Citat:
Ursprungligen postat av
beaver_se
"Maska lite då jag inte vill hjälpa dig att sprida dyngan"
Du länkar till en VåldVänster tidskrift men en bild på ajaj´s tatuering... Var tatueringen på något sätt inblandad i mordet?
Vi vet om ajaj´s intressen men de är faktisk OT då det inte var ett ritualmord med flaggor och hela kittet lämnat i bostaden.
Så man kanske kan återgå till det som är intressant i fallet, typ om nån vet vad ajaj ändrat i sin story, är den nya mer vinklad för att fälla sina tidigare vänner. Vad det också en del av hans Polen plan att hålla sig ute så länge som möjligt för att skapa ett hållbart försvar som bara räddar hans eget skinn.
Förutom att han verkar vara synnerligen kallhamrad (psykopatliknande sätt) så tror jag att hans människosyn visst har med saken att göra.
Han ger sig på invandrare och kvinnor enligt hans kriminella historia, människor han förmodligen ser som lägre stående än såna som honom själv. Kanske har han också gett sig på killar med ett ursprung han accepterar, men då är det nog något annat de gjort som inte passar in i hans mall över hur man ska vara och agera.
Det manipulativa draget flera här har beskrivit är också av intresse tycker jag. då det förmodligen är ett tecken på att han inte tål att bli emotsagd.
Intresset för nazism är väl just ett bevis på vilken människosyn han har? Iaf för mig, men vi kanske tycker olika där.
Vet inte om det bara är jag som tycker att hans psyke och syn på sig själv och andra är intressant för fallet även om det inte går att använda som bevis i en rättegång?