Citat:
Ursprungligen postat av
Evool
Tja, skaffade mig e samsung galaxy s2 som va låst till 3, Låste upp den idag, med ett root - program. Men nu när jag väl låst upp den, Det funkar ju att sätta i simkortet och så, Jag får täckning men det står ett r på nätet, så när jag ska skicka sms går det inte.
Skulle va jätte tacksam för svar!
Tack på förhand.
Låter som att du är på fel nät (
roaming) och ditt abonnemang/kontantkort är spärrat där för att inte orsaka höga kostnader.