Citat:
Ursprungligen postat av
CSundbeck
Jag har skickat mail både till Radio Framåts och Dan Erikssons mailadresser, men inte fått något svar. Det tycker jag är dålig stil.
Vi har fått dina mail. Vi har alla tre "vanliga" arbeten, familjer och andra politiska åtaganden. Personligen har jag en speciell dag i veckan (normalt söndagskvällar) avsatt för att svara på diverse mail, så till vida att något annat inte ligger i vägen. Visst hade vi kunnat spendera någon timme eller två varje dag på att se till att alla mejl får utförliga svar inom 24 timmar, men då måste vi dra ned på något annat och våra familjer får redan ta en ordentlig smäll och våra arbeten är inte alltid flexibla.
Jag är ledsen att jag inte har råd att anställa vare sig mig själv eller en sekreterare men när jag kan det så utlovar jag bättre svarstider.
Dina "Förslag och idéer" har skickats vidare till Magnus och Jonas (det är jag som kollar Radio Framåt-mejlen) men jag har inte hört något därifrån än och vi har inte haft något Radio Framåt-möte sedan du mailade (vilket också normalt är på söndagar). Dock vet jag att de har fullt upp på sina håll även de.