2013-08-17, 00:14
Bannlyst
Nu sitter hela murder klubben i Uddevallas häkte röker dom cigarett finns det inget som hindrar att dom ses på taket en gång per dygn.

Alla rökare har rätt att röka en gång per dag, men är du anhållen får du röka 3 gånger per dygn.

Ett villkor att du hade med dig cigg när du kom. Sjuk regel eller vad?
Citera
2013-08-17, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Ja, vad tror du gjorde att DB o FH hjälpte AJ? Framför allt varför FH hjälpte till.

Det är ju den centrala frågan? Varför hjälpa en sjuk person som EV knivat en ung flicka?

Var dom där från början åkte dom dit senare och sen blev inblandade ?
Citera
2013-08-17, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hon har legst ute i naturen nästan lika länge som L*nda Ch*n. Och där lyckades de aldrig ta reda på dödsorsaken.

Det går inte att jämföra olika personer som hittas avlidna i naturen.
Det är mycket mer än tiden som avgör om dödsorsak kan fastställas.
Citera
2013-08-17, 00:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Nu sitter hela murder klubben i Uddevallas häkte röker dom cigarett finns det inget som hindrar att dom ses på taket en gång per dygn.

Alla rökare har rätt att röka en gång per dag, men är du anhållen får du röka 3 gånger per dygn.

Ett villkor att du hade med dig cigg när du kom. Sjuk regel eller vad?

Det finns nog en del som hindrar jo.. Du menar väl inte på allvar att polisen låter dem stå där och snacka ihop sig en gång per dygn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
En fågel har viskat i mitt öra och det sades att ST har lämnat FH via brev samt att hon har tömt/flyttat ut från deras gemensamma hus.

Det var ju faktiskt intressant kvitter. Innan rättegång och allt.. Hade dom varit ihop länge?
Man kan ju tro att FH redan är dömd i hennes ögon, rimligtvis undrar man då vad hon vet.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det går inte att jämföra olika personer som hittas avlidna i naturen.
Det är mycket mer än tiden som avgör om dödsorsak kan fastställas.
Ja, jag säger inte att dödsorsaken inte går att fastställa. Men någon tyckte att det tog tid, och jag förstår varför. I februari 2010 blev en taxichaufför misstänkt rånmördad utanför Södertälje. Han hade inte en skråma på kroppen när den hittades efter några timmar. Det tog fyra månader att fastställa dödsorsaken, ett egyptiskt insektsgift.
Citera
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Det är ju den centrala frågan? Varför hjälpa en sjuk person som EV knivat en ung flicka?

Var dom där från början åkte dom dit senare och sen blev inblandade ?

Ja det är frågan. Jag tror de blev ditkallade efteråt och jag tror att det bara är AJ som tagit livet av Ida. Jag tror inte heller att det var planerat utan det var nog AJ som tände till av någon anledning. Samtalet med yngsta pappan t ex kan ju ha varit anledningen.
Citera
2013-08-17, 00:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
En fågel har viskat i mitt öra och det sades att ST har lämnat FH via brev samt att hon har tömt/flyttat ut från deras gemensamma hus.
Undrar varför hon flyttade ut. Var det inte hennes bostad? FH hade ett eget *host* hus.
Citera
2013-08-17, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ja, jag säger inte att dödsorsaken inte går att fastställa. Men någon tyckte att det tog tid, och jag förstår varför. I februari 2010 blev en taxichaufför misstänkt rånmördad utanför Södertälje. Han hade inte en skråma på kroppen när den hittades efter några timmar. Det tog fyra månader att fastställa dödsorsaken, ett egyptiskt insektsgift.

Du kan vara lugn över att tekniska ser dödsorsaken hon var ju bara dumpad.
Citera
2013-08-17, 00:26
Medlem
Cocinellas avatar
FH hade väl allt att förlora på att hjälpa till, så han känns överraskande men DB stod ju AJ nära och var i ett känsligt läge i o m att han förlorat 2 anhöriga relativt nyligen. Han hade ju dessutom blivit bjuden på resa av AJ och sånt skapar ju en hel del tacksamhetskänslor. Men herregud, en mördad ung kvinna/ mor - man undrar vad de tänkte på.
Citera
2013-08-17, 00:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Undrar varför hon flyttade ut. Var det inte hennes bostad? FH hade ett eget *host* hus.

Det är nog inte så lätt att bo kvar där med allt tisslande och tasslande om hon ev vet något eller t.o.m gjort något. Kolla bara denna tråden och tänk att det händer i din vardag.
Citera
2013-08-17, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det är nog inte så lätt att bo kvar där med allt tisslande och tasslande om hon ev vet något eller t.o.m gjort något. Kolla bara denna tråden och tänk att det händer i din vardag.

Såna här fall är lätta att övertolka, jag t.ex var säker på att kroppen var sänkt med vikter i något vatten. Trollhättan har massor av djupa kanaler perfekt att dumpa någon inom 15 min från brottsplatsen. Men INTE Dom eldade körde bilar och höll på, självklart dom var höga som hus

Som sagt denna afton tydligen var björnligan Amatörernas afton riktigt i farten och ville göra allt så overkligt dåligt som möjligt dumpa så nära hemmet. Herre Guud! Det krävs bra advokater att fria dessa stolpskott!!!

Dom skulle nöjt sig med att fiska Aborrar (tänker på videon lagd på You tube)
Senast redigerad av Bejrut 2013-08-17 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in