2013-08-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrangePick
Anmälde mig igår till lundaekonomernas nollning, men är lite orolig nu, ska man få någon typ av bekräftelsemejl?

Har någon förresten något tips om vad man kan göra i Lund nästa vecka, flyttar nämligen ner i morgon, och kan nog lätt bli långtråkigt att sitta inne och vänta..
Anmälde mig för typ en månad sedan eller något, vill påminna mig att man fick någon form av bekräftelse, men det kan ha varit enbart för betalningen, minns inte riktigt.
Jag flyttar ner den 23e, du får hojta till ifall du har hunnit hitta någon schysst pub!
Citera
2013-08-15, 23:08
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jzpr
Vilket gym ligger närmast LTH?

Edit: Hittade denna karta som verkar ha med dom flesta gymmen om det är fler som undrar samma sak
https://maps.google.se/maps?ie=UTF-8&q=gym+i+lund&fb=1&gl=se&hq=gym&hnear=0x4653907c0 3e75a3b:0x4019078290e7a70,Lund&ei=QyINUsv3BNKEhQf4 t4C4Bw&ved=0CMQBELYD
Gerdahallen brukar ofta vara fullsmockad under vardagskvällarna och helgerna. Rekommenderas ej.
Kommer du läsa på LTH kommer du inte få tid över till gym under dagtid när det är mindre studenter. Du har föreläsningar, övningar och laborationer som täcker från morgon till sen eftermiddag eller kväll (såvida kl 16.30 räknas som kväll).
Citera
2013-08-15, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIockren
Anmälde mig för typ en månad sedan eller något, vill påminna mig att man fick någon form av bekräftelse, men det kan ha varit enbart för betalningen, minns inte riktigt.
Jag flyttar ner den 23e, du får hojta till ifall du har hunnit hitta någon schysst pub!

Flyttar ner i mitten av nästa vecka, så hojta till om ni hittar något!
Citera
2013-08-16, 11:23
Medlem
Är det flera fysiker här som ska börja nu i september? Skulle va kul om man kunde få lite kontakt med studiekamrater
Citera
2013-08-16, 11:40
Medlem
trallexs avatar
Så får man besked om man kommer in på reserv eller inte? Är på sjätte plats efter andra urvalet(ner från 24). Känns så jobbigt att bara sitta o vänta för att sen KANSKE få en plats.
Citera
2013-08-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Är det flera fysiker här som ska börja nu i september? Skulle va kul om man kunde få lite kontakt med studiekamrater

Om det är teknisk fysik du syftar på (vet inte ens om det finns andra fysikprogram haha…) så ja, jag börjar läsa där nu
Citera
2013-08-16, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarbaben
Om det är teknisk fysik du syftar på (vet inte ens om det finns andra fysikprogram haha…) så ja, jag börjar läsa där nu

Kandidat i fysik ska jag köra
Citera
2013-08-16, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Jag hade låtit bli, om jag vore du.

Låtit bli att citera Gareth från The Office, eller låtit bli att köpa möbler från studenter i Lund?
Citera
2013-08-16, 16:14
Medlem
jzprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Gerdahallen brukar ofta vara fullsmockad under vardagskvällarna och helgerna. Rekommenderas ej.
Kommer du läsa på LTH kommer du inte få tid över till gym under dagtid när det är mindre studenter. Du har föreläsningar, övningar och laborationer som täcker från morgon till sen eftermiddag eller kväll (såvida kl 16.30 räknas som kväll).

Hur är Actic Olympen i jämförelse med Gerdahallen?
Citera
2013-08-16, 16:23
Medlem
Fått kurslitteratur och tänkte starta smått på kurserna redan innan jag börjar så undrar vilka bra ställen man kan sitta och plugga på utan lu-kort?

Och eftersom de blir helg nu så undrar jag om de finns något ställe som är helgöppet?
Senast redigerad av treali 2013-08-16 kl. 16:26.
Citera
2013-08-16, 19:12
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analysten
Flyttar ner i mitten av nästa vecka, så hojta till om ni hittar något!

Samma här! PM:a om ni planerar öl-gemenskap.
Citera
2013-08-16, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Samma här! PM:a om ni planerar öl-gemenskap.

Kommer även jag att studera någon kurs i Lund, om ni vill diskutera politik deltar jag gärna irl

Vilken nation kan passa mig? jag tror att smålands eller sydskånska kan passa mig men är inte säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in