2013-08-14, 11:54
Bannlyst
Var ganska pissig natt idag också , jag hade inga värk i ben som första natten men ordentlig frossa även om med mindre temperaturskillnader än den första+ huvudvärk.Antagligen som följd av kanske vätskebrist (på grund av att man skiter ut allt), vid någon tillfälle tyckte jag att synen på högeröga blev sämre. Snabt övergåenda smärta i njurar.

Trodde jag skulle dö vid något tillfälle där i slutet av natten.

Lyckades dock somna i slutet. Och mår bättre idag än igår.Ett tips om man vill sluta är att göra som jag gjorde sätta sig på ett plan och flyga långt hemifrån och checka in på hotel.Där man inte ens förstår språket....Då har man inga alternativ liksom.
Citera
2013-08-14, 13:26
Medlem
Convicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Jo då lite grann gör det allt synd att det är så jävla mycket Paracetamol i dom bara.

Håller med dig. Det suger ganska hårt att det är så. Tar max 2 citodon åt gången.
Citera
2013-08-14, 22:05
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Convicted
Håller med dig. Det suger ganska hårt att det är så. Tar max 2 citodon åt gången.
Tycker Citodon är ren skit jämfört med Tramadol.
Citera
2013-08-15, 01:25
Medlem
Abzints avatar
Citat:

Ja för min del med, men smaken är väl som baken: delad även om jag är mottaglig för de.
Citera
2013-08-15, 01:58
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzint
Ja för min del med, men smaken är väl som baken: delad även om jag är mottaglig för de.
Jo, självklart tänker vi alla olika!

Men det känns som folket hellre skulle välja Tramadol, om dom skulle få välja någon av dom två.
Citera
2013-08-15, 10:54
Medlem
nagamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Det brukar räcka att dela på dem för att effekten skall komma snabbare. Förr var jag noggrann och pulvriserade ordentligt, men nu knäcker jag bara varje tablett i två bitar i munnen. Upplever att effekten kommer ungefär lika snabbt. Har också för mig att det står bipacksedeln att man aldrig skall dela på tabletterna för att de tappar depot-effekten.
Ja, jag läste om någon gammal tant på lasarettet som råkat få i sig för stor dos pga att hon fick en halv tablett.
Man tycker ju att hon borde ha mått väldigt bra efter det och inte klagat.
Skönt att kunna sluta tugga sönder tabletterna för det smakar verkligen vedervärdigt.
Citera
2013-08-15, 12:27
Medlem
Convicteds avatar
Citat:

Tycker jag med. Tog citodon igår bara för skojs skull Boosta trammen lite tänkte jag.
Citera
2013-08-15, 13:45
Medlem
Convicteds avatar
Hur snabbt ökar toleransen ? Gått på det i 3 dagar nu med en dos på runt 400mg om dagen.
Citera
2013-08-15, 14:57
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Hur snabbt ökar toleransen ? Gått på det i 3 dagar nu med en dos på runt 400mg om dagen.
Toleransen ökar fort på tram är det värsta.
Citera
2013-08-15, 14:59
Medlem
Convicteds avatar
Citat:
Toleransen ökar fort på tram är det värsta.

Vad synd :/ Får nog kanske ta uppehåll 2-3 dagar.
Citera
2013-08-15, 15:33
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Vad synd :/ Får nog kanske ta uppehåll 2-3 dagar.
Ja det tycker jag.
Citera
2013-08-15, 23:41
Medlem
Hur vanligt är det med gula kapslar? Fick några kapslar av en skum kille jag känner lite. Vet aldrig vad det är liksom.

EDDIT: innehåller vitt pulver, om det har någon betydelse
Senast redigerad av Jesper.Delgado 2013-08-16 kl. 00:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in