Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Aha fast ändå inte!

Om man tittar på södra Sverige (Götaland och Svealand) så finns det ingen stor skog någonstans!
Alltså ingen skog som är större än 5 km i bredd! Den största i södra Sverige är Tiveden och den är skitliten! Ifall vi skulle skaffa fler människor i Sverige skulle vi ju få ännu mindre urskog!

Tyvärr finns det nästan ingen urskog kvar alls i Sverige. Det finns mer urskog i länder som Tyskland, Polen och en del andra europeiska nationer (med mångdubbelt så stor befolkning och mindre yta än Sverige) än vad det gör i Sverige. Sveriges natur är tyvärr till stor del förstörd och förändrad på ett negativt sätt av skogsindustri. Det är hemskt när man tänker på det och inser att man i ett stort och glesbefolkat land som Sverige på relativt kort tid har lyckats förstöra merparten av all ursprunglig och vild natur.
Citera
2013-08-18, 23:19
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kustmannen
100 000 svenskar med ziggisblod? Ge dig. Det är ungefär lika troligt som att hundratusentals svenskar skulle få sin mörka hår- eller ögonfärg inte på grund utav gener som funnits i vår genpol i tusentals år, utan genom att de kanske-måhända-eventuellt är 1/300 "kolsvartskalle"-valloner

Varför inte deportera allt zigenarpack i Europa till Indien? Att detta mänskliga avskräde bott här i 500 år är ointressant. Ziggisar har ingen av naturen given rätt att bo i vare sig Rumänien eller Sverige.

Det var givetvis en överdriven gissning, men förmodligen fler svenskar med zigenare blod långt bak i släkten än vad man tror.

Men hur ska deporteringen till Indien ske då? Och vad får dig att tro att Indien skulle göra som lilla Sverige säger och ta emot en massa folk som inte vart i det landet sen urminnes tider. Om dom ens härstammar från Indien? I framtiden så är det två asiatiska länder som kommer att vara med och styra och ställa, det är Kina och Indien. Först och främst Kina.

Vissa personer får allt att låta så lätt! Typ allt löser sig per automatik bara vi kommer till makten.
Citera
2013-08-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det var givetvis en överdriven gissning, men förmodligen fler svenskar med zigenare blod långt bak i släkten än vad man tror.

Men hur ska deporteringen till Indien ske då? Och vad får dig att tro att Indien skulle göra som lilla Sverige säger. I framtiden så är det två asiatiska länder som kommer att vara med och styra och ställa, det är Kina och Indien. Först och främst Kina.

Vissa personer får allt att låta så lätt! Typ allt löser sig per automatik bara vi kommer till makten.
Har man en och annan zigenare långt bak i släkten är det inga problem. Vart zigenarna ska ta vägen är inte vårt problem. Dom är fria att lämna till valfri destination men ut ska dom. Förmodligen kan dom väl dra till något land som gillar multi kulti
Citera
2013-08-18, 23:24
Medlem
Citat:

Men hur ska deporteringen till Indien ske då? Och vad får dig att tro att Indien skulle göra som lilla Sverige säger och ta emot en massa folk som inte vart i det landet sen urminnes tider. Om dom ens härstammar från Indien? I framtiden så är det två asiatiska länder som kommer att vara med och styra och ställa, det är Kina och Indien. Först och främst Kina.

I sinom tid, i sinom tid. Tills dess att en lösning tillsammans med indierna kan ske bör man gradvis segregera zigenarna samtidigt som man temporärt steriliserar deras kvinnor (så som det utvalda herrefolket gjorde med etiopiska kvinnor).

Löser det sig inte får man väl helt enkelt trolla bort dem med fortsatt sterilisering. Slöddret skall i vart fall väck. Zigenarblod är i sig inget problem så länge dess bärare är normalt funtad och i övrigt till absolut största delen av Europeisk börd.
Senast redigerad av kustmannen 2013-08-18 kl. 23:31.
Citera
2013-08-18, 23:24
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:

Dock behöver det inte vara exceptionellt svårt heller, även om det lär kräva en hel del finess och smarta lösningar. Men världen kryllar av länder som är långt mycket mindre inflytelserika än Sverige och dessa kan hålla regler som är riktigt inhumana utan att omvärlden lägger sig i. Vårt största problem kommer att bli EU, Kina och Indien skiter högaktningsfullt i vad lilla Sverige gör med sina flyktingar och icke-svenskar.

/Micke
Citera
2013-08-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Tyvärr finns det nästan ingen urskog kvar alls i Sverige. Det finns mer urskog i länder som Tyskland, Polen och en del andra europeiska nationer (med mångdubbelt så stor befolkning och mindre yta än Sverige) än vad det gör i Sverige. Sveriges natur är tyvärr till stor del förstörd och förändrad på ett negativt sätt av skogsindustri. Det är hemskt när man tänker på det och inser att man i ett stort och glesbefolkat land som Sverige på relativt kort tid har lyckats förstöra merparten av all ursprunglig och vild natur.
Instämmer. Detta lär ju dock lösa sig i ett nationalistiskt samhälle utan hysterisk masskonsumtion (som i sig enbart existerar som ett sorts panem et circenses för att fylla tomrummet från de högre värden vi saknar idag). Sedan går det ju att upprätta fler nationalparker för att bevara djur och växtlighet. Som vanligt är det bara det nuvarande systemet som sätter käpparna i hjulet och kommer med överkomplicerade halvlösningar/ickelösningar på enkla problem.
Citera
2013-08-18, 23:43
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Har man en och annan zigenare långt bak i släkten är det inga problem. Vart zigenarna ska ta vägen är inte vårt problem. Dom är fria att lämna till valfri destination men ut ska dom. Förmodligen kan dom väl dra till något land som gillar multi kulti

Men du, den dagen, om ni nu kommer till makten så det ju inte bara Sverige som har ändrats, utan hela jävla Europa. Så att dom är "fria" att lämna till vart dom vill... Hmmm

Citat:
Ursprungligen postat av kustmannen
I sinom tid, i sinom tid. Tills dess att en lösning tillsammans med indierna kan ske bör man gradvis segregera zigenarna samtidigt som man temporärt steriliserar deras kvinnor (så som det utvalda herrefolket gjorde med etiopiska kvinnor).

Löser det sig inte får man väl helt enkelt trolla bort dem med fortsatt sterilisering. Slöddret skall i vart fall väck. Zigenarblod är i sig inget problem så länge dess bärare är normalt funtad och i övrigt till absolut största delen av Europeisk börd.

Min far påstår att hans farfars far vad fransk zigenare hövding, är min far nog ren för att få stanna?

Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Dock behöver det inte vara exceptionellt svårt heller, även om det lär kräva en hel del finess och smarta lösningar. Men världen kryllar av länder som är långt mycket mindre inflytelserika än Sverige och dessa kan hålla regler som är riktigt inhumana utan att omvärlden lägger sig i. Vårt största problem kommer att bli EU, Kina och Indien skiter högaktningsfullt i vad lilla Sverige gör med sina flyktingar och icke-svenskar.

Klumpigt skrivet av mig. Självklart så skiter Indien och Kina i vad Sverige gör, det vet jag. Vad jag mer hade i åtanke är att dessa två länder kommer ( Kina redan ) bli stora ekonomiska makfaktorer i framtiden, som inte skulle lyssna på Sverige och på det sättet folk har skrivet i tråden om SVP så får folk saker att att låta som att om bara vi kommer till makten så kommer Sverige bli som det var på 50-60 talet inom ett dygn. Jag har lite svårt för folk som inte kan se det hela ur ett jävligt långt perspektiv.

Ibland kan jag tycka att mycket som har skrivits i denna tråd är mycket "flummigt". Lite som när man läser i pedofiltrådarna. Med andra ord folk lever lite långt bort från verkligheten och sugs lätt upp och försvinner in i en drömdimma, eller hur fan man uttrycker sig. Har svårt att uttrycka mig i ord ibland, men dom med ett IQ över 70 förstår nog hur jag menar.

Blir jävligt flummigt och osamanhängande nu. Men ERKÄNN att ni helt och hållet glömt bort zigenarefrågan.

Saker tar tid. Lång tid. Om det nu ens sker.

/Micke[/quote]
Citera
2013-08-18, 23:51
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Men du, den dagen, om ni nu kommer till makten så det ju inte bara Sverige som har ändrats, utan hela jävla Europa. Så att dom är "fria" att lämna till vart dom vill... Hmmm
Det är liksom inte vårt problem vart de sticker.
Citat:
Min far påstår att hans farfars far vad fransk zigenare hövding, är min far nog ren för att få stanna?
Genealogisk kuriosa har inget med det verkliga zigenarproblemet att göra, vilket i allt väsentligt är en intressekonflikt mellan zigenarna som grupp och värdfolket (gadje).
Citat:
Klumpigt skrivet av mig. Självklart så skiter Indien och Kina i vad Sverige gör, det vet jag. Vad jag mer hade i åtanke är att dessa två länder kommer ( Kina redan ) bli stora ekonomiska makfaktorer i framtiden, som inte skulle lyssna på Sverige och på det sättet folk har skrivet i tråden om SVP så får folk saker att att låta som att om bara vi kommer till makten så kommer Sverige bli som det var på 50-60 talet inom ett dygn. Jag har lite svårt för folk som inte kan se det hela ur ett jävligt långt perspektiv.
Ingen har väl sagt att det kommer gå över en natt. Varför kan du inte komma med något konstruktivt?
Citera
2013-08-18, 23:55
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski

Ingen har väl sagt att det kommer gå över en natt. Varför kan du inte komma med något konstruktivt?

Tråkigt när folk blir så lättstötta. Vissa pratar som om allt kommer att ske över en natt. Men kanske bara inbillning från min sida.
Citera
2013-08-19, 00:05
Medlem
Citat:
Och världen består enbart av Europa? För övrigt tror jag att de flesta nationalister i Europa vill ha ut zigenarna från hela kontinenten.

Citat:
1/16 ziggis? 6% kan jag tolerera så länge vi gör oss av med de äkta zigenarna. Zigenarna i sverige brukar ju dessutom vara relativt uppblandade med kaukasoider från Europa så jag ser inget större problem i sådana som du bor i Sverige. Efter ett par generationer försvinner zigenarpåbråt in i 0,x%-området.

Citat:

Ibland kan jag tycka att mycket som har skrivits i denna tråd är mycket "flummigt". Lite som när man läser i pedofiltrådarna. Med andra ord folk lever lite långt bort från verkligheten och sugs lätt upp och försvinner in i en drömdimma, eller hur fan man uttrycker sig. Har svårt att uttrycka mig i ord ibland, men dom med ett IQ över 70 förstår nog hur jag menar.

Jo, naturligtvis ska man inte ställa in sig på att allt löses inom loppet av ett par år efter makttillträdet. Däremot ska man inte heller misströsta och kedja fast sig vid judiskt flummeri om att "man får inte döda/tvångsdeportera utan mottagningsavtal/expropriera egendom/sätta i segregeringsläger" etcetera. Kan man inte göra A så får man väl helt enkelt göra B eller C. Så länge lösningen gynnar vårt folk och vår ras så är den inte att anse som ond. Juden tänker inte på hur Goyim påverkas av ett beslut, han tänker enbart på vad som gynnar Judarna. Vi måste, speciellt i dessa tider av totalt förfall, anamma samma tänkande: Vad är bra för Svenskarna och den vita rasen?

Citat:
Blir jävligt flummigt och osamanhängande nu. Men ERKÄNN att ni helt och hållet glömt bort zigenarefrågan.

Det här förstår jag inte. Du skrev något liknande för någon månad sedan och jag förstod det inte då heller. Vad då "glömt bort zigenarfrågan"? Antingen flyttar de eller så fixar vi avtal med Indien eller något IQ-70-land i Apfrika eller övriga tredje världen om zigenarmottagande, eller så kör vi på min segregerings- och steriliseringsmodell. Oavsett löses zigenarfrågan enkelt. Vad för slags orubbligt hinder menar du att vi glömt bort?
Senast redigerad av kustmannen 2013-08-19 kl. 00:09.
Citera
2013-08-19, 00:06
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:

/Micke
[/quote]
När det kommer till den biologiska delen av det här så är jag fullt och fast övertygad om att Höglund tillsammans med resten av partistyrelsen har tänkt igenom alla delar i det kommande migrationsdokumentet. Sen om det skulle råka vara så att någon enstaka 1/16 zigenare får stanna i Sverige så är det nog inte världens undergång. Här gäller det att arbeta med piska och morot så att de inte vill stanna kvar i Sverige.

/Micke
Citera
2013-08-19, 00:13
Medlem
mr.demons avatar
Jag gillar när folk svarar en vuxet utan att förolämpa en. Bra så.

Men jag erkänner att jag har fastnat som fan på det här med zigenare. Anser att jag har fått bra svar nu.
Senast redigerad av mr.demon 2013-08-19 kl. 00:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in