Jag undrar hur man kan veta att någon är död men samtidigt inte tro att han/hon har avlidit.
Antingen så är man avliden eller så lever man (eller ligger i koma osv).
Vi ska inte diskutera marinafallet här, utan bara konstatera att vi i detta fall har ett konstaterat avlidet mordoffer, vilket underlättar målet betydligt.
Nej, hon var inte eldad på. Låg under en hög med sly och man såg inte att det var en kropp förrän man gick nära och då antagligen endast om man visste att det skulle ligga en kropp där. Endast smådjur hade varit på hennes kropp och just delarna kring halsen var borta, just tungbenet saknades som annars förmodligen kunnat påvisa att hon strypts. Det sista min teori.
Blod är bra på det viset att det visar att något hänt och det blir lätt spår i blod men man funderar i alla fall lite på om de sa åka dit.
Vi ska inte diskutera marinafallet här, utan bara konstatera att vi i detta fall har ett konstaterat avlidet mordoffer, vilket underlättar målet betydligt.
Jag är säker på att medhjälparna har erkänt eller förklarat sig medskyldiga under någon sorts tvång från Anders rödtott.
Dom har varit häktade mer än länge tutten har något på dom!
Jag har inte läst regel 1.0 men regler kan man alltid gå runt, man kan ju ha en "privat" insamling utanför flashback eller liknande...
I denhär tråden finns det tillräckligt många ryska ubåtar för att jag inte ska kunna känna mig helt komfortabel med ett sådant initiativ https://www.flashback.org/sp44813181
Senast redigerad av SAR-skrift 2013-08-16 kl. 23:50.
Den han hälsade på i Polen är antagligen densamma som stödjer honom på hans fb-inlägg. Den personen är även vän med Pajjasen och Bubb*...nazzegris...
Och så frågar jag igen; HUR TAR FLICKVÄNNEN TILL FH DETTA? Stödjer hon honom eller har hon sagt Hej då? Någon borde ju veta och kunna berätta, tycker man...
En fågel har viskat i mitt öra och det sades att ST har lämnat FH via brev samt att hon har tömt/flyttat ut från deras gemensamma hus.
Då var grönsakslandet komplett, alla tre inlåsta.
AJ nekade till brott, men fixade trots det sin egen häktning. Det är inte lätt att spela smart om man har dåligt minne.