2013-08-20, 17:35
Bannlyst
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=125&grupp=19595&artikel=5 621763
Citat:
31-åringens advokat J*n-Er*k S*hlberg säger till P4 Väst att åklagarens beslut i högsta grad var välkommet och att hans klient fortsatt nekar till brott, men att det finns många frågor kvar att utreda.
35-åringens advokat T*omas Ö*t tror på fler förhör framöver.
– Det är ju sedvanligt utredningsarbete hos polisen att man får höras mot de uppgifter som framkommer under utredningen, så det tror jag man kan räkna med att han kommer bli kallad till förhör.
Är det bara jag som tycker det är konstigt att om di nekar till brott, och AJ präxis är häktad men inte förhörd ingående, att man inte behåller di i häkte tills man fått tid att stämma av och korsförhöra ?
Citera
2013-08-20, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=125&grupp=19595&artikel=5 621763

Är det bara jag som tycker det är konstigt att om di nekar till brott, och AJ präxis är häktad men inte förhörd ingående, att man inte behåller di i häkte tills man fått tid att stämma av och korsförhöra ?
de har nog fått det de behöver under 1,5 mån. sen kommer de nog få in på fler förhör senare. beror väl på va AJ klämmer ur sig me..
Citera
2013-08-20, 17:45
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap

Observera att det inte står att 35-åringen nekar till brott. Han kanske har tagit sitt förnuft tillfånga, DB, och lagt korten på borden.
Lite analys över sitt liv under strafftiden och flertal laserbehandlingar kommer inte att ligga grabben i fatet.
Citera
2013-08-20, 17:47
Medlem
Är DB & FH belagda med utreseförbud? Förmodar att de inte är så stadda vid kassa men det går ju säkert att fixa om man måste.
Citera
2013-08-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Eller kanske rentav vittnar mot honom. Det skulle smälla högre

Kanske därför han är släppt?
Citera
2013-08-20, 17:48
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
de har nog fått det de behöver under 1,5 mån. sen kommer de nog få in på fler förhör senare. beror väl på va AJ klämmer ur sig me..

Den dagen AJ klämmer ur sig något är när polisen punktat honom på varje detalj i brottet och då finner han det för gott att skylla på Id*, typ nödvärn.
Citera
2013-08-20, 18:04
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Observera att det inte står att 35-åringen nekar till brott. Han kanske har tagit sitt förnuft tillfånga, DB, och lagt korten på borden.
Lite analys över sitt liv under strafftiden och flertal laserbehandlingar kommer inte att ligga grabben i fatet.

Smartast nu är att erkänna sin inblandning, be om förlåtelse och ta straffet som en man!
Citera
2013-08-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Varför detta undertäckta hot ? Namn finns ju redan i tråden.
Detta är absolut INGET HOT. jag tycket i alla fall att alla tjejer som någon gång råkat ut för AJ inte ska komma på tal här med initialer, nästa gång slutar det kanske med att hela namnet kommer upp. Förstår ingen vilket jävla HELVETE dessa tjejer har gått igenom. Låt dem och barnen slippa. SNÄLLA
Citera
2013-08-20, 18:12
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Som jag uppfattat deras kontakt så är den god. Och mig veterligen är han inte elak mot sina barn

Uttala dig inte om det du inte har någon insyn i!

Aj har ingen kontakt med något av sina barn.

Feta: Du har ingen aning om något, så uttala dig inte heller om detta, då du återigen talar osanning.
Han har inte vart snäll mot sina barn
Citera
2013-08-20, 18:13
Medlem
Ninaxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
Detta är absolut INGET HOT. jag tycket i alla fall att alla tjejer som någon gång råkat ut för AJ inte ska komma på tal här med initialer, nästa gång slutar det kanske med att hela namnet kommer upp. Förstår ingen vilket jävla HELVETE dessa tjejer har gått igenom. Låt dem och barnen slippa. SNÄLLA

Då måste jag fråga varför allt skitsnack om Tb och kr harvarit befogat. Ngn talade om etik och moral
Citera
2013-08-20, 18:16
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Har enligt en säker källa hört att han misshandlat sin äldsta dotter väldigt grovt för ett år sen.. Så snäll mot sina barn vet jag ej.....

Ännu en jävla osanning! Vad är det för idioter till källor ni har!?
Citera
2013-08-20, 18:20
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Om jag kommer ihåg rätt och uppgifterna var riktiga, vilket de verkade vara, så var AJ ett barn som behövde hävda sig och som inte drog sig för att sparka andra barn i huvudet.

Vem är detta barnet?

Om jag räknat rätt så skulle barnet vara lika gammalt som hans äldsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in