Nu har jag ett jätteproblem.
Hade inte tänkt på det men kom på det igår.. "jag har ju inte uppdaterat min dator på flera månader..
Undrade om det var jag som stängt av några processer som jag inte skulle tampats med och gick till windows update.. startade och den sa det gick inte och jag måste starta om datorn..
Googlade på problemet och såg att jag måste starta windows update processen.. sagt och gjort gick till tjänster och ser att den inte ens är med pålistan. Googlade lite mer och lyckades få till den till listan. Nu hittade den ca 400 mb värt av uppdateringar men gick inte att ladda hem, fick nån slags felkod som jag till sist kunde härleda till att tjänsten "BITS" inte kördes.
Efter lite googlande kunde jag få in BITS i tjänsterna men den går ej att starta och får meddelandet "Det gick inte att starta tjänsten BITS på lokal dator. Fel 2: Det går inte att hitta filen.
Nu när jag går till windows update så tar det jättelång tid sen får jag felmeddelande 80246008 efter ett tag
Snälla rara hjälp mig

Vad har hänt och hur kan jag fixa detta? Sitter med Windows 7 64 bitar.
***LÖST!***
Vill verkligen rekommendera den här sidan som löste problemet för mig!
http://www.sevenforums.com/tutorials/113399-windows-update-error-80246008-windows-7-fix.html