2013-08-20, 12:08
Medlem
[quote=CarlJanne75|44863378]
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vidare in i lägenheten och köket, och sedan ut igen genom källaren. Jag tvivlar.[/quote ]
Hittade man blod utanför porten? Kan inte minnas det. Lite märkligt med tanke på hur trapphuset såg ut. Borde rimligtvis va något blod utanför om hon togs ut den vägen.

Mig veterligen inte, det var det som fick mig att tänka att hon tagits ut genom källaren.
Citera
2013-08-20, 12:10
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Inte så konstigt. Många kriminella att hålla reda på i den här tråden...
13 på dussinet!
Citera
2013-08-20, 12:39
Medlem
Kan blodet i trappen "planterats" dit efteråt för att få det att se ut som att Id@ släppt in någon ? Jag funderar på detta eftersom det inte finns spår i blodet eller utanför trapphuset, så det sista som gjordes var att plantera ut blodet ?
MCn är högst intressant, var är den tro, är den saknad, är den rapporterad stulen ?
Citera
2013-08-20, 12:47
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniel73
Har man stängt dörren och ska in igen för att hämta liket så behöver man nyckel.

Denna är dock löjligt enkel att göra sig av med, bara att kasta ut vid valfri vägkant eller ner i dagvattensbrunn.

Ingen är så dum att man sparar den efteråt.

Jag tänker snarare om personen i fråga behövde komma in i porten? En matta kan man ju inte garantera att den ligger kvar...
Citera
2013-08-20, 12:53
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestud
Vilken svärmorsdröm

Ja, DB har en "liknande" pres. på HP också. Antar de är riktiga drömmare båda två
Citera
2013-08-20, 12:55
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Kan blodet i trappen "planterats" dit efteråt för att få det att se ut som att Id@ släppt in någon ? Jag funderar på detta eftersom det inte finns spår i blodet eller utanför trapphuset, så det sista som gjordes var att plantera ut blodet ?

Jag tror inte ett ögonblick på att de var så förslagna. Det finns betydligt enklare förklaringar som hänger ihop med hur kroppen tagits ut från lägenheten och lagts in i bilen. För att ta ett exempel. På Tv4 bilderna ser man sneda blodspår på hissdörrkarmen utanför Idas lägenhet. Varför skulle man "plantera" sådana spår?

Edit: http://www.tv4play.se/program/nyheterna-v%C3%A4st?video_id=2389334
Senast redigerad av Orsa 2013-08-20 kl. 13:26.
Citera
2013-08-20, 13:23
Medlem
drdracula141s avatar
Hm dpb har inte vart online på sin fisbok och lagt ut något ang vistelsen på häktet. Han har nog åkt på semester österut eller vad tror ni? Får man pengar under häktestiden?
Citera
2013-08-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Hm dpb har inte vart online på sin fisbok och lagt ut något ang vistelsen på häktet.

Det har han visst.
Citera
2013-08-20, 13:43
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Det har han visst.

Han är välkommen till Flashback så kan vi få information direkt från hästens mun.
Citera
2013-08-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orsa
Han är välkommen till Flashback så kan vi få information direkt från hästens mun.

Varför skulle han göda hyenor?
Det räcker att hans vänner vet.
Citera
2013-08-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Varför skulle han göda hyenor?
Det räcker att hans vänner vet.
Göda hyenor jojo..
Ett rätt korkat uttalande från en som själv är hyena, om det är folk på flashback du menar..
Anser han att han e oskyldig borde han ju vilja visa sin oskuld ?
Citera
2013-08-20, 13:52
Medlem
Alla ni som känner DB och/eller FH, eller har någon bekant som känner dom/har anknytning till dom. Snoka så in i h-vete vad dessa sagt och gjort efter att dom släpptes. Har det redan uppkommit några sådaba rykten får ni gärna skriva dom igen.... har missat lite i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in