Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnabar
Berätta allt du vet om den här personen, och hur personen skulle kunna ha med VBs död att göra, eller som påverkare på KJ, eller någon annan.
Har inte tillgång till mitt "arkiv" just nu så det blir fritt ur minnet. AP var commander på ett tidigare airsoftevent för några år sedan. KJ filmade detta och filmen finns på AB (B@ströms) fejja sida. AP är vän med båda på fejjan och kommenterat och gillat en del på KJs fejja.
AP har en stark kristen syn och ger sig gärna in och diskuterar satans ankomst och liknande. Jag kan inte Bibeln så bra, men AP har en lite udda syn. För KJ och AB var han med säkerhet en förebild. Eftersom han befinner sig i Nederländarna så har han och Bodengossarna inte kontakt in real life.
Min bedömning är att AP är en ganska manipultativ person med lite udda personlighet. Sen hade KJ enligt en som deltog i Fallen Angel utsett sig själv (eller utnämnd av AP) som just commander. Jag kan inte bevisa att de haft kontakt under våren, men att AP var en förebild för dessa två är jag säker på.
Tror även att ev rituella inslag kan ha påverkats av deras kontakt. Störda människor som KJ brukar ofta bli fixerade i vissa personer och gärna ta efter förebildernas synsätt och karaktär. AP är en smart kille och kan nog ha gett KJ och ev AB lite tips när det gäller att sopa igen vissa spår.