2013-08-11, 18:43
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Hon ser ut som en white trash hora Malmö. De som hänger på "Häng Bar" där ölen kostar 60 spänn för 40 cl. Det är inne nu på Möllan. Nån högskolegrej. White sydstats trash som lyssnar på dead kennedys. (08or och smålänningar) Lär sig röka hasch, provknullar en negrer och slåss för arbetarklassen. och letar "rasister" - samtidigt som de läser samhällsekonomiskt helt menlösa genuspoäng på högskolan.

För att sammanfatta. Hormonstint vuxendagis.
Reepalus livsverk Malmö högskola får södertörn att verka högerextrem.

Antingen är WT-brudarna i Malmö väldigt stilmedvetna eller så är du modeanalfabet. Förmodligen det sistnämnda.
Citera
2013-08-11, 21:56
Medlem
Photoshoppeds avatar
Det är nåt väldigt sjukt med att hennes blogg lyfts fram så hårt i expressen. Hon har helt ointressanta blogginlägg med 0 kommentarer och 0 reactions hela tiden. En total nobody (ja faktiskt) som tillbringar sina dagar med att äta sallader och vrida på sig i en solstol. Hon "detoxar" men röker samtidigt. Hon har en sladdrig helt muskelbefriad kropp trots all "träning" och har antagligen gjort en fettsugning på magen eftersom den ser ut som bubbelplast. Hon har gjort läppfyllnader som gör att hon ser ut som en sinnesslö guldfisk. Hon känner folk på expressen och de hjälper tjejen att få en inkomst. Chefredaktören borde vakna upp efter semestern och ta bort eländet.
Citera
2013-08-11, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är nåt väldigt sjukt med att hennes blogg lyfts fram så hårt i expressen. Hon har helt ointressanta blogginlägg med 0 kommentarer och 0 reactions hela tiden. En total nobody (ja faktiskt) som tillbringar sina dagar med att äta sallader och vrida på sig i en solstol. Hon "detoxar" men röker samtidigt. Hon har en sladdrig helt muskelbefriad kropp trots all "träning" och har antagligen gjort en fettsugning på magen eftersom den ser ut som bubbelplast. Hon har gjort läppfyllnader som gör att hon ser ut som en sinnesslö guldfisk. Hon känner folk på expressen och de hjälper tjejen att få en inkomst. Chefredaktören borde vakna upp efter semestern och ta bort eländet.

Kunde inte sagt det bättre själv, det är precis som att du tagit dig in i min hjärna och plitat ner mina tankar om donnan haha.

Borde kanske klistras in i första posten?
Citera
2013-08-12, 13:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Kunde inte sagt det bättre själv, det är precis som att du tagit dig in i min hjärna och plitat ner mina tankar om donnan haha.

Borde kanske klistras in i första posten?

Skönt att höra. Ibland undrar jag om det är mig som det snurrat runt för
Citera
2013-08-12, 15:09
Medlem
Megaforces avatar
En sak är säker, hon lär snart lyfta tuttarna innan de börjar skrapa på marken..
Citera
2013-08-13, 13:03
Bannlyst
Hängpattarna visar upp 3 tatueringar av 14:

Vafan står det på första?

http://bloggar.expressen.se/rebeccas...8/IMG_1908.jpg

http://bloggar.expressen.se/rebeccas...8/IMG_1905.jpg

http://bloggar.expressen.se/rebeccas...8/IMG_1911.jpg
Citera
2013-08-13, 13:10
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Varje jävla gång jag går in på expressen.se så får jag se några fjortisbilder på Rebbeca Stella och hennes blogg. Vem fan är denna personen och varför får hon så stort utrymme i expressen?

Hon var väl nån klubbchef på hells kitchen i stockholm för några år sen och jobbade för S-plan.se har jag för mig. Är från nån semi-fattig familj i Göteborg och hittar på att de är svinstekiga. Bodde i andrahand i nåt kyffe på Öfvre och påstod att det var hennes egen BRF. Hur det ser ut nu vet jag inte.

Osäker brud som ljugit ihop en fasad om lyx i hopp om att ingen skall genomskåda bluffen och än så länge går det rätt bra tycker jag. En av Sveriges största blaskor håller henne om ryggen. Det om nåt är väl bevis nog för att det går att ljuga till sig vilken karriär som helst i Sverige anno 2013.
Citera
2013-08-13, 15:11
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Så mkt hängpattar på en så ung tjej....

Hon är för övrigt närmare 30 så det är ganska länge sen bäst före datum gick ut..
Citera
2013-08-15, 12:05
Medlem
Photoshoppeds avatar
Något som också är ganska tragiskt är att hon på sina meningslösa bilder med "dagens outfit" ofta har samma shittiga kläder och skor som hon la upp för någon vecka sedan. Men det är klart, om kassan är skral så tar man vad man har. Man kanske inte ska reta sig på henne utan istället tycka synd om. Det är inte så lätt när man varken har utseende eller utbildning och passerat 30.
Citera
2013-08-15, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Något som också är ganska tragiskt är att hon på sina meningslösa bilder med "dagens outfit" ofta har samma shittiga kläder och skor som hon la upp för någon vecka sedan. Men det är klart, om kassan är skral så tar man vad man har. Man kanske inte ska reta sig på henne utan istället tycka synd om. Det är inte så lätt när man varken har utseende eller utbildning och passerat 30.

Också noterat det att det alltid är samma håliga jeans som används med tröja/topp som byts ut varje gång.

Här fotas hon tillsammans med någon annan plastbrud (vilket ansikte )

http://bloggar.expressen.se/rebeccas...8/IMG_1454.jpg

Notera den nerpissade väggen till höger.
Citera
2013-08-15, 14:57
Medlem
Dongelidongs avatar
Classy....

Vem är tanten till höger?
Citera
2013-08-15, 15:14
Medlem
Aquaracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongelidong