Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Har man en och annan zigenare långt bak i släkten är det inga problem. Vart zigenarna ska ta vägen är inte vårt problem. Dom är fria att lämna till valfri destination men ut ska dom. Förmodligen kan dom väl dra till något land som gillar multi kulti

Men du, den dagen, om ni nu kommer till makten så det ju inte bara Sverige som har ändrats, utan hela jävla Europa. Så att dom är "fria" att lämna till vart dom vill... Hmmm
Citat:
Ursprungligen postat av
kustmannen
I sinom tid, i sinom tid. Tills dess att en lösning tillsammans med indierna kan ske bör man gradvis segregera zigenarna samtidigt som man temporärt steriliserar deras kvinnor (så som det utvalda herrefolket gjorde med etiopiska kvinnor).
Löser det sig inte får man väl helt enkelt trolla bort dem med fortsatt sterilisering. Slöddret skall i vart fall väck. Zigenarblod är i sig inget problem så länge dess bärare är normalt funtad och i övrigt till absolut största delen av Europeisk börd.
Min far påstår att hans farfars far vad fransk zigenare hövding, är min far nog ren för att få stanna?
Citat:
Ursprungligen postat av
M.Skillt
Dock behöver det inte vara exceptionellt svårt heller, även om det lär kräva en hel del finess och smarta lösningar. Men världen kryllar av länder som är långt mycket mindre inflytelserika än Sverige och dessa kan hålla regler som är riktigt inhumana utan att omvärlden lägger sig i. Vårt största problem kommer att bli EU, Kina och Indien skiter högaktningsfullt i vad lilla Sverige gör med sina flyktingar och icke-svenskar.
Klumpigt skrivet av mig. Självklart så skiter Indien och Kina i vad Sverige gör, det vet jag. Vad jag mer hade i åtanke är att dessa två länder kommer ( Kina redan ) bli stora ekonomiska makfaktorer i framtiden, som inte skulle lyssna på Sverige och på det sättet folk har skrivet i tråden om SVP så får folk saker att att låta som att om bara vi kommer till makten så kommer Sverige bli som det var på 50-60 talet inom ett dygn. Jag har lite svårt för folk som inte kan se det hela ur ett jävligt långt perspektiv.
Ibland kan jag tycka att mycket som har skrivits i denna tråd är mycket "flummigt". Lite som när man läser i pedofiltrådarna. Med andra ord folk lever lite långt bort från verkligheten och sugs lätt upp och försvinner in i en drömdimma, eller hur fan man uttrycker sig. Har svårt att uttrycka mig i ord ibland, men dom med ett IQ över 70 förstår nog hur jag menar.
Blir jävligt flummigt och osamanhängande nu. Men ERKÄNN att ni helt och hållet glömt bort zigenarefrågan.
Saker tar tid. Lång tid. Om det nu ens sker.
/Micke[/quote]