Citat:
Ursprungligen postat av
kekfakee
Ida* mamma är en kanon mamma och ja folus har vart på pappan, pappan och hans tjej drog i gång MS, han har vart med i näsatn alla sök så vill bara tala om att ida och hennes pappa hade otroliga band tillsammans, det var alltid till honom hon gick till när hon mådde dåligt
Hälsa gärna till de anhöriga, att ja, hur ska man säga egentligen, främling som man är mot er men detta med Id* har berört mig nåt så otroligt! Hennes son kvar ensam i lägenheten och allt sökande, hälsa till dem eller du behöver inte göra det om du inte vill men känn kramen från mig, jag önskar jag kunde skicka en varm sådan genom cyberspace men det går ju inte men jag önskar att det gick.
Hälsa också, om du känner personen förstås, den som gjort videon på youtube, att den är väldigt gripande.
Äh, nu blir jag blank i ögonen och ska inte fortsätta babbla och säkert är jag OT nu och får väl nån tillsägelse också men, jag kan inte låta bli att ändå säga detta.
Ta hand om er så gott ni kan och jag hoppas att ni känner det stora stödet runt er från alla anonyma som engagerat sig i det här, både i denna tråd men även i övrigt.
Varm kram!!