2013-08-20, 23:09
Medlem
John-Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Är man ute efter att göra en gärningsmannaprofilering, så är ju hans relation till sina barn intressant. Ännu mer intressant är nog hur hans uppväxt varit, hur hans nära relationer tidigare varit, och då främst hans relation till sin Mor, och hans ev. sjukdomshistorik.

Men nu vet vi ju redan det mesta av detta. Det har framgått, och det går bara runt och runt i tråden. Behöver vi rota mer i detta tro?

Edit: Med "han" syftar jag på AJ.
Nej, du har helt rätt. Men 95%,av tråden är upprepningar nya kommer till och gamla faller ifrån i tråden. Jag vet inte hur många gånger t.e.x färgen på motorcykeln ältats. Plötsligt kommer det in en ny i tråden och tar upp ett för denne intressant ämne, och blir nedsablad för att den diskussionen hade vi för 57000 inlägg sedan. Vem ny i tråden orkar läsa från början om denne kommer in nu?
Citera
2013-08-20, 23:09
Medlem
bokfodrals avatar
Fått ett PM angående MC:n som lyder så här:

Citat:
Det va en 900cc som AJ hade och det stämmer ju inte med den som varit med här i tråden.

Jag undrar då, den MC som kretsade runt bostaden på måndagen, den med vitt ihop med det röda som gjorde att det inte kändes vara rätt MC, vad kan den ha varit för modell?
Senast redigerad av bokfodral 2013-08-20 kl. 23:37.
Citera
2013-08-20, 23:36
Medlem
Bernbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokko
Alltså.

...anger bestämd plats för dödstillfället. Hade det funnits minsta tvivel där, t ex att kvinnan hade avlidit senare under transporten, skulle det ha stått:

eller

(Grästorp)

Då kunde AJ tralla ut ur häktet och vara en fri man. Mordplatsen, där kvinnan tog sitt livs sista andetag, är med största sannolikhet hennes hem.

Kan du utveckla?
Citera
2013-08-20, 23:37
Medlem
bittermandels avatar
Lite mer om vad som skrivs på en viss persons fiskboksida.

https://anonfiles.com/file/475f612e3a94a8e3e952c2175ca5cace
Citera
2013-08-21, 00:43
Moderator
blomvattnares avatar
Länk till ny sammanfattning inlagd i startinlägget.

https://www.flashback.org/sp44873643

/Mod
Citera
2013-08-21, 00:52
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Kaxig?
Låt det rättsliga ha sin gång så ska du få se att han frias helt och hållet.
Det är DU som säger att han hjälpt till att slå ihjäl någon och övergett barnet. Jag säger att han inte gjort det!

Du är alltså D.Bs vän? Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2013-08-21, 00:54
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Kaxig?
Låt det rättsliga ha sin gång så ska du få se att han frias helt och hållet.
Det är DU som säger att han hjälpt till att slå ihjäl någon och övergett barnet. Jag säger att han inte gjort det!

Han hjälper Ā.J. Ja!
Citera
2013-08-21, 01:05
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Är man ute efter att göra en gärningsmannaprofilering, så är ju hans relation till sina barn intressant. Ännu mer intressant är nog hur hans uppväxt varit, hur hans nära relationer tidigare varit, och då främst hans relation till sin Mor, och hans ev. sjukdomshistorik.

Men nu vet vi ju redan det mesta av detta. Det har framgått, och det går bara runt och runt i tråden. Behöver vi rota mer i detta tro?

Edit: Med "han" syftar jag på AJ.

Jag tycker det är väldigt intressant då jag är intresserad av psykologi. Alltid varit.

Vem bestämmer vad som ska tas upp?? Finns det regler för det här?
Ignorera bara inlägg ni tycker är ointressant, och låt den som är intresserad svara ist.
Senast redigerad av Zizzla163 2013-08-21 kl. 01:13.
Citera
2013-08-21, 01:16
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Lite mer om vad som skrivs på en viss persons fiskboksida.

https://anonfiles.com/file/475f612e3a94a8e3e952c2175ca5cace

Lyktstolpar? Ska man hängas upp eller..? Jag förstod inte riktigt.

Jag tror det va mr Q (rätta gärna om jag har fel) som nämnde att AJ hade vält med sin MC så det vita någon observerade kunde vara uppskrapad lack.
Citera
2013-08-21, 01:21
Medlem
benzo2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78

Jag tror det va mr Q (rätta gärna om jag har fel) som nämnde att AJ hade vält med sin MC så det vita någon observerade kunde vara uppskrapad lack.

Lyktstolpar= Sparkar man på dom släks dom.
Släks kan vara likamed dödas. Typ släcka lyset på någon.
Senast redigerad av benzo2000 2013-08-21 kl. 01:23.
Citera
2013-08-21, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Han hjälper Ā.J. Ja!

Det vet du förbannat lite om. Ungefär lika lite som jag vet att han kommer att vittna emot AJ. Men det är vad jag tror i alla fall. Jag kan inte se någon annan logik i varför han släpptes innan rättegången
Senast redigerad av BrutnaBojor 2013-08-21 kl. 02:53.
Citera
2013-08-21, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78

Lyktstolpe kan vara ett annat namn för ljudhuvud med, beroende på vart man bor i landet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in