2013-08-17, 21:19
  #1
Medlem
Tja, skaffade mig e samsung galaxy s2 som va låst till 3, Låste upp den idag, med ett root - program. Men nu när jag väl låst upp den, Det funkar ju att sätta i simkortet och så, Jag får täckning men det står ett r på nätet, så när jag ska skicka sms går det inte.
Skulle va jätte tacksam för svar!
Tack på förhand.
Citera
2013-08-17, 21:34
  #2
Bannlyst
Du har inte tillräcklig täckning där du befinner dig.
Citera
2013-08-17, 23:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteEnChans
Du har inte tillräcklig täckning där du befinner dig.

Det är inte det. Utan det är något annat, har full täckning på alla telefoner här
Citera
2013-08-17, 23:46
  #4
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evool
Tja, skaffade mig e samsung galaxy s2 som va låst till 3, Låste upp den idag, med ett root - program. Men nu när jag väl låst upp den, Det funkar ju att sätta i simkortet och så, Jag får täckning men det står ett r på nätet, så när jag ska skicka sms går det inte.
Skulle va jätte tacksam för svar!
Tack på förhand.
Låter som att du är på fel nät (roaming) och ditt abonnemang/kontantkort är spärrat där för att inte orsaka höga kostnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in