2013-08-15, 21:36
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Eller hur!
Och i ett inlägg på bloggen skriver hon att de ska ut på "ett sunt äventyr". Bra att hon känner behov att poängtera att hon inte bara ger sig ut på osunda aktiviteter...
Men sen kan man ju undra hur sunt och roligt det var för hundarna att "ta tåget" och "springa i ösregnet till emmas mamma och stanna där till nio på kvällen". Och där matte Berny däckar i soffan och "plockar grisöron med foten".
Sunt och trevligt, nåt som vi alla gör emellanåt.... Ehe.

Exakt min tanke. Hon framställer det som att det är något kul för hundana och just "sunt äventyr" visar ju hur mycket hon sockerströsslar allting. Liksom vem skriver ens så? Som du sa; det var säkert jetekul för hundarna att åka tåg till Kävlinge för att sen sitta i ytterligare en lägenhet
Citera
2013-08-16, 01:56
Medlem
litendockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Men sen kan man ju undra hur sunt och roligt det var för hundarna att "ta tåget" och "springa i ösregnet till emmas mamma och stanna där till nio på kvällen". Och där matte Berny däckar i soffan och "plockar grisöron med foten". Sunt och trevligt, nåt som vi alla gör emellanåt....

Ok, där brast det fullkomligt för mig.
Skrattade så att sambon vaknade och muttrade att jag ju "inte är frisk".

Det där är ju bara så bisarrt och rubbat att man undrar hur hon ens i sin vildaste fantasi kunde tro att det där skulle vara sinnebilden av vad som är ett sunt och normalt beteende.
Citera
2013-08-16, 17:56
Medlem
sinfons avatar
Hittade av en slump Bernys gamla elddrake på facebook, har öppen profil.

L*cas L*ndström (*=u)
Citera
2013-08-16, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hittade av en slump Bernys gamla elddrake på facebook, har öppen profil.

L*cas L*ndström (*=u)

Satt precis också och kollade. Han är med på väldigt många av Björnys bilder på bilddagboken, men de verkar inte vara vänner på Facebook vad jag kan se.

För övrigt har Björny lyckats med en extremt mogen attentionwhorestatus på Facebook.

Berny Pålsson
för 18 timmar sedan via mobil
Fittproblem med Emma Svensson Privat

Citera
2013-08-16, 19:05
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowrunner
Berny Pålsson
för 18 timmar sedan via mobil
Fittproblem med Emma Svensson Privat

Ja hon har ju ett ovanligt stort behov att berätta att hon är tillsammans med en annan kvinna och att de har ett sexliv. Man ba "jaha..........."
Citera
2013-08-16, 19:21
Medlem
sinfons avatar
Haha, jag tolkade det som att de fått klamydia eller något.
Citera
2013-08-16, 19:57
Medlem
Denosynliges avatar
Är det bara jag som tycker att det ser ut som att Berny smalnat av rejält på den här bilden? http://cdn1.cdnme.se/3361152/6-3/2013-08-13_195106_520e3b1fddf2b3410702276a.png
Citera
2013-08-16, 20:38
Medlem
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1098529_10152521980790752_33088525_n.jpg

Amelia har skaffat katt!
Citera
2013-08-16, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ja hon har ju ett ovanligt stort behov att berätta att hon är tillsammans med en annan kvinna och att de har ett sexliv. Man ba "jaha..........."

På tal om Facebook: Jag fullkomligt älskar att Emma har lagt sig till med "Privat" efter sitt för- och efternamn på Facebook. Briljant! Som den åtråvärda superstar hon är ser jag knappast något annat alternativ.

Snacka om ha hybris över något så absurt.
Citera
2013-08-16, 21:25
Medlem
litendockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufb
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1098529_10152521980790752_33088525_n.jpg

Amelia har skaffat katt!

Jag hörde det!
Det ser lite ut som en vuxen Ragdoll (brun bicolor) om än inte någon utställningskatt. Kan lika gärna vara en Blocket-korsning. Det är ju antagligen där hon har hittat den. Jag misstänkte faktiskt att detta skulle bli hennes nästa steg...
Citera
2013-08-16, 21:34
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal

Så var det när hon var tillsammans med Amelia också. Hon skrev massor om att de skulle ha härligt tjejsex framför öppna brasan. JAHA.
Citera
2013-08-17, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Så var det när hon var tillsammans med Amelia också. Hon skrev massor om att de skulle ha härligt tjejsex framför öppna brasan. JAHA.

Berny lever i den gamla porrskadeuppfattningen att "alla" tänder på tjejsex och i hemlighet drömmer om det, och därför är avundsjuka på henne som får ha det.. .
Sen är det ju så mycket mer KITTLANDE och CHOCKERANDE att skriva "fittproblem med Emma" jämfört med "kukproblem med Rune", typ. Berny lever inte sitt liv för sin egen skull utan genom att uppmärksamhets-parasitera på omgivningen. Synd bara att ingen idag tycker att sex mellan två tjejer är nåt speciellt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in