2013-08-20, 01:19
Medlem
bokfodrals avatar
MC:n som det skrivits om fram och tillbaka i tråden, hur var det med den, är den funnen eller inte? En röd hoj borde väl synas om den skulle ligga gömd nånstans? Eller har det lagts locket på även om den, kanske?
Citera
2013-08-20, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
MC:n som det skrivits om fram och tillbaka i tråden, hur var det med den, är den funnen eller inte? En röd hoj borde väl synas om den skulle ligga gömd nånstans? Eller har det lagts locket på även om den, kanske?

Har den någonsin varit eftersökt? Eller är detta som många andra detaljer något som skapats här? Finns det någon källa som bekräftar att den är försvunnen?
Citera
2013-08-20, 01:24
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Har den någonsin varit eftersökt? Eller är detta som många andra detaljer något som skapats här? Finns det någon källa som bekräftar att den är försvunnen?

Har kollat så gott det går och jag finner inget som skulle bekräfta att den är försvunnen.
Citera
2013-08-20, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Har kollat så gott det går och jag finner inget som skulle bekräfta att den är försvunnen.

Nej, jag har följt denna tråden sedan den skapades.
Visst, det är väldigt rörigt här till och från. Men någon länk där man eftersökt motorcykeln har jag inte sett, varken här eller i media.
Citera
2013-08-20, 01:34
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Nej, jag har följt denna tråden sedan den skapades.
Visst, det är väldigt rörigt här till och från. Men någon länk där man eftersökt motorcykeln har jag inte sett, varken här eller i media.

Nog 17 är det rörigt emellanåt! Fyra fem olika tankekedjor i rullning samtidigt och jävligt svårt att bringa reda i något utav inläggen.
Citera
2013-08-20, 01:37
Medlem
Beatass avatar
Alltså, när AJ släpptes från häktet anhölls de andra 2.

När AJ återkom till häktet släpptes de andra 2. Alltså det ligger inte alltför långt undan att fundera på när de hade släppts om inte AJ försenat häktningen så in i bomben.
Vem orsakade deras onormalt korta sommar ute i det fria?

Med en sådan "vän" behöver inte DB några fiender.
Citera
2013-08-20, 01:38
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:

Det har i alla fall undrats flera gånger och jag tycker den borde vara intressant men om den är funnen eller inte vet man ju inte, därför jag frågade.
Citera
2013-08-20, 01:43
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Som jag uppfattat deras kontakt så är den god. Och mig veterligen är han inte elak mot sina barn
Tack för ditt svar!
Citera
2013-08-20, 01:48
Medlem
Novisa79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Tack för ditt svar!

Har enligt en säker källa hört att han misshandlat sin äldsta dotter väldigt grovt för ett år sen.. Så snäll mot sina barn vet jag ej.....
Citera
2013-08-20, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Har enligt en säker källa hört att han misshandlat sin äldsta dotter väldigt grovt för ett år sen.. Så snäll mot sina barn vet jag ej.....

Okey det var mer än jag visste. Sista året har jag egentligen inte haft någon insyn i hans liv.
Men jag vet att innan så har han haft god kontakt med åtminstone äldsta dottern.
Och på den tiden var han i alla fall snäll mot henne.
Citera
2013-08-20, 01:57
Medlem
MrMephistos avatar
Citat:
Frågan om hans mc har bara varit uppe här. Det har aldrig skrivits i pressen att den varit lyst av polisen
Citera
2013-08-20, 01:57
Medlem
Citat:
Det har i alla fall undrats flera gånger och jag tycker den borde vara intressant men om den är funnen eller inte vet man ju inte, därför jag frågade.

Om den vore eftersökt så hade nog polisen gått ut med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in