Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Fast vilka SvP:are är för demokrati? Är inte en av partiets och själva ideologins grundfundament det faktum att människan är ofullkomlig ... och på många sätt som ett litet barn, som inte riktigt vet sitt eget bästa? Det är en liberal och verklighetsfrånvänd syn på livet och tillvaron. Nationalismen är pragmatisk och utgår ifrån att folkets väl alltid ska stå i centrum av maktens intressen.
Nu syftade jag ju på anhängarna och inte nödvändigtvis de mer ideologiskt insatta anhängarna. I takt med att partiet får alltfler anhängare, främst från SD, så kommer väl vi "riktiga" SvPare hamna i minoritet. Men som tur är, och det fiffiga med SvP, är att partistyrelsen inte påverkas av utomstående krafter på ett direkt plan. Jag känner mig trygg med dagens partistyrelse, då jag vet att det sitter riktiga etnonationalistiska eldsjälar där, så jag är inte orolig. Dessutom ska tydligen medlemmar som vill avancera uppåt i hierarkin vara tvungna att genomgå någon slags ideologisk utbildning, så att rätt person stiger i graderna och inte någon som avviker på viktiga punkter. Detta tycker jag är riktigt bra.
Citera
2013-08-18, 18:44
Medlem
Smuggelss avatar
Ja alla typer av demokrati eller som kan likna det ska slopas, det är livsfarligt mot vårat folk. Vad som behövs är en stark kärna som bestämmer.
Citera
2013-08-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels
Ja alla typer av demokrati eller som kan likna det ska slopas, det är livsfarligt mot vårat folk. Vad som behövs är en stark kärna som bestämmer.
Samt, icke att förglömma, en stark, beväpnad och rasmedveten befolkning som kan stoppa femtekolonnare.
Citera
2013-08-18, 18:50
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels

Fast är det inte precis det vi har nu, en politisk adel som skor sig själv och de sina...

Borde det inte vara ett system som kan förändras utan blodiga revolutioner, så som den nationella oppositionen arbetar idag, tar lite längre tid, men och andra sidan så kommer det ta lika lång tid att förändra det som vi kommer att ändra om någon skulle få för sig att vilja göra det..

Vårt folk har en historia av att inte styras av tyranner, tyvärr så har de sista 40 åren varit en period som vi kommer att få lov att stoppa och återställa en ljusnade framtid för vårt folk.
Citera
2013-08-18, 18:59
Medlem
Smuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast är det inte precis det vi har nu, en politisk adel som skor sig själv och de sina...

Borde det inte vara ett system som kan förändras utan blodiga revolutioner, så som den nationella oppositionen arbetar idag, tar lite längre tid, men och andra sidan så kommer det ta lika lång tid att förändra det som vi kommer att ändra om någon skulle få för sig att vilja göra det..

Vårt folk har en historia av att inte styras av tyranner, tyvärr så har de sista 40 åren varit en period som vi kommer att få lov att stoppa och återställa en ljusnade framtid för vårt folk.

Anser att det är ett naivt tänkande, jag tror aldrig vi kommer kunna förändra vårt samhälle utan att offra blod(Då menar jag självklart en riktigt förändring). Judarna har så stark grepp om vårt folk och land samt vårt folk är så handlingsförlamade att dom aldrig kommer "väckas" upp ur sin dvala utan en radikal och revolutionär förändring.

Vi måste hålla ögonen på Grekland och ser hur situationen eskalerar där och studera hur makten hanterar det, för det kommer säkerligen vara likadant över resten av Europa. Makten kommer knappast låta Gyllene gryning vara alltför länge, för tillfället så hoppas dom väl att dom ska självdö.
Senast redigerad av Smuggels 2013-08-18 kl. 19:29.
Citera
2013-08-18, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Vet inte om jag börjar bli minoritet av SvPs anhängarskara, men jag vill inte ha någon demokrati. Isåfall något helt nytt som skiljer sig rejält från dagens pissystem. Jag skulle kunna tänka mig ett demokratiskt system där alla som deltar måste göra någon form av prov för att visa att denne inte är efterbliven eller okunnig.

En gränslös direktdemokrati där alla får vara med på lika villkor ser jag som en mardröm. Majoriteten av folket är okunniga, så har det alltid varit och så kommer förmodligen alltid att vara. Dagens "demokrati" som egentligen är en massmedial diktatur är också en mardröm.

Fick jag bestämma, ge makten till de mest offervilliga och kunniga etnonationalisterna som vill Sverige det bästa. Svårare än så behöver det inte vara. Rätt person på rätt plats.
Jag skriver under helt och fullständigt på detta.
Citera
2013-08-18, 20:17
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Om det är stockholmsområdet så är det förorter som inte än är helt mörka eller vita som ger bäst resultat på investerad tid. Stockholms innerstad dåligt, Rinkeby dåligt. Det är förorter där svenskar sitter fast i en hela tiden ökad mångkultur och inte kan komma därifrån där man kan vinna röster (tror jag). Kolla efter förorter där svenskarna börjar bli en minoritet.

Hässelby
Haninge
Skogås
Östberga
osv.

Vällingby?

Östberga tror jag redan är förlorat område! (Hade kompis som bodde där)

Skulle vara bra om nån hade koll på vilka områden det lönar sig bäst i att sätta upp klistermärken!
Citera
2013-08-18, 21:25
Medlem
R.S.90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Vällingby?

Östberga tror jag redan är förlorat område! (Hade kompis som bodde där)

Skulle vara bra om nån hade koll på vilka områden det lönar sig bäst i att sätta upp klistermärken!

Vi har tagit fram ett dokument som beskriver hur vi bäst riktar vårt valmaterial i Stockholm. Dokumentet baserar sig på valdata och hur vårt eget material tagits emot i olika områden, det här dokumentet kommer att styra våra medlemmars gemensamma aktiviteter fram till valet.

/ Rebecka
Citera
2013-08-18, 22:17
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZachariasTopelius
Vill SvP:are också utvisa kriminella nordmän? Inte ens då väl? De är ju trots allt våra bröder.

[...]
Självklart ska alla kriminella invandrare utvisas. Nu är mitt personliga mål, rent politiskt, att på sikt lägga grunden och arbeta för skapandet av en skandinavisk nationalrepublik, och det innebär ju att du inte kan utvisa dem - våra problem är våra att hantera, trots allt.

Men det är som sagt min åsikt på området, inte SvP:s.

Självklart så måste man i konsekvensens namn även utvisa kriminella nordmän te.x. danskar till Danmark, norrmän till Norge, osv. Inte för att de är folkfrämlingar, utan för att de helt enkelt är kriminella och i det korta inte ska vara svenskarnas börda att bära.
Citera
2013-08-18, 22:21
Medlem
Dorniers avatar
Beträffande demokratin i Sverige så har väl det i många år mest handlat om "vård, skola omsorg" och "plånboksfrågor".

Sen har det varit lite om EU och vi hade en extra omröstning om vi skulle införa euro som valuta.

Stora ödesfrågor som nedläggning av försvaret och invandringspolitiken har nästan inte debatterats alls.

Vi hade bara Ny Demokrati i början av 90-talet och SD, som nu är neutraliserat, som tog upp invandringen.

Sen hade sosse-partiet nästan oavbruten regeringsmakt i flera decennier också, då var det ganska bra i Sverige och svensken brydde sig inte mycket om politik utan röstade slentrianmässigt likadant i val efter val.
Citera
2013-08-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
^

Undrat en sak ett tag, de som säger sig vara etnopluralister och tror på den idén, är det sådana som tycker att dom vita aldrig borde åkt till Nordamerika och Sydafrika etc (eftersom det är ju indianernas respektive negrernas land)?

Om man tycker det så har man helt och hållet fel på alla tänkbara sätt och vis. Så är det med det.
Citera
2013-08-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Nu är det ju så, att svenskar skaffar väldigt få barn, samtidigt som SvP har som mål inom en snar framtid efter maktövertagandet att skicka hem miljoner rasfrämlingar (på kanske några decennier), då skulle det verkligen inte skada med en befolkningsökning. Sedan är Sverige ett av de få länder som lätt skulle kunna öka sin befolkningsmängd utan att det skadar vår natur. Sverige är ett väldigt stort land till ytan, så det skulle inte vara några som helst problem med en vit befolkning uppåt 20 miljoner.

Det stämmer att det är negativt att afrikanerna och araberna skaffar så många barn i redan överbefolkade länder. Menar du på allvar då att vi ska MINSKA på våra egna befolkningar? Det är samma feltänk som med miljöproblematiken. Sverige är ett litet enskilt land, det spelar ingen roll vad vi gör, allt hänger på de större länderna som USA, Kina, Indien vad gäller utsläpp.

Vita människor blir färre och färre för varje dag som går, samtidigt som vi påtvingas mångkultur och riskerar att försvinna från jordens yta. Jag tänker inte låta miljötänket gå före vår egen kollektiva överlevnad. Vi behöver fler vita människor (särskilt nordiska sådana), det är det enda man bör tänka på nu som vit nationalist. Först ska vi rädda våra vita länder och stabilisera dessa ordentligt, sedan kan vi eventuellt börja diskutera överbefolkningsproblematiken. I dagsläget där vi blir motarbetade på alla tänkbara absurda sätt och vis, är det helt fel läge att börja tala om färre vita människor.

Sedan kommer det aldrig fungera att kräva att andra länder ska minska på sina befolkningar, det är nog omöjligt att tvinga något land att göra så. Det lär snarare bli revolution i dessa afrikanska länder isåfall och detta kommer leda till ännu mer fattigdom och ännu fler afrikanska barn.

Visst behöver vi se till att inte bli allt för få men vi kan aldrig tävla med de gula, bruna och svarta när det gäller förökning. Det som gäller är att ha ett teknologiskt och vetenskapligt övertag och att vara stark inom dessa områden. Det finns rymdraketer, satelliter, robotar, kärnvapen och biologiska vapen, och andra saker kommer att uppfinnas i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in