2013-08-19, 17:51
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Lär bli jobbigare för de s.k "vännerna" som vänt dom ryggen och baktalat dom

Piff och Puff skulle snarare ta sig en tankeställare om livsstil och umgänge, bli vuxna.
Deras vän tar livet av en vän och drar in pajsarna i det hela. Bara det borde räcka för ett adjö till denne.

Utlandssemester tror jag inte på, snarare att bygga ihop en existens av det lilla som finns kvar, jobb, bostad mm. DB:s chef ägde väl huset han hyr? Har han jobbet kvar? Har han någonstans att bo?
FH är jag inte så insatt i, men är han egenföretagare är det nog redan adjö där.

Allt för att deras käre AJ skulle bjuda en tjej på middag. En springnota dessutom..
Citera
2013-08-19, 17:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Jag lutar åt det sista! Dom kanske kommer åka på semester till ett sydligare land.
Och möta sina färdersbröder.
Jag undrar vad åklagarens nästa drag är.

Snarare österut skulle jag tror.
Citera
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
De lär rensa sina vänlistor (förståeligt) och göra sidorna hemliga för hyenor och rygghuggare.

Men hur ska de kunna veta vilka av deras vänner på fb som har lagt ut bilder och röjt annan info här? Det måste kännas surt. Det är väl ingen av vännerna som erkänner det.
Citera
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Piff och Puff skulle snarare ta sig en tankeställare om livsstil och umgänge, bli vuxna.
Deras vän tar livet av en vän och drar in pajsarna i det hela. Bara det borde räcka för ett adjö till denne.

Utlandssemester tror jag inte på, snarare att bygga ihop en existens av det lilla som finns kvar, jobb, bostad mm. DB:s chef ägde väl huset han hyr? Har han jobbet kvar? Har han någonstans att bo?
FH är jag inte så insatt i, men är han egenföretagare är det nog redan adjö där.

Allt för att deras käre AJ skulle bjuda en tjej på middag. En springnota dessutom..

Amen till det där. Hoppas verkligen att de gjort det enda rätta och berättat sanningen
Citera
2013-08-19, 17:58
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe

Vet vi verkligen om AJ skulle bjuda på middag?
Jag har antagit att de helt enkelt åt för att de kanske var hungriga, som människor vanligtvis gör ett par, tre ggr om dagen?
Citera
2013-08-19, 17:59
Medlem
bagarn29s avatar
Hur tar AJ det när han får veta att hans badkompis DB och FH är frisläppta?

Tror han att de har golat eller fortsätter han att neka och skylla på dem?
Citera
2013-08-19, 18:00
Medlem
Tycker faktiskt synd om killarna som kommit ut i verkligheten. Men deras sanna vänner stannar väl kvar hos dom får man hoppas.. Jag tror fortfarande att det finns någon annan eller andra som är inblandade i denna tradegi som drabbat så många..
Citera
2013-08-19, 18:04
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Jag lutar åt det sista! Dom kanske kommer åka på semester till ett sydligare land.
Och möta sina färdersbröder.
Jag undrar vad åklagarens nästa drag är.

Först låser de in sig själva för sedan ägna sig att läsa genom alla inlägg här för se vad alla FB-
detektiver har skrivit. Vill bara gratulera killarna till en spännade kommande vecka
Citera
2013-08-19, 18:05
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Han har ju uttalat sig till svenska folket att han är "övergtygad om att de inte är inblandade" så det vore ju en kovändning
Citera
2013-08-19, 18:06
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Ganska säker på att de lyckats knäcka dessa två och de har bra bevis mot AJ. En annan teori är ju strafflindning om de golar för att åklagaren verkligen vill få ditt AJ. Misstanken har ju stärkts efter att dessa killar togs in.
Citera
2013-08-19, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Säkerligen golat! Vilket får anses som rätt i detta fallet ! Välkommen hem DB ! Tror du att du har jobbet kvar och hunden kvar och bostaden kvar ? Kanske inte spelar nån roll?
Ja sa de inte att allt han sagt stämde i stora drag typ. Med andra ord inga historier skapade av ajaj innan de skiljdes åt på mordnatten där vid vägkanten.

Edit: Eller var det FH...
Senast redigerad av beaver_se 2013-08-19 kl. 18:10.
Citera
2013-08-19, 18:08
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Ok. Kanske mer sannolikt att de släpps på fri fot efter TR i väntan på dom?

I hate be that guy, men I told you so.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in