2013-08-20, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Varken T.B eller K.R är ju speciellt attraktiva (i mina ögon iaf) jämfört med Id@.. Kvinnan som är mor till hans barn är också vacker.
Han kanske hade såna där "hangarounds" som trånade efter honom, som ville ha honom, fängslade av det lite farliga, och det lite oåtkomliga (som destruktiva brudar ofta dras åt) för att det helt enkelt boostade hans egna självgoda ego. Men han hade sexuellt intesse för dom...? Möjligtvis på fyllan efter en torka på några månader..?

Kvinnan som är mor till hans barn? Han har 3 barn med 3 olika kvinnor, Personligen tycker jag inte någon av dom är vackra. Mamman till den äldsta har jag inte sett på åratal dock.

Mamman till den yngsta hade vart rätt söt om hon inte vart så nerkladdad dock.
Citera
2013-08-20, 00:18
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Kvinnan som är mor till hans barn? Han har 3 barn med 3 olika kvinnor, Personligen tycker jag inte någon av dom är vackra. Mamman till den äldsta har jag inte sett på åratal dock.

Mamman till den yngsta hade vart rätt söt om hon inte vart så nerkladdad dock.

Ahhh!! Då vet du mer än mig! Jag hittade bara ena modern som var med i åtalet.
Har du någon face du kan länka till?

Har han tre barn??? Hur gamla? Träffar han dom något?
Citera
2013-08-20, 00:22
Medlem
Citat:
Varken T.B eller K.R är ju speciellt attraktiva (i mina ögon iaf) jämfört med Id@.. Kvinnan som är mor till hans barn är också vacker.
Han kanske hade såna där "hangarounds" som trånade efter honom, som ville ha honom, fängslade av det lite farliga, och det lite oåtkomliga (som destruktiva brudar ofta dras åt) för att det helt enkelt boostade hans egna självgoda ego. Men han hade sexuellt intesse för dom...? Möjligtvis på fyllan efter en torka på några månader..?
Vad tror du det beror på att dessa tjejer har fått vara i fred??
Citera
2013-08-20, 00:29
Medlem
Undra om den huvudmisstänkte får reda på att dem andra två släppts ut ur häktet. Det måste öka pressen på denne i så fall.
Citera
2013-08-20, 00:30
Medlem
Citat:
Ahhh!! Då vet du mer än mig! Jag hittade bara ena modern som var med i åtalet.
Har du någon face du kan länka till?

Har han tre barn??? Hur gamla? Träffar han dom något?

Varför ska ni dra in hans barn och ex?
Skärp er för fan! Fokusera på honom istället
Citera
2013-08-20, 00:31
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlanda
Jag letade upp och hittade hans annons på Happy Pancake innan han blev avstängd där för någon månad sedan och i sin presentation använde han ordet "vilsen tjej" i vad han sökte.

Bannar mig själv att jag inte tog en skärmdump innan den blev nedstängd.

Hittar inte skärmdumpen från hans glada pannkaka men här står i alla fall texten avskriven:

https://www.flashback.org/sp44170838
Citera
2013-08-20, 00:32
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Vad tror du det beror på att dessa tjejer har fått vara i fred??

Hm. Bra fråga. Först tänkte jag att dom är betydelselösa för honom känslomässigt.. Fast den teorin spricker iom andra brottsoffer..
Eller så har dom inte fått vara helt ifred, men inte spårat ur så pass att deras avguda bild av honom förstörs.. Eller så rinner det bara till mer i trosorna på dem.. T.B´s nuvarande, vet någon vad han har för bakgrund??
Citera
2013-08-20, 00:33
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjarnkoll
Undra om den huvudmisstänkte får reda på att dem andra två släppts ut ur häktet. Det måste öka pressen på denne i så fall.

Stod det inte tidigare att alla häktade hade tillgång till tv och tidningar? Då vet han.
Citera
2013-08-20, 00:35
Medlem
Citat:
Stod det inte tidigare att alla häktade hade tillgång till tv och tidningar? Då vet han.

Att sitta häktad med fulla restriktioner innebär att man sitter utan tv och dagstidningar
Citera
2013-08-20, 00:35
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Vad är din syn,varför har han inte (sneat) mot dom.
min åsikt vet du redan, den är inte huggen i sten men
kändes som en rimlig förklaring.

Svårt att beskriva men jag får liksom inte ihop det. Han är omvittnat farlig, slåss och kan blixtra till på bråkdelen av en sekund för precis vad som helst och ingenting.
Men i umgänget med TB och den andra tjejen, är det som att där är det så puttigulligt och allt är så lugnt och bra, no hard feelings eller nåt.

Jag menar, den beskrivning som finns av honom här i tråden, hans våldshistorik bakåt och allting, det är som att det ändå finns en spärr för hur kan man umgås med honom och aldrig riskerat nånsin att råka säga fel, säga nåt dumt, göra nåt som triggar honom?
Eller så finns det nån sorts grad i helvetet, att upp till en viss gräns gör han ingenting men över den, så tänder han till? Ska man i umgänge med honom lära sig att hovra under den radarn så klarar man sig eller hänger det på att man som tjej har skinn på näsan så klarar man sig, alltså inte vilsen osv.
Citera
2013-08-20, 00:36
Medlem
[quote=Zurfarn08|44859752]Jag tycker det låter logiskt. Hans särbo/sambo refererade ju till AJ som Idas pojkvän och någonstans har de ju fått uppfattningen att det förhöll sig så. Om det verkligen var så eller om cliff drog en förhastad slutsats av att AJ var hemma hos Ida vet jag inte. Men jag kan tänka mig att det inte var populärt hos pappsen, som säkert kände till AJs rykte.

Jag tror inte det berodde på pappsen, utbrottet kom nog snarare för hon ringt till ex:et på nattkröken.
Citera
2013-08-20, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kihaku
En person jag känner med goda kontakter och insyn i nationella rörelsen påstår att AJ är helt irrelevant i dessa kretsar (fast kanske inte hans vänner då?) och att man tar avstånd ifrån det han har gjort.

Stämmer med vad jag hört också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in