2013-08-14, 18:58
  #15961
Medlem
Sallaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Sist jag använde Kanal 5 play var Tysklandsbragden förra hösten, då var det bara att surfa in och klicka play, inget konto eller så behövdes.

Låter bra det. Tack tack.
Citera
2013-08-14, 19:02
  #15962
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Sist jag använde Kanal 5 play var Tysklandsbragden förra hösten, då var det bara att surfa in och klicka play, inget konto eller så behövdes.

"Tysklandsbragden" är för övrigt något av det märkligaste i modern idrottstid. Vilken förbundskapten som helst hade förlorat den för Sverige, men inte herr Hamrén som klarar en poäng. Detta inte trots, utan PÅ GRUND AV, sin enorma dumhet.

Det kan jämföras med att en kulstötare vinner OS i 100m pga att han springer för SAKTA.
Citera
2013-08-14, 19:08
  #15963
Medlem
unicaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
blir det ett kryss tror ni vs norge ikv?


2-1 till Sverige chansar jag på.


Tycker dock det är dåligt att dom inte har med Källström i dagens match.
Citera
2013-08-14, 19:58
  #15964
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
"Tysklandsbragden" är för övrigt något av det märkligaste i modern idrottstid. Vilken förbundskapten som helst hade förlorat den för Sverige, men inte herr Hamrén som klarar en poäng. Detta inte trots, utan PÅ GRUND AV, sin enorma dumhet.

Det kan jämföras med att en kulstötare vinner OS i 100m pga att han springer för SAKTA.
Vi gjorde en Bradbury helt enkelt.
Citera
2013-08-14, 21:00
  #15965
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Åh vad Sverige spelade dåligt första halvlek; stillastående, passar bakåt och visar noll teknik. Albin och Zlatan finns förvisso...
Citera
2013-08-14, 21:02
  #15966
Medlem
nomadics avatar
Så här efter en halvlek i kvällens landskamp kan man konstatera att Pontus Wernbloom har varit rent ut sagt usel. Han kommer, tyvärr som vanligt, ständigt fel i såväl positions- som duellspelet. Denna spelare som då enligt vår förbundskapten kommer spela en citat "väldigt, väldigt viktig roll vid kommande kvalmatcher". Det alltså officiellt uttalat om en spelare som så sent som under hela kvalvåren satt iskall förankrad på landslagsbänken med sammanlagt 0 minuters speltid.

Hur mycket man än försöker så går det inte att utesluta att vissa rollfördelningar just nu i vårt landslag görs med hjälp av en hatt, ett gäng lappar med namn på samt en ögonbindelförsedd och klåfingrig förbundskapten som med spänning väntar på att se hur ansvar ska fördelas denna gång.
Citera
2013-08-14, 21:24
  #15967
Medlem
khys avatar
Man inser nu hur många piss- och onödiga matcher som Sverige egentligen spelar nu för tiden när Taco har gjort en landskamp mimdre än Ravelli. Särskilt eftersom Sverige var bra när Ravelli spelade och inte åkte ur i gruppspelet till de stora turneringarna om de ens tar sig dit
Citera
2013-08-14, 21:52
  #15968
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khy
Man inser nu hur många piss- och onödiga matcher som Sverige egentligen spelar nu för tiden när Taco har gjort en landskamp mimdre än Ravelli. Särskilt eftersom Sverige var bra när Ravelli spelade och inte åkte ur i gruppspelet till de stora turneringarna om de ens tar sig dit

Ravelli och Svensson står iofs på exakt lika många spelade EM & VM-matcher...
Citera
2013-08-14, 21:55
  #15969
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khy
Man inser nu hur många piss- och onödiga matcher som Sverige egentligen spelar nu för tiden när Taco har gjort en landskamp mimdre än Ravelli. Särskilt eftersom Sverige var bra när Ravelli spelade och inte åkte ur i gruppspelet till de stora turneringarna om de ens tar sig dit
Sen tittar du på Taco i kvällens match och inser återigen att han ännu en gång gör ett stabilt inhopp och hittar Zlatan bra. Så länge han levererar ska han vara med.
Citera
2013-08-14, 21:57
  #15970
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Ravelli och Svensson står iofs på exakt lika många spelade EM & VM-matcher...

Trots att han blivit petad av kvällstidningarna några matcher...
Citera
2013-08-14, 22:13
  #15971
Medlem
Jag vill fanimIG ALDRIG MER SE Isaksson, Wernblom, Elmander, Seb Larsson eller mittbackarna. Fan helt värdelösa låt nån annan få chansen i sånna här matcher.

Ekdal, Zengin, Taco, Kacanic-juggen på mitten tack. Nordfeldt i kassen och snälla utvisa Elmander från universum.
Citera
2013-08-14, 22:14
  #15972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khy
Man inser nu hur många piss- och onödiga matcher som Sverige egentligen spelar nu för tiden när Taco har gjort en landskamp mimdre än Ravelli. Särskilt eftersom Sverige var bra när Ravelli spelade och inte åkte ur i gruppspelet till de stora turneringarna om de ens tar sig dit

Vi Missade EM 1996 och VM 1998

Kommer dock inte ihåg när Ravelli slutade, men eftersom vi missade alla slutspel på 80 talet så kommer jag bara ihåg honom från VM 1990,94 och Em 1992
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in