2013-08-13, 18:13
Medlem
Om jag tar 200- 250 mg tramadol på en fredag, är jag ren på måndagen då tro?

Har ingen tolerans och har snabb ämnesomsättning.
2013-08-15, 10:00
Medlem
Battery6s avatar
Soc har tänkt att prata med mig om mitt nykterhetstillstånd eller vad dom nu kallar det, har med körkortet att göra. Hur som helst var det över en månad sedan jag fick brevet och än har inget hänt, så undrar om det finns nån gräns för hur lång tid soc har på sig att utreda ärendet och om det nu gör det, kan man släppa skiten om dom inte gjort något och tiden går ut?
2013-08-15, 12:19
Medlem
A-llusions avatar
Testade mig idag. Urinprov samt. blodprov som skall till labb.
Tog 14 citodon i fredags förra veckan så gått 6 dagar sen dess.
Sen lyrica en karta (225mg) med det var för 7 dagarsen ungefär.

Tror ni dom kommer se?
2013-08-15, 12:50
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Fan vad gott.. tog amfetamin i fredag lördag och söndag. och var ren idag när jag lämnade prover. var helt övertygad om att jag skulle visa positivt men icket

Är min kropp helt superb eller är det så att vi blir rena efter 2-3dagar på amfetaminet? tog ungefär 3g under dessa dagar.

Du måste ha en jävla bra förbränning eller väldig tur, jag har varit Positiv på Amfetamin upp till 6dagar efter att jag tagit
Visserligen var det via jobb så Proverna skickades enbart på Analys om det spelar in?

En konstig sak då detta var Analys vid ett av Sveriges största Analysföretag förr Jobb-prover( http://www.unilabs.se/Remittent/Drogtest/ ) var att man inte testade för varken Subutex eller Tramadol om man inte skrev med det extra på lappen..
Var ju bara att kolla på deras Hemsida exakt vad provet kollade efter för ämnen ;-)
Jag gick på Subutex hela tiden och inte ett enda Positivt prov, haha
(Förutom det första, som var taget 6dagar efter Amfetaminintag alltså..)
2013-08-15, 12:51
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Testade mig idag. Urinprov samt. blodprov som skall till labb.
Tog 14 citodon i fredags förra veckan så gått 6 dagar sen dess.
Sen lyrica en karta (225mg) med det var för 7 dagarsen ungefär.

Tror ni dom kommer se?

Du bör vara ren men som du ser i mitt inlägg ovan så skiljer det sig från person till person dock..
Men jag skulle tro att du har mycket goda chanser att vara ren på det provet!
2013-08-15, 15:40
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Heirophant
Du bör vara ren men som du ser i mitt inlägg ovan så skiljer det sig från person till person dock..
Men jag skulle tro att du har mycket goda chanser att vara ren på det provet!

Jag hoppas det!
Vad jag har läst så letar dom inte efter prebagalin,oftast dvs. Men bara vad jag läst.
Sen tror jag har tur med kodeinet men får väll se,tog i fredags förra veckan trots allt så borde vara ute ur systemet helt tycker man.
Tack för uppmuntran iaf =)
2013-08-15, 21:23
Medlem
Seabjorns avatar
Jävligt nojig då oskulden är tagen. Rökte gräs, tog cirka 3-4 bloss. Hur länge kan det hålla sig i blod för mig tro?
2013-08-15, 21:26
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabjorn
Jävligt nojig då oskulden är tagen. Rökte gräs, tog cirka 3-4 bloss. Hur länge kan det hålla sig i blod för mig tro?

24-48 timmar i blodet. Kan vara mer för vissa som har otur men 3-4 bloss första gången lär det vara ute ur systemet relativt snabbare.
2013-08-15, 22:23
Medlem
Seabjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
24-48 timmar i blodet. Kan vara mer för vissa som har otur men 3-4 bloss första gången lär det vara ute ur systemet relativt snabbare.
Okej, men efter 3,5 veckor så borde det vara lugnt?
2013-08-16, 10:24
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seabjorn
Okej, men efter 3,5 veckor så borde det vara lugnt?

I blodet garanterat ja. Jag åkte dit 2 dagar efter jag hade rökt för hade rester kvar i blodet,det var inte mkt men tillräckligt för att bli av med körkortet :/
I ditt fall är det borta ja med tanke på första gången samt. 4-5 bloss.
Lär knappast synas i pisset heller så du kan vara lugn.
2013-08-18, 11:58
Medlem
När är man ren från kokain om man tagit 3-4 gram under en vecka? Många som säger 3-4 dagar men jag vill veta med all säkerhet när man kan pissa utan att det syns? Räcker 5 dagar för att va hundra på att man är ren? Eller ska man vänta tills det har gått en vecka?
2013-08-19, 11:53
Medlem
getbusys avatar
Hej! Jag har en liten fråga som jag funderat lite över men kommer inte på någon vettig förklaring.
Jag lämna för tillfället pisseprov pga mitt jobb och idag när jag lämna så visade det lite svagt på thc fast jag var helt ren förra gången och jag har liksom inte rökt eller varit i närheten av någon som rökt sedan dess, blev fan förbannad på kärringjäveln. Provet var godkänt men jag får inte ihop det, hur kan de visa nått överhuvudtaget?! Tacksam för svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in