Citat:
Börjar faktiskt också luta åt att man ville åt familjen och därmed gav sig på Mohammed. Det här kanske låter sjukt men kan det vara så illa att familjen anande att något skulle hända vilken dag som helst och i princip " offrade " Mohammed för att få ett slut på allting. Nu menar jag inte att man var med på det hela men att man förstod att dom som var ute efter familjen enkelt kunde ge sig på pojken? Så vitt jag vet har ingenting hänt efter Mohammeds död, dom som var ute efter familjen nöjde sig helt enkelt med det , dom har gjort tillräckligt mycket skada.
Familjen förstår att det inte är någon ide att delge polisen uppgifter vilka som ligger bakom , då råkar troligtvis någon annan i familjen illa ut. Jag kanske har underskattat hur mycket skit familjens affärer kan ha orsakat och vilka fiender dom fått.
Vet man att det var familjen som tog kontakt med Aftonbladet så tätt efter mordet för att gråta ut i tidningen ? Om så var fallet så tror jag familjen skickade ett budskap typ : nu har ni fått er hämnd och vi är förkrossade , lämna oss ifred nu. Eller tänker jag helt galet? Jag menar Aftonbladet är väl dom sista man vill ha i hemmet efter en sådan händelse ?
Familjen förstår att det inte är någon ide att delge polisen uppgifter vilka som ligger bakom , då råkar troligtvis någon annan i familjen illa ut. Jag kanske har underskattat hur mycket skit familjens affärer kan ha orsakat och vilka fiender dom fått.
Vet man att det var familjen som tog kontakt med Aftonbladet så tätt efter mordet för att gråta ut i tidningen ? Om så var fallet så tror jag familjen skickade ett budskap typ : nu har ni fått er hämnd och vi är förkrossade , lämna oss ifred nu. Eller tänker jag helt galet? Jag menar Aftonbladet är väl dom sista man vill ha i hemmet efter en sådan händelse ?
ja, jag har faktiskt inte trott på ett sådant scenario tidigare men börjar tvivla nu. Det verkar faktiskt som att man inom familjen anade att något hemsk kunde/skulle ske. Sen det här med Aftonbladets reportage så tidigt, som om man ville basunera ut att man förstått vad fodringsägarna är beredda att göra.
Sen har vi ju hela scenariot med butterflykniv, mössan, DNA på mordplatsen, en enda röra, så långt ifrån ett proffsjobb som man kan komma.
Kan ju vara för att förvilla polisen naturligtvis..........