• 7
  • 8
2013-08-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Hur lång tid tog de för dig att få effekt när du ätit den? Sväljer du eller tuggar du? Hur mycket tog du?

Om du läser vad jag skrev så står det precis hur jag gjorde. Stek upp haschet eller gräset på svag värme i smör. Är det hasch så steker du till hela biten löst upp sig i smöret. Är det gräs får du göra på kännsla (3-5min kanske). Sen i med smöret i yoghurten och drick den sedan. Tar ca 1-2tim innan det slår. Men ruset håller i sig i säkert 4tim. 1g är normalt för en person att steka upp.
Citera
2013-08-17, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Har annat röka nu. Hostar ganska mycket. Känns väldigt obehagligt att röka faktiskt. Bränner i halsen, är de för jag e ovan?

Ska fan försöka göra en såndär äpple pipa

För att röka äppelbång tar du ett äpple, tar bort kvisten, ta en penna eller kinapinnne o gör ett hål 2/3 in i äpplet o sedan ett till hål lika djupt 45 grader på kanten. Hålen ska korsa. Lägg grönt där själken satt, ta ett djupt andetag medans du tänder gräset o andas så det glöder i 3 sek. Hålll inne 3 sek. Hosta. Repetera 4 ggr. Bli hög.
Citera
2013-08-17, 13:28
Medlem
dawthedudes avatar
Gör om, gör rätt. Kanske testa något annat sätt att få i sig cannabisen? Baka eller bonga?
Citera
2013-08-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bakom-galler
Om du läser vad jag skrev så står det precis hur jag gjorde. Stek upp haschet eller gräset på svag värme i smör. Är det hasch så steker du till hela biten löst upp sig i smöret. Är det gräs får du göra på kännsla (3-5min kanske). Sen i med smöret i yoghurten och drick den sedan. Tar ca 1-2tim innan det slår. Men ruset håller i sig i säkert 4tim. 1g är normalt för en person att steka upp.

Nej, är det hasch så smular du ner det i bitar innan du lägger det i smöret... Onödigt att vänta i evigheter på att en bit ska smälta.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in