2013-08-17, 16:19
Medlem
NirvanAs avatar
Är det Tisdag eller Måndag som är officiella Radio Framåt dagen? Står nämligen att det är sändning nu på Tisdag (och sen special på Fredag)
Citera
2013-08-17, 16:31
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det Tisdag eller Måndag som är officiella Radio Framåt dagen? Står nämligen att det är sändning nu på Tisdag (och sen special på Fredag)

Måndag är vår vanliga sändningsdag, men ibland krockar det med våra övriga scheman. Nästa vecka är en sådan gång och därför sänder vi nästa vecka på tisdag. Glädjande är dock att alla, även de som inte vill stödja nationalistisk media genom en prenumeration på Realisten.se, kan lyssna live på tisdag. Mer info på http://www.radioframat.com/lyssna-live-pa-tisdag-gratis-for-alla/
Citera
2013-08-17, 16:34
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Det är måndag som ska vara dagen för den vanliga veckosändningen. Men Dan sade i senaste avsnitt att han "hade strulat till kalendern" och att nästa veckas sändning därför blir på tisdagen. Undantaget som bekräftar regeln helt enkelt
Citera
2013-08-17, 21:42
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Kanske dags att snacka alkoholpolitik? http://www.flashback.se/artikel/3776/systembolaget-stoppar-ol-med-handgranatsetikett
Citera
2013-08-17, 22:14
Medlem
huggybares avatar
Trojkan nämnde (sågade) ju filmen 300 i det senaste programmet. I tidigare avsnitt har en del andra filmer nämnts i olika sammanhang. Kan ni inte tala en stund, någon gång, om filmer som ni tycker är sevärda och inspirerande?
Citera
2013-08-17, 22:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggybare
Trojkan nämnde (sågade) ju filmen 300 i det senaste programmet. I tidigare avsnitt har en del andra filmer nämnts i olika sammanhang. Kan ni inte tala en stund, någon gång, om filmer som ni tycker är sevärda och inspirerande?
Det var en inringare som ringde in innan sommaren och rekommenderade en ungersk film som heter "Children of Glory" , den är inspirerande.

Sen mår man alltid bra av att se Riefenstahls "Triumph of the Will".

Fast ja, det är ju vad Jag tycker
Citera
2013-08-19, 16:37
Medlem
Arons avatar
skulle vara kul om ni kunde bjuda in nån medlem från flashback, tex skogsvatte eller varför inte varnagel
Citera
2013-08-19, 16:55
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
skulle vara kul om ni kunde bjuda in nån medlem från flashback, tex skogsvatte eller varför inte varnagel
Hade vart en fröjt att höra någon av dom tala i en 30 minuter ungefär.
Citera
2013-08-19, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
Håller med om att det vore fantastiskt kul, däremot ställer jag mig väl lite tveksam till att det går att hitta så många flashbackprofiler (särskilt av de mer radikala) som vill ställa upp i radioprogrammet och därmed riskera att identifieras. Visst går det att lösa med röstförvrängning och liknande, men jag är ändå lite tvivlande.

Det hade varit grymt kul dock.
Citera
2013-08-19, 17:32
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Håller med om att det vore fantastiskt kul, däremot ställer jag mig väl lite tveksam till att det går att hitta så många flashbackprofiler (särskilt av de mer radikala) som vill ställa upp i radioprogrammet och därmed riskera att identifieras. Visst går det att lösa med röstförvrängning och liknande, men jag är ändå lite tvivlande.

Kan bli ett litet inslag, Varnagel väljer att läsa upp ett av sina favorit inlägg.
Citera
2013-08-19, 18:38
Medlem
Litteraturs avatar
Jag skulle vilja lägga till Jüri Lina till listan av önskvärda gäster till radion.
Citera
2013-08-19, 18:41
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

tror mer på att det största hindret skulle vara att man har rampfeber
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in