Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Tom skickar hit, men han är dyr även räknat internationellt.
Vet inte om man bör välja Johnbon eller Peptidexperten.
De vanliga shopparna kan man glömma, 500kr för en vial ghrp-2 haha. Vilket skämt.
Hellre bra kvalitet, skiter i om han är dyr - så länge jag vet att jag får det jag betalar för. Men sist jag frågade om han skickade till Sverige så svarade han nej. Kanske var tillfälligt då?
Önskar faktiskt att någon säljare kunde importera Tom's peptider - och att de kunde bevisa att det är hans peptider (t.ex. genom att mejla honom och få ett svar "ja, peptidsvenne är en godkänd partner" eller nåt).
Även om Johnbon är en bra säljare, för det är han, så säger han ju att hans peptider är från Kina. Vilket jag såklart uppskattar.. att han är ärlig. Och såklart, bara för att peptider kommer från USA så betyder det inte att de är ett dugg bättre. Bara att Kina fått ett dåligt rykte. Såklart kan "Kina skit" vara bra också. Svårt att veta bara. Och jag tror att alla peptider som säljs i Sverige idag antingen är från Kina, eller från opålitliga UG labb.
Peptidexperten skulle jag inte röra med en påle. En säljare som påstår sig ha follistatin är en säljare som inte går att lita på (min åsikt, prove me wrong). En person som dessutom påstår att det går att sälja riktigt follistatin för 1200 kr... den skiten är DYR att tillverka. Väldigt dyr. 1200 räcker inte.