2013-08-21, 02:41
Medlem
Willan lade precis upp en bild tillsammans med sina "agents" och det visar sig vara den minst sagt skumma typen Kia Joorabchian... Undrar vad Levy tycker om honom

http://instagram.com/p/dQPqFVwJWL/

Willian väntas hur som helst genomföra en Medical med Spurs under onsdagen.
2013-08-21, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ja. Man behöver ju inte bara dribbla sig igenom ett samlat försvarsspel.

Suárez känns som det klart bättre alternativet om man vill ha en anfaller som trivs på små ytor. Ser faktiskt inte vad Rooney skulle tillföra som gör honom till ett bättre val.
2013-08-21, 03:22
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Suárez känns som det klart bättre alternativet om man vill ha en anfaller som trivs på små ytor. Ser faktiskt inte vad Rooney skulle tillföra som gör honom till ett bättre val.

Men Mourinho ser det. Möjligen har han lite bättre koll än du.

Fast det kan ju vara så att Mou helt enkelt stör sig på personen Suarez, snarare än spelaren Suarez. Vem vet? En sak är säker; om Mourinho säger en sak och random flashbackare en annan så går jag i 99,9% av fallen med Mourinho.
2013-08-21, 10:28
Medlem
4522s avatar
Siqueira, som jag skrivit lite om tidigare i den här tråden, närmar sig Real Madrid. Något som borde innebära att Coentrao försvinner.
2013-08-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Siqueira, som jag skrivit lite om tidigare i den här tråden, närmar sig Real Madrid. Något som borde innebära att Coentrao försvinner.

Källa tack?
2013-08-21, 11:28
Medlem
Viking-s avatar
Nu är iofs daily express en skitkälla, men de påstår att Utd är ute efter Luke Shaw. Den enda anledningen till att jag ens uppmärksammar detta är för att jag aldrig skulle förlåta Chelsea's scoutingavdelning om de missade Shaw. Ung, engelsk, väldigt duktig och uttalat Chelsea-fan, sådant får man inte missa, speciellt inte när man har det illa på den positionen.

Jag undrar dock hur mycket han skulle kosta idag (eller i nästa fönster), han ryktades gå för ca £5m under det tidigare kontraktet, men nu lär han bli en bra bit dyrare, £10-15m?
2013-08-21, 11:33
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Nu är iofs daily express en skitkälla, men de påstår att Utd är ute efter Luke Shaw. Den enda anledningen till att jag ens uppmärksammar detta är för att jag aldrig skulle förlåta Chelsea's scoutingavdelning om de missade Shaw. Ung, engelsk, väldigt duktig och uttalat Chelsea-fan, sådant får man inte missa, speciellt inte när man har det illa på den positionen.

Jag undrar dock hur mycket han skulle kosta idag (eller i nästa fönster), han ryktades gå för ca £5m under det tidigare kontraktet, men nu lär han bli en bra bit dyrare, £10-15m?

Illa och illa, man har ju trots allt världens kanske bästa vänsterback fortfarande. Men jag förstår vad du menar.
För egen del tar jag hundra gånger av hundra Shaw före Baines. Dock trorjag inte det kommer hända.
2013-08-21, 11:36
Moderator
zanteras avatar
Jag håller med, hade också tagit Shaw över Baines. Vi får se vad som händer, hitills har ju i princip alla ryktats in i Man United denna sommaren, men inget har hänt. Så vi får se vad som händer.
2013-08-21, 11:39
Medlem
Den talangfulla högermittfältaren Will Hughes som spelar i Derby ryktas att gå till Pool för ca 6M£.
Andra som är intresserade är typ alla andra övriga topplag i England.

18 år och redan spelat över 50 A-lagsmatcher med sitt lag.
2013-08-21, 11:39
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
"In January Arsenal came and offered a four-year deal, about 20m euros, and some money for Barcelona. Barcelona said they were not selling," Balague told Revista.

"So I think that David Villa, who took his kids to a British school, expected Arsenal to come back but they didn't, because they saw that David Villa in the last six months was not happy and wasn't playing well, and they probably thought he is not what he was.

http://www1.skysports.com/watch/tv-shows/revista-de-la-liga/news/8880935/revista-guillem-balague-explains-how-atletico-signed-david-villa-for-23m-euros

Det verkar som att Arsenal hade guldläge att få in Villa till ett resonabelt pris men misslyckades - återigen.
2013-08-21, 11:47
Medlem
Har Tottenham resurser att värva såhär mycket utan att sälja Bale för priset de begär? Hade varit kul om Real tvärvänder nu och Tottenham står där med 1 miljard i underskott
2013-08-21, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
http://www1.skysports.com/watch/tv-shows/revista-de-la-liga/news/8880935/revista-guillem-balague-explains-how-atletico-signed-david-villa-for-23m-euros

Det verkar som att Arsenal hade guldläge att få in Villa till ett resonabelt pris men misslyckades - återigen.

Snarare Barcelona som var i guldläge och kunde få ut ca 130 kr miljoner mer än vad dom till slut fick.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in