Citat:
Ursprungligen postat av
Kurridutt
I nyheterna TV4 Väst (jag har bara letat upp och sett det) sägs det även att det inte har framkommit några nya uppgifter sen senaste häktningsförhandlingen och att han kommer att släppas. Nyhetsuppläsaren verkade citera AJ:s advokat.
Om jag så ska sitta uppe hela natten och be till en Gud, köra något mantra eller sprida doft av rökelser, salvia eller någon annan ört så måste fanskapet häktas imorgon. Det måste helt enkelt ha framkommit något mer än vid första häktningen. Jag vill minnas att jag har läst att advokaten vid något tidigare tillfälle har citerats med att det hade framkommit lite nytt sedan första förhandlingen, har han glömt bort detta nu eller vad f*n händer?! I min värld måste AJ vara gärningsman men jag kan ha fel, i så fall är jag inte ensam om det. Det vore en tragedi om det inte finns några uppenbara bevis och det vore en djup besvikelse om han blir försatt på fri fot. Jag blir alldeles upprörd av advokatens ord, kan han inte bara hålla käften!
Tror du kan sova lugnt. Skulle bli förvånad om han inte blir inlåst i morgon.
Lägger ÅK ner så mycket tid på att få hem grönsakerna, har de säkert så mycket på fötterna så det räcker och förmodligen lite till.
Jag ska själv inte be till någon högre makt. Endast knapra i mig en färsk morot.