2013-08-19, 21:54
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Historien faller redan från början,har du glömt bort blodet,yttre blödning,
inte inre, eller har jag missuppfattat något.

Nej jag har inte glömt bort det, men en yttre skada (blod) behöver inte utesluta en större inre skada. Det förutsätter att AJ inte använt tillhyggen/kniv men han har ju brukat nävrätt tidigare.
Citera
2013-08-19, 21:56
Medlem
Min känsla är att det kommit fram mer information som gjort att ÅK tagit beslutet att släppa dessa två ur häktet. Min känsla är också att ÅK har klart för sig vilket åtal han vill att var och en av dessa tre ska ställas in för. Om ÅK anser att det inte går att förstöra något för den fortsätta utredningen, så har han nog det han behöver.
Citera
2013-08-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kihaku
En person jag känner med goda kontakter och insyn i nationella rörelsen påstår att AJ är helt irrelevant i dessa kretsar (fast kanske inte hans vänner då?) och att man tar avstånd ifrån det han har gjort.

Ingen av dom inblandade är involverade på något djupare plan och rörelsen tar självklart avstånd från det här.
Sånt här är absolut inte okej inom rörelsen och nationella vill i gemen se hårdare straff för grova våldsbrott.
Citera
2013-08-19, 21:59
Medlem
Citat:
En person jag känner med goda kontakter och insyn i nationella rörelsen påstår att AJ är helt irrelevant i dessa kretsar (fast kanske inte hans vänner då?) och att man tar avstånd ifrån det han har gjort.
Mord på kvinnor är naturligtvis inte accepterat av något nationellt parti.
Framförallt inte en vit etnisk svenska.
Han får det inte lätt AJ när han kommer ut, nästan inga vänner
allmänt hatad av allt och alla.
Citera
2013-08-19, 22:03
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Nu är du bara larvig, refsp! Det verkar som om du måste bevisa att du har rätt i den diskussionen som fördes tidigare idag. Kanske du har rätt, kanske du har fel. Den personen som kan ge dig svar är tyvärr död.

Va? Hen skrev ju att "alla" visste om hur AJ var, på vilket sätt är det inte relevant om dom pratade något om IF och deras relation också? Jag har släppt det där för länge sen, föreslår att du gör det också.
Citera
2013-08-19, 22:04
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
det här lutar mer åt skadestånds pengar

Exakt vad jag tänkte också.
Citera
2013-08-19, 22:05
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Intressant. Fortsätt gärna och rapportera i tråden.
Citera
2013-08-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Va? Hen skrev ju att "alla" visste om hur AJ var, på vilket sätt är det inte relevant om dom pratade något om IF och deras relation också? Jag har släppt det där för länge sen, föreslår att du gör det också.

Din fråga var "Fick du någon uppfattning om IF borde ha vetat om AJs profil?".
Citera
2013-08-19, 22:09
Medlem
Citat:

Detta har jag också fått bekräftat
Citera
2013-08-19, 22:17
Medlem
Kallixs avatar
Ingen av de båda f.d. häktade har stängt sin FB ännu.
Citera
2013-08-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Mord på kvinnor är naturligtvis inte accepterat av något nationellt parti.
Framförallt inte en vit etnisk svenska.
Han får det inte lätt AJ när han kommer ut, nästan inga vänner
allmänt hatad av allt och alla.

Vad menar du? Det är för jävligt att döda en vit etnisk svenska, men mindre jävligt att döda en kvinna av annat ursprung? Kan du bara gå och dö!! Förlåt moderator, vet att det är OT men blir förbannad av rasism! Ingen vare sig kvinnor och män, i det här fallet I*a, borde bli mördade av någon.
Senast redigerad av AnybodyOutThere 2013-08-19 kl. 22:25.
Citera
2013-08-19, 22:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Vad menar du? Det är för jävligt att döda en vit etnisk svenska, men mindre jävligt att döda en kvinna av annat ursprung. Kan du bara gå och dö!! Förlåt moderater, vet att det är OT men blir förbannad av rasism! Ingen vare sig kvinnor och män, i det här fallet I*a, borde bli mördade av någon.
ebh uttryckte inte sin egen åsikt, utan nationalisternas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in