2013-08-20, 19:17
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose

Snackar du om Suárez nu?
haha oj, glömde nämna namnet. Tänkte att det var för givet
2013-08-20, 19:19
Medlem
4522s avatar
Willian klar för Spurs och genomför snart läkarundersökningen.
2013-08-20, 19:25
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jävligt imponerande fönster av Spurs måste jag säga! Snackades väl om Lamela också tidigare idag men det förnekades väl rätt snabbt? Tråkigt att dom inte tog clplatsen, hade varit kul att se, förhoppningsvisnästa år.
2013-08-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
haha oj, glömde nämna namnet. Tänkte att det var för givet

Tycker Lukaku kan hypeas lite väl mycket. Visst han var grym i WBA och är definitivt en investering för framtiden. Men Suárez är en helt annan spelartyp, en färdig produkt i världsklass. Ser verkligen inte resonemanget att man inte bör inte ta Suárez för att Lukaku är nästan lika bra..

Huruvida Suárez är hatad av Chelseafansen skulle jag tro att det inte är någon stor skillnad mot övriga fotbollsfans. Skulle vara att han är en poolspelare då och att han bet Ivanovic För övrigt sjukt löljigt med alla människovänner som ska spy galla över spelare för att man inte gillar dem som person.. Tror det är folk som har problem själva som känner sådant starkt ogillande eller hat.
2013-08-20, 19:29
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Jävligt imponerande fönster av Spurs måste jag säga! Snackades väl om Lamela också tidigare idag men det förnekades väl rätt snabbt? Tråkigt att dom inte tog clplatsen, hade varit kul att se, förhoppningsvisnästa år.

Olika rapporter om det från olika källor. Jag tror inte man ska avfärda någonting förrän fönstret är stängt.
2013-08-20, 19:34
Medlem
Det som ryktades var väl att Sabatini var i London för att förhandla om Lamela. Sedan kommer agenten och förnekar att han själv skulle vara i London.

“I’m not in London and what is being said is not the truth,” he told Italy’s ANSA agency. “I’m in the [Italian] capital along with Erik’s father. Lamela’s relaxed about it all. We’re just waiting for developments. Let’s see what happens.”

Det fetmarkerade känns väl för övrigt som rätt långitfrån att helt avfärda någon ev. affär.
2013-08-20, 19:38
Medlem
Gick in på twitter för att hitta senaste om Willian. Möts av stor humor. Känns som han representerar genomsnittlige svenska poolsuppotern oerhört väl.

https://twitter.com/malmgrenthomas

2013-08-20, 19:47
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Fucking awesome.
2013-08-20, 19:57
Medlem
Nebulins avatar
Astori verkar inte gå till Napoli, i alla fall enligt Cagliaris sportchef:

Citat:
However, Cagliari director of sport Nicola Salerno left the negotiations late this afternoon and spoke to TMW.

“It’s all concluded. Astori will not go to Napoli.”

http://www.football-italia.net/38562/cagliari-astori-not-going-napoli

Samtidigt är Duvan Zapata (från Colombia) i Rom för att diskutera en övergång till Napoli, dock tycks Sassusolo lägga sig i affären, men det känns inte troligt att han väljer dem.
2013-08-20, 19:57
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hmm... Har det så värst mycket med verkligheten att göra? När har han visat att han är speciellt duktig mot täta försvar? Frågar bara.
Jag är själv ingen expert på Rooney, men bilden jag har av honom är att han jobbar jävligt hårt, utför sitt både i offensiven och i defensiven samt att han har fysiken att inte bli helt avstängd om han tvingas spela väldigt tätt mot försvaret. En sådan som Torres klarar ju inte att spela om någon står bakom honom.
2013-08-20, 20:17
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:

Helt galet.
2013-08-20, 20:30
Medlem
santacls avatar
Citat:

Trevligt bygge denna sommar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in