2013-08-20, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninaxl
Då måste jag fråga varför allt skitsnack om Tb och kr harvarit befogat. Ngn talade om etik och moral
HAR ICKE SKRIVIT ETT ORD OM DESSA
Citera
2013-08-20, 18:22
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Ännu en jävla osanning! Vad är det för idioter till källor ni har!?

Talar du själv sanning?
Citera
2013-08-20, 18:26
Medlem
Citat:
HÅLLER MED HELT OCH HÅLLET!
Citera
2013-08-20, 18:26
Bannlyst
Citat:

Du har aldrig funderat på varför mammorna ansöker om besöksförbud i parti och minut ?
Naturligtvis har AJ träffat sina barn, kanske tom. under protest från mammorna som varit livrädda för vad han tänkas tar sig till.
Kanske någon närstående i tråden som kan berätta om AJ även har fallenhet för att spöa barn, när han inte hoppar på huvuden eller slår kvinnor ? Eller fiskar.
Citera
2013-08-20, 18:27
Medlem
Nu slutar ni jävla idioter att prata om MITT BARN här!!! Eller ska man behöva anmäla hela flashbacksidan för förtal? För det enda ni gottegrisar gör är att gotta er i andras olycka fast ni inte har en enda susning om vad som är SANT!!
Citera
2013-08-20, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marrimarrow
Nu slutar ni jävla idioter att prata om MITT BARN här!!! Eller ska man behöva anmäla hela flashbacksidan för förtal? För det enda ni gottegrisar gör är att gotta er i andras olycka fast ni inte har en enda susning om vad som är SANT!!

Vem ar ditt barn?
Citera
2013-08-20, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem är detta barnet?

Om jag räknat rätt så skulle barnet vara lika gammalt som hans äldsta.

AJ var barnet. Förmodligen är hans tillstånd, av allt att döma psykopati, en hjärnskada som är ärvd eller grundad i spädbarnsåren, typ shaken-baby syndrome.

Den går aldrig att bota...om inte dr.Cliffhanger dyker upp.
Citera
2013-08-20, 18:32
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Talar du själv sanning?

Ja!
Citera
2013-08-20, 18:33
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Uttala dig inte om det du inte har någon insyn i!

Aj har ingen kontakt med något av sina barn.

Feta: Du har ingen aning om något, så uttala dig inte heller om detta, då du återigen talar osanning.
Han har inte vart snäll mot sina barn

Tror du (=Meegamind) att det finns hopp om att han ångrar sig och berättar sanningen om vad som hänt med Id*? Du har ju själv tagit namn efter Megamind, superskurken i Mega City som råkade ta död på en person och då insåg hur tomt livet blev i på samma veva skapade denna tecknade figur sin värste fiende som han fick fly från... jag förenklar lite, men du har själv valt ett nick här i tråden efter den störste skurken som efter ett mord ångrade sig och blev god.

Ser du någon sådan möjlighet för AJ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger007Moore
Vem ar ditt barn?

Skit du i det!!! Denna tråden handlar väl för fan inte om AJs barn eller!!! Dags att stänga denna tråden tror jag eftersom ingen kan hålla sig till ämnet utan försätta barn i utsatthet och ångest!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zootzoot
En smäll. Groggy, eller: Oj! Förlåt! Vi går upp och lägger något kallt på det där, det var inte meningen!

Hursomhelst, jag tror att det startade i trapphuset, och hon bars ner ut genom cykelkällaren på baksidan/gaveln på huset. Nog för att det skedde i panik, men att köra upp en bil framför entrén, upplyst och synligt för varenda kotte som var uppe så dags?

Å andra sidan har de väl inte varit så smarta när det gäller dumpning och eldning av kläder...

Det är upplyst även på baksidan vid källaringången tror jag (både gatlampor vid gångvägarna som går över gården och små lampor över dörrarna) och utan att ha räknat efter så tror jag det är betydligt fler lägenheter som har översikt över det partiet än på framsidan. Ställer man bilen med bakändan uipp mot ytterdörren kommer man nära huset och då ser väl egentligen bara de närmsta lägenheterna bilen. Jag har inte provat (!) men får för mig att det skulle vara så här när jag tittar ut.
Citera
2013-08-20, 18:34
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Du har aldrig funderat på varför mammorna ansöker om besöksförbud i parti och minut ?
Naturligtvis har AJ träffat sina barn, kanske tom. under protest från mammorna som varit livrädda för vad han tänkas tar sig till.
Kanske någon närstående i tråden som kan berätta om AJ även har fallenhet för att spöa barn, när han inte hoppar på huvuden eller slår kvinnor ? Eller fiskar.

Aj har ingen kontakt med sina barn NU! Självklart har han träffat dem.
Ja! han har vart våldsam mot sina barn, det är väl ingen hemlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in