2013-08-20, 00:36
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Varför ska ni dra in hans barn och ex?
Skärp er för fan! Fokusera på honom istället

Sant, jag ber om ursäkt. Med tanke på vad han har gjort så bör inte info till hans barn florera på nätet.

Men jag hoppas verkligen inte han har någon inverkan på barnens uppfostran över huvudtaget.
Citera
2013-08-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Sant, jag ber om ursäkt. Med tanke på vad han har gjort så bör inte info till hans barn florera på nätet.

Men jag hoppas verkligen inte han har någon inverkan på barnens uppfostran över huvudtaget.

Enl. säkra källor så lider hans äldsta dotter något fruktansvärt just nu.
Hon har ju knappast valt sin far
Citera
2013-08-20, 00:39
Medlem
Zizzla163s avatar
[quote=fiskarna|44860150]
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tycker det låter logiskt. Hans särbo/sambo refererade ju till AJ som Idas pojkvän och någonstans har de ju fått uppfattningen att det förhöll sig så. Om det verkligen var så eller om cliff drog en förhastad slutsats av att AJ var hemma hos Ida vet jag inte. Men jag kan tänka mig att det inte var populärt hos pappsen, som säkert kände till AJs rykte.

Jag tror inte det berodde på pappsen, utbrottet kom nog snarare för hon ringt till ex:et på nattkröken.

Ja det tror jag också! Pappans samtal har nog ingen inverkan på hur kvällen slutade. Är nog mest väldigt oturligt för honom att det var hans sista ord till dottern om så nu är fallet..
Citera
2013-08-20, 00:42
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Svårt att beskriva men jag får liksom inte ihop det. Han är omvittnat farlig, slåss och kan blixtra till på bråkdelen av en sekund för precis vad som helst och ingenting.
Men i umgänget med TB och den andra tjejen, är det som att där är det så puttigulligt och allt är så lugnt och bra, no hard feelings eller nåt.

Jag menar, den beskrivning som finns av honom här i tråden, hans våldshistorik bakåt och allting, det är som att det ändå finns en spärr för hur kan man umgås med honom och aldrig riskerat nånsin att råka säga fel, säga nåt dumt, göra nåt som triggar honom?
Eller så finns det nån sorts grad i helvetet, att upp till en viss gräns gör han ingenting men över den, så tänder han till? Ska man i umgänge med honom lära sig att hovra under den radarn så klarar man sig eller hänger det på att man som tjej har skinn på näsan så klarar man sig, alltså inte vilsen osv.

Jag menar att det är humöret för dagen och rådande situation som avgör den saken....
Citera
2013-08-20, 00:42
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Hittar inte skärmdumpen från hans glada pannkaka men här står i alla fall texten avskriven:

https://www.flashback.org/sp44170838

Han låter som ett riktigt kap ju!!!

Lyckliga kvinna som får honom.....
Citera
2013-08-20, 00:46
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Jag menar att det är humöret för dagen och rådande situation som avgör den saken....

Jag köper det. Att ens nån då har vågat umgås med honom eller ens ja, vi får ju se allt sen när FUP:en kommer. Själv skulle jag bli rejält darrig i närheten av honom, är nog därför jag skriver som jag gör, tänker som jag gör, jag är inte alls modig eller kaxig om jag vet att det kan smälla när som helst och det gjorde att jag skrev det där "ja? menvadårå?"

Men visst, det är nog omständigheterna just för stunden som avgör, som du säger. Och kanske alkoholen också?
Citera
Medlem
Kurridutts avatar
Såg i tidningsartiklar att DB och FH är släppta från häktet.

Minns att jag läste något i samband med anhållandet av desamma, att det verkade vara aktuellt under "viss tid" för att skapa någon form av reaktion från MTGM (AJ). Hur han handlade under sin tid som en fri misstänkt vet vi i stort. Jag tror att förundersökningsledaren fick som han önskade.

"-Vi vill ha vissa reaktioner och det hoppas vi kunna få genom detta nu, säger Urban Svan..."

http://ttela.se/nyheter/sverige/1.2236784-man-anhallen-i-manniskorovsfallet
Citera
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Att sitta häktad med fulla restriktioner innebär att man sitter utan tv och dagstidningar

Ja det vet jag också. Men jag läste inga restriktioner? Läste jag för fort...? Låter ju logiskt för jag har undrat hur dom kunde fatta det beslutet. Men förklarade ju endel i såfall
Citera
2013-08-20, 00:48
Medlem
Jag har svårt att förstå att AJ efter befintliga domar inte varit aktuell för vård, grabben har ju grava psykiska problem.
Citera
2013-08-20, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Ja det vet jag också. Men jag läste inga restriktioner? Läste jag för fort...? Låter ju logiskt för jag har undrat hur dom kunde fatta det beslutet. Men förklarade ju endel i såfall

Jag hoppas och utgår från att AJ sitter med fulla restriktioner, eftersom han är huvudmisstänkt i en av Sveriges mest uppmärksammade mordutredningar
Citera
2013-08-20, 00:49
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Såg i tidningsartiklar att DB och FH är släppta från häktet.

Minns att jag läste något i samband med anhållandet av desamma, att det verkade vara aktuellt under "viss tid" för att skapa någon form av reaktion från MTGM (AJ). Hur han handlade under sin tid som en fri misstänkt vet vi i stort. Jag tror att förundersökningsledaren fick som han önskade.

"-Vi vill ha vissa reaktioner och det hoppas vi kunna få genom detta nu, säger Urban Svan..."

http://ttela.se/nyheter/sverige/1.2236784-man-anhallen-i-manniskorovsfallet

Kanske har man fått vissa önskade reaktioner?
Citera
2013-08-20, 00:50
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
eller hänger det på att man som tjej har skinn på näsan så klarar man sig, alltså inte vilsen osv.

Det kan du nog ha rätt i.

Fast om man är vettig i huvudet som tjej, vill man då vara så nära en sån som honom..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in