2013-08-19, 18:10
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Skulle AJ anhållas och häktas tror jag att åtminstone en, av de nu häktade, släpps i väntan på rättegång.

Tomato var spot on redan i juli. Snygg analys!
Citera
2013-08-19, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hur tar AJ det när han får veta att hans badkompis DB och FH är frisläppta?

Tror han att de har golat eller fortsätter han att neka och skylla på dem?

Han skyller inte på dem. Han vill få dem att säga att de åkt till Id* för att leverera sprit. Hans grundinställning är och förblir att någon annan mördat Id*. Däremot vill han gärna veta vad de har sagt så att han kan korrigera sin berättelse.
Citera
2013-08-19, 18:11
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Tycker faktiskt synd om killarna som kommit ut i verkligheten. Men deras sanna vänner stannar väl kvar hos dom får man hoppas.. Jag tror fortfarande att det finns någon annan eller andra som är inblandade i denna tradegi som drabbat så många..

Faktiskt. Har de några riktiga vänner så är det nu dom bör träda fram. Dom kommer få ett helvete.
Citera
2013-08-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Just det, Cliffhanger runt hörnet får man hoppas

Vad hoppas du på?

Jag hoppas jag har fel i det jag tror när jag läser det där.
Citera
2013-08-19, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnsgarO
Vad hoppas du på?

Jag hoppas jag har fel i det jag tror när jag läser det där.
Hur vet jag vad du går och tror , jag är ingen Saida. Så om du har fel eller inte får vi återkomma tills du förklarat dig.
Citera
2013-08-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Hur vet jag vad du går och tror , jag är ingen Saida. Så om du har fel eller inte får vi återkomma tills du förklarat dig.

Ja, det låter som att du hoppas att Cl*ff ska ta saken i egna händer med grabbarna. Sorry om jag var otydlig.
Citera
2013-08-19, 18:19
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ganska säker på att de lyckats knäcka dessa två och de har bra bevis mot AJ. En annan teori är ju strafflindning om de golar för att åklagaren verkligen vill få ditt AJ. Misstanken har ju stärkts efter att dessa killar togs in.

Absolut. Fast strafflindring får man väl inte i Sverige, eller? Men de har säkert fått dåligt samvete och börjat lätta sina hjärtan. Antar att FH bröt ihop först och sen när St*llan dog så började DB kanske omvärdera sitt liv.
Citera
2013-08-19, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Ok. Kanske mer sannolikt att de släpps på fri fot efter TR i väntan på dom?
Citat:
I hate be that guy, men I told you so.

O fan, har rättegången redan varit ?
Citera
2013-08-19, 18:24
Medlem
Kanske är deras tur att resa till Warszawa
Citera
2013-08-19, 18:26
Medlem
Citat:
Absolut. Fast strafflindring får man väl inte i Sverige, eller? Men de har säkert fått dåligt samvete och börjat lätta sina hjärtan. Antar att FH bröt ihop först och sen när St*llan dog så började DB kanske omvärdera sitt liv.

Inte alls. I så fall hade de berättat var kroppen fanns och det finns inget skäl att tro att de gjort. FH kan däremot ha lagt korten på bordet när Id* hittades.
Citera
2013-08-19, 18:26
Medlem
Citat:
Ja, det låter som att du hoppas att Cl*ff ska ta saken i egna händer med grabbarna. Sorry om jag var otydlig.
Hoppas verkligen inte att I@a:s familj/vänner gör sig olyckliga
på dessa underhuggare,inte värt det.
Citera
2013-08-19, 18:28
Bannlyst
Citat:
Cliff"hanger"/"hänger" samt det vanliga cliffhanger är lite roligt... Eller
Sen är det inte fel att han finns då det kan sätta press på killarna att informera Polisen om saker de kanske glömt, ev inser de det när de tänker på att de kan möta Cliff att det inte är värt att ta något för Ajaj...

ps. Sen har du nog missat att jag är anti mot våld...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in