2013-08-15, 14:13
  #16933
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
DP testo e är bra, testat det själv. De hade en dålig batch förr som det snackas mycket om, men nu är det bra.
De hade en dålig produkt förr, inte bara en batch. Fast det var trots rullstolsbenägenhet ändå bra blås i det.
2013-08-15, 15:13
  #16934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Det är INTE samma BD som tidigare. Finns mycket kopior på BD dessutom, vi har bland annat en inhemsk fabrik som tillverkar dem.

Att det finns massivs med kopior på just BD är allmänt känt men att det tillverkas fake inhemskt var däremot nytt. Vet du hur det ligger till med British Dispensary numera? Inte provat dem sedan 05. Sätt dem på markanden, men snackas mycket om fakes. Var annat förr, saknar Melic.
2013-08-15, 15:52
  #16935
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
En dålig batch? Fniss.

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
De hade en dålig produkt förr, inte bara en batch. Fast det var trots rullstolsbenägenhet ändå bra blås i det.

Jaja, okej Det är bra nu i alla fall.
2013-08-15, 16:03
  #16936
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vukmir70
Att det finns massivs med kopior på just BD är allmänt känt men att det tillverkas fake inhemskt var däremot nytt. Vet du hur det ligger till med British Dispensary numera? Inte provat dem sedan 05. Sätt dem på markanden, men snackas mycket om fakes. Var annat förr, saknar Melic.

Har sämre koll på British Disp. Det ursprungliga BDisp är från Thailand som ett legitimt bolag även om de exporterade mer illegalt än de sålde genom apotek där borta. Gissar att DEA satt stor press på dem som de brukar med liknande bolag och att produktionen är rejält strypt eller helt nere. Mer eller mindre allt på den svenska marknaden är fake hur som helst och så har det varit i många år. Gissar att det inte ändrat på sig.
2013-08-15, 16:25
  #16937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Har sämre koll på British Disp. Det ursprungliga BDisp är från Thailand som ett legitimt bolag även om de exporterade mer illegalt än de sålde genom apotek där borta. Gissar att DEA satt stor press på dem som de brukar med liknande bolag och att produktionen är rejält strypt eller helt nere. Mer eller mindre allt på den svenska marknaden är fake hur som helst och så har det varit i många år. Gissar att det inte ändrat på sig.

Tack för svaret, minns bara hur det var för runt 10 år sedan. Sakerna kan mycket väl ha varit fejk men de funkade, tänker då på Melic och Disp. Det som du nämnt ovan är nog anledingen till varför man så sällan ser dem och de som finns utgår jag ifrån att de är fake. Tveksam till dem man ser på markanden vad är din åsikt angående disp i dagsläget?
__________________
Senast redigerad av vukmir70 2013-08-15 kl. 16:29.
2013-08-15, 16:42
  #16938
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vukmir70
Tack för svaret, minns bara hur det var för runt 10 år sedan. Sakerna kan mycket väl ha varit fejk men de funkade, tänker då på Melic och Disp. Det som du nämnt ovan är nog anledingen till varför man så sällan ser dem och de som finns utgår jag ifrån att de är fake. Tveksam till dem man ser på markanden vad är din åsikt angående disp i dagsläget?

Vågar inte uttala mig då jag faktiskt inte vet något, men jag har blivit erbjuden stora kvantiteter av det så jag utgår från att det är kopior jämt.
2013-08-15, 16:50
  #16939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Vågar inte uttala mig då jag faktiskt inte vet något, men jag har blivit erbjuden stora kvantiteter av det så jag utgår från att det är kopior jämt.

Okej, återigen tack för svaren.
2013-08-15, 17:23
  #16940
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Det är INTE samma BD som tidigare. Finns mycket kopior på BD dessutom, vi har bland annat en inhemsk fabrik som tillverkar dem.

På deras hemsida så har dom öppnat en ny fabrik 2009. Som sagt inte samma ägare men man undrar om det är tryck i sakerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Har 20ml testo E liggandes med dem.
Kan inte säga något än men verkar vara delade uppfattningar.

Funderar på att köpa 10ml Test P 200mg men tänker inte kasta ut 700kr utan att veta att det är kvalite.


Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
"äkta" BD slutades tillverka 2006 som jag inte har helt fel.

Kollar du på hemsidan så öppnade fabrik 2009 och på deras news så är produktionen igång.

Kluven hur jag ska göra om jag ska testa deras prop eller inte.
2013-08-15, 18:18
  #16941
Medlem
Säkraste kortet för testo e i dagsläget? tänker då på "renheten" i oljan, apoteksvaror, smärta vid injekt etc.

DP och Galenika som gäller då?
2013-08-15, 18:36
  #16942
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zalin123
Säkraste kortet för testo e i dagsläget? tänker då på "renheten" i oljan, apoteksvaror, smärta vid injekt etc.

DP och Galenika som gäller då?
Äkta Galenika givetvis, finns inget som är ens i närheten av lika "säkert".
2013-08-15, 18:51
  #16943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
På deras hemsida så har dom öppnat en ny fabrik 2009. Som sagt inte samma ägare men man undrar om det är tryck i sakerna.



Funderar på att köpa 10ml Test P 200mg men tänker inte kasta ut 700kr utan att veta att det är kvalite.




Kollar du på hemsidan så öppnade fabrik 2009 och på deras news så är produktionen igång.

Kluven hur jag ska göra om jag ska testa deras prop eller inte.


Jag är ej 100% på det jag säger men vad jag förstått så började de tillverka nånstans i östblocket och plötsligt fanns det många som tillverkade bd och då skrev de på sin hemsida att de som tillverkas efter 2006 iinte är äkta, det här kan dock vara helt fel har ingen aning om det stämmer
2013-08-15, 19:48
  #16944
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Har sämre koll på British Disp. Det ursprungliga BDisp är från Thailand som ett legitimt bolag även om de exporterade mer illegalt än de sålde genom apotek där borta. Gissar att DEA satt stor press på dem som de brukar med liknande bolag och att produktionen är rejält strypt eller helt nere. Mer eller mindre allt på den svenska marknaden är fake hur som helst och så har det varit i många år. Gissar att det inte ändrat på sig.

Därför man ska vända sig till UG? Vill inte ha skit, frågar för ja inte vet. Vill inte ha Svensk bajs.

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in