögndetektorn
AJ har befunnit sig hos BO under natten, helt korrekt enligt lögndetektorn
Bilen blev stulen, där skulle DB klara testen om AJ skämtsamt säger, jag snor/stjäl din bil sen
Så i stort sett finns ALLT där, nu saknas bara foto när GM utför brottet, eller vad behövs för att sätta dit GM? Ha ha, så tragiskt att MGM klarat sig så länge
Sen skulle nog 2av dessa 3 pajjsare klara lögndetektorn ändå, kroniska LÖGNARE som de är
Får inte detta fallet ett vettigt slut, så är det sedan fritt fram med mord osv. Om det inte finns bildbevis eller vittne till händelsen , en otäck framtid
Golare har inga polare ? Var det TB som golade i tråden eller på ansiktsboken om att Id@ varit inblandad i nåt rån ??
Har det ens använts någon lögndetektor? Det tror jag knappast.
"Herrarna" som du vill kalla dom ( jag tänker andra ord) har ju hämtat AJ på annan plats enligt egen utsago så skulle nu en lögndetektor varit inblandad så skulle de förmodligen inte klara sig på den punkten.
Jag har inte läst något om att Id@ skulle varit delaktig i ngt rån? Var har du läst det?