2013-08-19, 23:54
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Polen känns ju rätt troligt då han verkar ha vänner där, han har bränt för många broar här hemma.
Men någon eventuell flytt lär ju inte vara aktuell på iaf 8-10år minst, förhoppningsvis ännu längre tid.

Mördare blir sällan mördade i hämndaktioner i detta land och AJ lär lugnt leva vidare i Sverige efter avtjänat straff om så blir fallet. Vatten under broarna och statistiken talar för det. Hur skulle han bygga en framtid i Polen, människan kan enligt tråden (ibland) knappt räkna till tio, hur skulle han då klara det på Polska?
Citera
2013-08-19, 23:56
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Psykopater som A.J (utgår från att han är psykopat) har en förmåga att hitta och dra till sig tjejer som är.... hmm *letar rätt ord* vill inte säga svaga men.. "Trasiga" kanske? Tjejer som kanske inte haft bästa kontakten med sina fäder..? låg självkänsla..? rädda för att bli lämnade..? som helt enkelt är självdestruktiva. Som är lätt manipulerade. Han har säkert dragit sina snyft historier om sina tidigare ex som garanterat (hans version) ljugit för honom, vart otrogna, MOT HONOM , stackars honom som gjorde aaaaallt för den där tjejen, obotlig romantiker som han gärna vill framställa sig själv som inför tjejerna..
Han fortsätter snyfta om att hon till och med knäckte honom så kraftig, så han tappade det helt till slut efter alla hennes provokationer och lögner så han till slut tappade det helt och slog henne..

Den tydliga kontrasten syns ju om man jämför hans facebook med hur han kan vara i verkligheten. Men år efter år efter år och han bevisar ju sitt riktiga jag men det är som du säger, jag vet ju det.
Citera
2013-08-19, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Återigen, jag tror det beror på att dom enbart är vänner.
och gamla vänner dessutom.
Alltså inte sexpartner eller flickvänner, tror han skiljer på det.
Då finns ingen anledning att misshandla dom.
Några vill han ju ha i hejaklacken.....
Jag tänkte likadant, tills jag såg domen där han klippte till en random tjej på en hemmafest. Henne hade han definitivt inget förhållande med. Han bara ilsknaste till, tror det kan drabba vem som i hans omgivning.
Citera
2013-08-19, 23:59
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tänkte likadant, tills jag såg domen där han klippte till en random tjej på en hemmafest. Henne hade han definitivt inget förhållande med. Han bara ilsknaste till, tror det kan drabba vem som i hans omgivning.

Det var så jag menade och tänkte när jag skrev att TB och den andra damen tycks immuna eller nåt. De måste ju ha suckat och himlat med ögonen nån gång, sagt nåt nej eller typ "ge dig nu, din fjant" eller nåt annat harmlöst med glimten i ögat men som för honom ger anledning att snea.
Citera
2013-08-20, 00:03
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Återigen, jag tror det beror på att dom enbart är vänner.
och gamla vänner dessutom.
Alltså inte sexpartner eller flickvänner, tror han skiljer på det.
Då finns ingen anledning att misshandla dom.
Några vill han ju ha i hejaklacken.....

Varken T.B eller K.R är ju speciellt attraktiva (i mina ögon iaf) jämfört med Id@.. Kvinnan som är mor till hans barn är också vacker.
Han kanske hade såna där "hangarounds" som trånade efter honom, som ville ha honom, fängslade av det lite farliga, och det lite oåtkomliga (som destruktiva brudar ofta dras åt) för att det helt enkelt boostade hans egna självgoda ego. Men han hade sexuellt intesse för dom...? Möjligtvis på fyllan efter en torka på några månader..?
Citera
2013-08-20, 00:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Det var jag som först nämnde att Id@s fars sista ord till henne skulle vart hårda.
Jag har själv inte hört det från fadern utan från en bekant till honom/id@s systrar/id@s ex.
Om detta inte skulle stämma så skäms jag oerhört för detta inlägg. Vill absolut inte svartmåla fadern på något sätt. Alla bråkar vi ju med våra föräldrar någon gång. Speciellt en orolig förälder tänker jag.... Som ger uttryck över sin frustration att dottern inte lyssnar på honom när det gäller val av sällskap... just den kvällen iaf. MEN Det sista här är bara mina egna spekulationer..

De som känner Cl*ff vet väl att han inte är någon "svensson" direkt. Och kanske därför heller inte alltid så pedagogisk när/OM han var orolig och irriterad över att hon träffade A.J..??
Jag tycker det låter logiskt. Hans särbo/sambo refererade ju till AJ som Idas pojkvän och någonstans har de ju fått uppfattningen att det förhöll sig så. Om det verkligen var så eller om cliff drog en förhastad slutsats av att AJ var hemma hos Ida vet jag inte. Men jag kan tänka mig att det inte var populärt hos pappsen, som säkert kände till AJs rykte. Om cliff reagerade väldigt negativt på AJs närvaro kan jag tänka mig han mår dåligt idag, om han på så sätt bidrog till händelseutvecklingen. ska bli intressant att läsa förhöret m cliff i fupen.
Senast redigerad av Zurfarn08 2013-08-20 kl. 00:07.
Citera
2013-08-20, 00:06
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlanda
Jag letade upp och hittade hans annons på Happy Pancake innan han blev avstängd där för någon månad sedan och i sin presentation använde han ordet "vilsen tjej" i vad han sökte.

Bannar mig själv att jag inte tog en skärmdump innan den blev nedstängd.

Jag säger ju de Helt dum e jag inte hehe..
Citera
2013-08-20, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Det var så jag menade och tänkte när jag skrev att TB och den andra damen tycks immuna eller nåt. De måste ju ha suckat och himlat med ögonen nån gång, sagt nåt nej eller typ "ge dig nu, din fjant" eller nåt annat harmlöst med glimten i ögat men som för honom ger anledning att snea.
Som allt annat med AJ var det väl tidsfråga.
Citera
2013-08-20, 00:08
Medlem
Citat:
Vad är din syn,varför har han inte (sneat) mot dom.
min åsikt vet du redan, den är inte huggen i sten men
kändes som en rimlig förklaring.
Citera
2013-08-20, 00:08
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Den tydliga kontrasten syns ju om man jämför hans facebook med hur han kan vara i verkligheten. Men år efter år efter år och han bevisar ju sitt riktiga jag men det är som du säger, jag vet ju det.

På facebooken framstår han som välartikulerad, gillar att greja i trädgården, och som han är världens bästa vän till sina vänner...
Citera
2013-08-20, 00:13
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Som allt annat med AJ var det väl tidsfråga.

Att AJ inte var mördare redan vid 16 års ålder då han hoppade in huvudet på en Somalier var bara rena rama turen. I någon slags filosofisk mening har han redan nått dithän och borde faktiskt dömas därefter i juridisk mening om domstolen finner honom skyldig.
Citera
2013-08-20, 00:14
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Om cliff reagerade väldigt negativt på AJs närvaro kan jag tänka mig han mår dåligt idag, om han på så sätt bidrog till händelseutvecklingen.

Därför det inte känns helt bra att skriva ut den infon här
Senast redigerad av Zizzla163 2013-08-20 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in