2013-08-18, 13:22
Medlem
Undrar om ni tjejer gillar att se på när killar eller gubbar runkar? Jag blir så kåt på tanken av att få runka för någon och inte då i cam utan live. Verkligen se att hon tittar, berätta hur skönt det är o s v. Om det finns tjejer som gillar detta var kan jag hitta dem?
Citera
2013-08-18, 13:28
Medlem
Jag tror det finns många tjejer som tycker om att få se när det sprutar, sen om dom gillar att se när man runkar kanske är en annan sak, jag har varit tillsammans med en kvinna som gillade att få se själva sprutet.
Citera
2013-08-19, 18:51
Medlem
jag tkr om det.
Man får se manen njuta och det tkr jag om. Sen vet att det är många tjejer som inte delar denna åsikten med mig och tycker att en kuk är något som är skönt att ha i sig men inte något man direkt vill kolla på. Men smaken är som baken
Citera
2013-08-20, 07:00
Medlem
Kul att få svar, så du tror det är ovanligt att tjejer tycker om det? Då kan det alltså bli svårt att hitta någon
Citera
2013-08-20, 07:25
Medlem
Paramours avatar
Jag går igång som bara den på att se min partner runka, blir riktigt teasad och våt bara av att se på. För mig är det sen bara ett extra plus i kanten om jag blir beordrad ned på knä. Sen får det gärna vara variation, att han antingen runkar ända fram tills han sprutar, eller att jag tar över innan. Onanera framför varandra är också grymt upphetsande...
Citera
2013-08-20, 07:45
Medlem
Aa onanera framför varandra skulle jag också gilla, en fantasi jag haft länge
Citera
2013-08-20, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fatman6
Undrar om ni tjejer gillar att se på när killar eller gubbar runkar?
Förmodligen är det ca 0,00000000001% av alla tjejer som gillar det.
Citera
2013-08-20, 12:53
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Förmodligen är det ca 0,00000000001% av alla tjejer som gillar det.
Då tror du det är väldigt få alltså nå väl alla är styrkta i sin tro, som jag som tror det inte är så himla ovanligt trots allt, kommer nog upp i en ½-% av de jag vart med iaf
Citera
2013-08-20, 19:20
Medlem
greenplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christinaida
jag tkr om det.
Man får se manen njuta och det tkr jag om. Sen vet att det är många tjejer som inte delar denna åsikten med mig och tycker att en kuk är något som är skönt att ha i sig men inte något man direkt vill kolla på. Men smaken är som baken

Citat:
Ursprungligen postat av Paramour
Jag går igång som bara den på att se min partner runka, blir riktigt teasad och våt bara av att se på. För mig är det sen bara ett extra plus i kanten om jag blir beordrad ned på knä. Sen får det gärna vara variation, att han antingen runkar ända fram tills han sprutar, eller att jag tar över innan. Onanera framför varandra är också grymt upphetsande...

Får man då fråga vad ni har för ålder? Kan vara intressant i denna frågeställning.
Citera
2013-08-20, 20:55
Medlem
Paramours avatar
Jag är 26!
Citera
2013-08-20, 22:39
Medlem
greenplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paramour
Jag är 26!

Ok, tack för svar!
Citera
2013-08-21, 07:56
Medlem
gloriasfeets avatar
jag tror för min egen del som "ung" 18 till närmare 30 för min del var snoppar väldigt konstiga saker... såg inge vidare sexiga ut, hade liksom eget liv så att säga och inget jag förstod mig på men sen så var det som en lite del i hjärnan öppnades och råka släppa in lite luft och sa bara pufff.... och helt plötsligt är snoppar en del av mannen som är sexigast beroende på lite hur mannen tar hand om den... sensuell och så... så kan jag gå i gång i alla fall av att se och om han rör sig fritt med mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in