Citat:
Ursprungligen postat av
ZachariasTopelius
Vill SvP:are också utvisa kriminella nordmän? Inte ens då väl? De är ju trots allt våra bröder.
[...]
Självklart ska alla kriminella invandrare utvisas. Nu är mitt personliga mål, rent politiskt, att på sikt lägga grunden och arbeta för skapandet av en skandinavisk nationalrepublik, och det innebär ju att du inte kan utvisa dem - våra problem är våra att hantera, trots allt.
Men det är som sagt min åsikt på området, inte SvP:s.
Självklart så måste man i konsekvensens namn även utvisa kriminella nordmän te.x. danskar till Danmark, norrmän till Norge, osv. Inte för att de är folkfrämlingar, utan för att de helt enkelt är kriminella och i det korta inte ska vara svenskarnas börda att bära.