2013-08-20, 20:46
Medlem
Hallå!!! Släpp nu alla skriverier om A.J:s f.d ex och hans barn. Bättre fokusera vad som händer framöver,

hur de tre inblandande har sagt, och att rätt GM får stå för sina gärningar.
Citera
2013-08-20, 20:48
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javalatte
Hallå!!! Släpp nu alla skriverier om A.J:s f.d ex och hans barn. Bättre fokusera vad som händer framöver,

hur de tre inblandande har sagt, och att rätt GM får stå för sina gärningar.

Fd ex?

Det är redan släppt.
Citera
2013-08-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marrimarrow
Nu slutar ni jävla idioter att prata om MITT BARN här!!! Eller ska man behöva anmäla hela flashbacksidan för förtal? För det enda ni gottegrisar gör är att gotta er i andras olycka fast ni inte har en enda susning om vad som är SANT!!

Vem är det som är IDIOT här tro?

Det är inte vi som har gått på hans lugner, eller blivit attraherade av hans stil
till den milda grad att vi har gått och skaffat barn med han.

Här diskuteras brott, man försöker förstå och analysera hur det kunde bli som det blev.

Om du nu vet något som inte vi vet så berätta så får du din historia berättad!
Han kanske är helt otroligt underbar och alla hans dryga 20 tal fall i brottsregistret
är ett stor missförstånd, eller rent av kanske en konspiration av det Svenska rättsväsndet?

Förtydliga gärna så vi slipper sådana här missförstånd.
Citera
2013-08-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Fd ex?

Det är redan släppt.
Tack, ville bara att tråden håller sig till det som komma ska. M.V.H
Citera
2013-08-20, 20:59
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbds
Vem är det som är IDIOT här tro?

Det är inte vi som har gått på hans lugner, eller blivit attraherade av hans stil
till den milda grad att vi har gått och skaffat barn med han.

Här diskuteras brott, man försöker förstå och analysera hur det kunde bli som det blev.

Om du nu vet något som inte vi vet så berätta så får du din historia berättad!
Han kanske är helt otroligt underbar och alla hans dryga 20 tal fall i brottsregistret
är ett stor missförstånd, eller rent av kanske en konspiration av det Svenska rättsväsndet?

Förtydliga gärna så vi slipper sådana här missförstånd.
Skärp dig!
Att skvallra om barnen är både grymt, orättvist och helt onödigt. Det reagerar många av oss på utan att ha någon anknytning alls. Är det dessutom ens egna barn är det helt naturligt att reagera som en tigrinna. Det finns ingen anledning att vara dryg otrevlig mot en mamma som (helt befogat) försvarar sitt barn.
Citera
2013-08-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Har inte funnit någon artikel där uppgiften förekommer i brödtexten. Däremot finns uppg. i den sammanfattande texten till länken i nätupplagan. Via Google:

I brödtexten står det öppnade:

Notera att även öppnade kan läsas som 'öppnade genom att applicera mekanisk kraft'

Tillägg: notera även att jag aldrig har påstått att det förekommer en nyckel, utan att jag anser att nyckelfrågan är mindre viktig. Dörren var ju låst också om det bara var ett patentlås som slog igen. Att barnet var inlåst i lägenheten är vad som räknas...
lägenheten öppnades för polisen med nyckel, så dörren har varit låst och inget verktyg annat än nyckel har används för att släppa in polisen.
Citera
2013-08-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Har enligt en säker källa hört att han misshandlat sin äldsta dotter väldigt grovt för ett år sen.. Så snäll mot sina barn vet jag ej.....

Jag har tyvärr också hört att han inte vart så snäll emot sina barn
Citera
2013-08-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisetroll
Är detta verkligen nödvändigt att prata om? Tror ni inte anhöriga lider tillräckligt med tanke på det som har skett, fullkomligt empatilöst att spä på denna tråden med sånt här dravel. Håll er till ämnet eller håll käft!
Citera
2013-08-20, 21:05
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisetroll

Men släpp barnen nu. Snälla.
Citera
2013-08-20, 21:16
Medlem
Quarrels avatar
Facebook: Katten jamar...eller ibland säger; jag älskar dig <3
Citat:
A*dréas Am*re J*hansson har utsett D*nnis P*jjsaren B*rndtsson till administratör.

[...]

A*dréas Am*re J*hansson har skapat gruppen.
Citera
2013-08-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Skärp dig!
Att skvallra om barnen är både grymt, orättvist och helt onödigt. Det reagerar många av oss på utan att ha någon anknytning alls. Är det dessutom ens egna barn är det helt naturligt att reagera som en tigrinna. Det finns ingen anledning att vara dryg otrevlig mot en mamma som (helt befogat) försvarar sitt barn.

Jag har inte stött 'att skvallra mot barnen', det var dennes sätt att berätta
för oss vad som är OK att diskutera på FB, och hota.
För sådan som denne finns familjeliv.se
Detta är flashback!
Det som i alla tider har gett utrymme för de diskutioner som inte drivs någon annan stans.

Se det som porr, gillar du det inte, så besök inte sådana sidor, och har
grannen lagt ut en bild på sin fru där så gå inte på dom som kommenterar sidan,
utan orsaken till att informationen finns där!
Citera
2013-08-20, 21:21
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Riktiga vänner sysslar inte med angiveri

Jävlar vad kaxig du blev nu då när han är släppt!

Riktiga vänner hjälper till att slå ihjäl en liten tjej som är över 10 år yngre, och överger ett barn för att skydda sitt egna jävla skinn!?!? Fan vad stolt han lär vara över sig själv!! Du verkar nästan lika stolt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in