2013-08-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Polen känns ju rätt troligt då han verkar ha vänner där, han har bränt för många broar här hemma.
Men någon eventuell flytt lär ju inte vara aktuell på iaf 8-10år minst, förhoppningsvis ännu längre
tid.
Skönt att vi är överens där,han förtjänar inte bättre.
Citera
2013-08-19, 23:33
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Dras till "Farliga män"? Kraftigt själv destruktiv?

Till skillnad från tjejen du berättade om som bestämde sig för att avstå att besöka hans husvagn. Hm, det här lät ju fel men jag menar att den tjejen nådde ni fram till men andra har en uppsyn av "ja? menvadårå?"
Citera
2013-08-19, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargis
Har hängt med här, och jag bor i Lilla Edet. Har hört spekulationer på byn att AJ har anknytningar till Lödöse. Kan någon bekräfta detta?

Han hade tydligen jobbat på Soläng, ett hem (för gamla?) i Lödöse för ett par år sedan. Osäker när.
Citera
2013-08-19, 23:38
Medlem
Ursprungligen postat av Orsa -
Citat:
Edit: AJ tog med sig nycklarna till Idas lägenhet. Vilken förklaring har han till det?

Hur vet du det?
Senast redigerad av Zootzoot 2013-08-19 kl. 23:47.
Citera
2013-08-19, 23:41
Medlem
Citat:
Dras till "Farliga män"? Kraftigt själv destruktiv?
Återigen, jag tror det beror på att dom enbart är vänner.
och gamla vänner dessutom.
Alltså inte sexpartner eller flickvänner, tror han skiljer på det.
Då finns ingen anledning att misshandla dom.
Några vill han ju ha i hejaklacken.....
Citera
2013-08-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargis
Har hängt med här, och jag bor i Lilla Edet. Har hört spekulationer på byn att AJ har anknytningar till Lödöse. Kan någon bekräfta detta?

Inlägg 12204, https://www.flashback.org/sp44398567
Citera
2013-08-19, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tintinavecmilou
OT:

Vore jag DB och FH Är Flashback inte det första jag skulle ägna mig åt om jag blev släppt från häktningen.

Sen att dom blev släppta är ett klart tecken på att Tutten och åklagaren redan har det dom behöver i sakframställan ang AJ.

Ska bli intr att höra dessa gossars syn på det hela även om den inte kommer fram i natt och med helt uppenbara "nick" ? Typ underhuggarnas klubb eller liknande
Citera
2013-08-19, 23:47
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Och det är alltså alla andra brudar runt AJ helt blinda för?

Psykopater som A.J (utgår från att han är psykopat) har en förmåga att hitta och dra till sig tjejer som är.... hmm *letar rätt ord* vill inte säga svaga men.. "Trasiga" kanske? Tjejer som kanske inte haft bästa kontakten med sina fäder..? låg självkänsla..? rädda för att bli lämnade..? som helt enkelt är självdestruktiva. Som är lätt manipulerade. Han har säkert dragit sina snyft historier om sina tidigare ex som garanterat (hans version) ljugit för honom, vart otrogna, MOT HONOM , stackars honom som gjorde aaaaallt för den där tjejen, obotlig romantiker som han gärna vill framställa sig själv som inför tjejerna..
Han fortsätter snyfta om att hon till och med knäckte honom så kraftig, så han tappade det helt till slut efter alla hennes provokationer och lögner så han till slut tappade det helt och slog henne..

Citera
2013-08-19, 23:49
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Återigen, jag tror det beror på att dom enbart är vänner.
och gamla vänner dessutom.
Alltså inte sexpartner eller flickvänner, tror han skiljer på det.
Då finns ingen anledning att misshandla dom.
Några vill han ju ha i hejaklacken.....

Hanterar han motstånd och nej och annat bättre då kanske?
Citera
2013-08-19, 23:49
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Känner att jag vill avfärda en tidigare (begynnande?) trådsanning men undrar bara, stämmer det som skrivits i tråden att pappan fått besök/samtal från polisen under natten som hon försvann? Nåt om att han fått veta att det hände saker i dotterns lägenhet?

I så fall känns det så konstigt att larmet dagen efter dröjde så länge innan polisen kom dit, om nu adressen var känd sen natten innan.

Det har jag inte en aning om tyvärr..
Citera
2013-08-19, 23:51
Medlem
Citat:
Psykopater som A.J (utgår från att han är psykopat) har en förmåga att hitta och dra till sig tjejer som är.... hmm *letar rätt ord* vill inte säga svaga men.. "Trasiga" kanske? Tjejer som kanske inte haft bästa kontakten med sina fäder..? låg självkänsla..? rädda för att bli lämnade..? som helt enkelt är självdestruktiva. Som är lätt manipulerade. Han har säkert dragit sina snyft historier om sina tidigare ex som garanterat (hans version) ljugit för honom, vart otrogna, MOT HONOM , stackars honom som gjorde aaaaallt för den där tjejen, obotlig romantiker som han gärna vill framställa sig själv som inför tjejerna..
Han fortsätter snyfta om att hon till och med knäckte honom så kraftig, så han tappade det helt till slut efter alla hennes provokationer och lögner så han till slut tappade det helt och slog henne..

Jag letade upp och hittade hans annons på Happy Pancake innan han blev avstängd där för någon månad sedan och i sin presentation använde han ordet "vilsen tjej" i vad han sökte.

Bannar mig själv att jag inte tog en skärmdump innan den blev nedstängd.
Citera
2013-08-19, 23:52
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Till skillnad från tjejen du berättade om som bestämde sig för att avstå att besöka hans husvagn. Hm, det här lät ju fel men jag menar att den tjejen nådde ni fram till men andra har en uppsyn av "ja? menvadårå?"

Hon jag skrev om hade bara nät dejtat honom innan. Så antar att han gav en bra bild av sig då. Har inte e aning om vad hon dras till för killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in