Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-17, 10:01
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Har SvP nåt ungdomsförbund? Om inte, varför?
Citera
2013-08-17, 10:46
Medlem
Det står att man ska maila sin lokala avdelning för aktivism och för att knynta band med kamrater i trakter, skickade mail för någon månad sen och har inte fått något svar än..
Citera
2013-08-17, 10:52
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalongBetong
Det står att man ska maila sin lokala avdelning för aktivism och för att knynta band med kamrater i trakter, skickade mail för någon månad sen och har inte fått något svar än..
Vilken del av Sverige?

/Micke
Citera
2013-08-17, 11:51
Medlem
Ustyugov2s avatar
Ifall alla de här "har mailat men inte fått svar"-historierna är sanna är det något partiet MÅSTE fixa till. Går inte att behandla intresserade på det sättet.
Citera
2013-08-17, 12:00
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Ifall alla de här "har mailat men inte fått svar"-historierna är sanna är det något partiet MÅSTE fixa till. Går inte att behandla intresserade på det sättet.
Men för det så krävs det att man är mer specifik i sin kritik, nästa gång man inte får svar så skickar man ett e-brev till riks med detaljerad information om vart man skickat e-brev, med vilken information och hur lång tid det gått utan svar. Så att partiledningen eller ansvarig kan avgöra om det är ett beteende som upprepat sig och i så fall byta den som är ansvarig för e-posten eller om det är något annat som kan åtgärdas för att problemet ska försvinna. Sedan måste man även förstå att allt partiarbete görs frivilligt och utan ersättning så att man ska ha enormt korta svarstider är tyvärr en utopi i dagsläget då ekonomin inte tillåter partiet att anställa medlemmar på lokal- och riksnivå.

/Micke
Citera
2013-08-17, 12:45
Medlem
Herems avatar
Är SvP ett relativt enat parti, eller finns det en viss spridning eller olika falanger? Om ja, vad skiljer dem åt?
Citera
2013-08-17, 13:16
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Jag fick aldrig svar på mitt mail innan sommaren heller, det var till lokal-svp för övrigt.
Citera
2013-08-17, 13:22
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Men för det så krävs det att man är mer specifik i sin kritik, nästa gång man inte får svar så skickar man ett e-brev till riks med detaljerad information om vart man skickat e-brev, med vilken information och hur lång tid det gått utan svar. Så att partiledningen eller ansvarig kan avgöra om det är ett beteende som upprepat sig och i så fall byta den som är ansvarig för e-posten eller om det är något annat som kan åtgärdas för att problemet ska försvinna. Sedan måste man även förstå att allt partiarbete görs frivilligt och utan ersättning så att man ska ha enormt korta svarstider är tyvärr en utopi i dagsläget då ekonomin inte tillåter partiet att anställa medlemmar på lokal- och riksnivå.

/Micke
Vem ska man skriva till om man inte får svar från info@svenskarnasparti.se då?
Citera
2013-08-17, 13:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Vem ska man skriva till om man inte får svar från info@svenskarnasparti.se då?
Då ringer man kanslinumret och frågar vad faen som händer

/Micke
Citera
2013-08-17, 13:48
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag fick aldrig svar på mitt mail innan sommaren heller, det var till lokal-svp för övrigt.
Det var norrut vill jag minnas du skrev? Vet att det stått lite still där i nedre Norrland men idag ringde faktiskt en god vän från Sundsvall som berättade om en nytändning och hur man börjar styra upp organisationen efter lite slarv. Så döm inte ut området riktigt än. Skicka ett nytt e-brev och ligg på.

/Micke
Citera
2013-08-17, 13:53
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Då ringer man kanslinumret och frågar vad faen som händer

/Micke
Funderar fan på att göra det. Mycket tråkigt när man försöker få tag på aktiva och ingen svarar.
Citera
2013-08-17, 14:03
Medlem
Citat:
Vilken del av Sverige?

/Micke

Östergötland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto