Citat:
Ursprungligen postat av
junaz
Sist jag använde Kanal 5 play var Tysklandsbragden förra hösten, då var det bara att surfa in och klicka play, inget konto eller så behövdes.
"Tysklandsbragden" är för övrigt något av det märkligaste i modern idrottstid. Vilken förbundskapten som helst hade förlorat den för Sverige, men inte herr Hamrén som klarar en poäng. Detta inte trots, utan PÅ GRUND AV, sin enorma dumhet.
Det kan jämföras med att en kulstötare vinner OS i 100m pga att han springer för SAKTA.