2013-08-21, 11:52
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Snarare Barcelona som var i guldläge och kunde få ut ca 130 kr miljoner mer än vad dom till slut fick.

Jag uppfattar texten som att kontraktet till Villa var €20M i sin helhet, alltså €5M/år.

Citat:
offered a four-year deal, about 20m euros, and some money for Barcelona.
2013-08-21, 11:56
Medlem
Wiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crocat
Har Tottenham resurser att värva såhär mycket utan att sälja Bale för priset de begär? Hade varit kul om Real tvärvänder nu och Tottenham står där med 1 miljard i underskott

Ja pengar finns även utan en Bale försäljning. Lewis och Levy backar verkligen upp AVB detta fönster. Sägs att vi hade en "warchest" på 70mille pund + att klubben fick ett räntefritt lån av ägaren Lewis på 50 mille pund till spelarköp. Alla värvningar hittils är oberoende av en eventuell Bale försäljning.

Säljer vi Bale ska vi enligt ITK:are gå all in på Lamela som ersättare.

Willian ska nu vara klar och han förväntas presenteras officiellt under dagen.

Happy Days! COYS!
2013-08-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Men Mourinho ser det. Möjligen har han lite bättre koll än du.

Fast det kan ju vara så att Mou helt enkelt stör sig på personen Suarez, snarare än spelaren Suarez. Vem vet? En sak är säker; om Mourinho säger en sak och random flashbackare en annan så går jag i 99,9% av fallen med Mourinho.

Njae, Rooney kan tänkas ha flera andra fördelar i Mourinhos ögon. Han är engelsk, oftast bra arbetsmoral, sällan avstängd. För att inte tala om allt vad det innebär att köpa en av de bästa spelarna från en rival. Tror bara inte han är ett bättre köp än Suarez om man vill ha någon som är duktig på små ytor mot täta försvar.

Det här med att "störa sig" på spelare ger jag inte mycket för. Det skulle vara om man tror att Suarez skulle skapa problem i laget, det kan jag köpa. Annars handlar det väl om att ha ett så bra lag som möjligt, inte ta in ett gäng trevliga karaktärer för en kaffestuga.
2013-08-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Ja pengar finns även utan en Bale försäljning. Lewis och Levy backar verkligen upp AVB detta fönster. Sägs att vi hade en "warchest" på 70mille pund + att klubben fick ett räntefritt lån av ägaren Lewis på 50 mille pund till spelarköp. Alla värvningar hittils är oberoende av en eventuell Bale försäljning.

Happy Days! COYS!

Ok. Ska jag vara helt ärlig så har jag svårt att se Arsenal klara 4:e-platsen i år. Liverpool känns ju som en större utmanare om de lyckas hålla en någorlunda nivå. Kul med lite omväxling iaf
2013-08-21, 13:02
Medlem
Citat:

Happy Days! COYS!

Nja ser nog Willian som ersättare för Bale istället för Lamela
Lamela är mer högerytter än vänster,Lite mer bekväm i mitten dock. Så skulle nog satsa på att Willian kommer hamna på vänsterkanten medans Lamela i mitten/höger.
2013-08-21, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag uppfattar texten som att kontraktet till Villa var €20M i sin helhet, alltså €5M/år.

Gör inget att dom missade Suarez, Villa och Higuain dom har Sanogo.
2013-08-21, 13:09
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Nja ser nog Willian som ersättare för Bale istället för Lamela
Lamela är mer högerytter än vänster,Lite mer bekväm i mitten dock. Så skulle nog satsa på att Willian kommer hamna på vänsterkanten medans Lamela i mitten/höger.

Bale spelade främst i mitten förra säsongen och när Lennon var skadad gick han ut på högerkanten.
2013-08-21, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Bale spelade främst i mitten förra säsongen och när Lennon var skadad gick han ut på högerkanten.

Bale spelade på vänsterkanten tills mitten/slutet(Tror det var 8-10 matcher kvar av säsongen innan han kom in mer i mitten).
2013-08-21, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radioaktivanka
Den talangfulla högermittfältaren Will Hughes som spelar i Derby ryktas att gå till Pool för ca 6M£.
Andra som är intresserade är typ alla andra övriga topplag i England.

18 år och redan spelat över 50 A-lagsmatcher med sitt lag.

Sen när blev Blackpool ett topplag i England?
2013-08-21, 13:20
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Gör inget att dom missade Suarez, Villa och Higuain dom har Sanogo.
Hahaha, han som är så bra .. Näe, tycker dom köper Vagner LÖÖVE.
2013-08-21, 13:23
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ml9
Sen när blev Blackpool ett topplag i England?

Du tror inte han tänker på Hartlepool United då?
2013-08-21, 13:28
Medlem
Citat:

Happy Days! COYS!

Precis som jag misstänkte. Läst det innan nämligen, sen har ju Willian varit Villas Boas drömvärvning ett bra tag(även i Chelsea). Värvar man Lamela för 25 miljoner pund, då har man helt plötsligt 68 miljoner pund kvar och Coentrao...

Real har ju blivit Tottenhams huvudsponsor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in