2013-08-06, 08:40
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Du hade problem under din uppväxt va ? Blev du utsatt för sexuella övergrepp ? Brukar väl vara det som ligger som grund många ggr när tjejer dras till män som behandlar dom som lort.
Hybristofili kallas det.
Citera
2013-08-14, 20:31
Medlem
Jag är den kvinnan som blev utsatt för en våldtäkt med en grillgaffel och utsatt för en grov misshandel ! Ni som har frågor, fråga på! Jag är lite upprörd på en del av er härinne, eftersom NI redan har dömt mig! NI vet INTE vad som hände i lägenheten den här kvällen. Det enda jag vet är att om jag inte hade larmat polisen, så hade Ludvigsson slagit ihjäl mig....../ Den drabbade kvinnan
Citera
2013-08-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia81
Jag är den kvinnan som blev utsatt för en våldtäkt med en grillgaffel och utsatt för en grov misshandel ! Ni som har frågor, fråga på! Jag är lite upprörd på en del av er härinne, eftersom NI redan har dömt mig! NI vet INTE vad som hände i lägenheten den här kvällen. Det enda jag vet är att om jag inte hade larmat polisen, så hade Ludvigsson slagit ihjäl mig....../ Den drabbade kvinnan

Jag dömmer inte dig. Beklagar att du hade oturen att råka på svinet som tråden handlar. Tur att du gick ur det med livet i behåll med tanke på hans tidigare brottsregister. Två års straff är ett skämt. Det bästa för alla vore om man kunde låsa in honom och slänga nyckeln istället för att dalta.

Är du nöjd med fängelsestraffet? Känner du att det gav dig upprättelse på något sätt?
Citera
2013-08-15, 00:17
Medlem
Dislikes avatar
Citat:

Jag orkar inte läsa hela tråden men jag fattar inte var grillgaffeln kommer in i detta. Våldtog han dig med en grillgaffel alltså? Har han ingen dolme????

Förtydliga är du snäll.
Citera
2013-08-15, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dislike
Jag orkar inte läsa hela tråden men jag fattar inte var grillgaffeln kommer in i detta. Våldtog han dig med en grillgaffel alltså? Har han ingen dolme????

Förtydliga är du snäll.

Använd din fantasi eller läs tråden.

Sedan när är avsaknaden av en penis enda anledningen till en våldtäkt med en grillgaffel? Vet du hur många psykopater/sexgalningar det finns som inte alls har samma refernsramar gällande frivilligt sex och sex över huvud taget som vi andra mer normala har??
Citera
2013-08-15, 00:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dislike

Förtydliga är du snäll.
Läs domen. http://img688.imageshack.us/img688/7409/hovrttsdom.pdf Och det hoppas jag jenny35 också gör.
Citera
2013-08-15, 10:22
Medlem
Nej, jag är absolut INTE nöjd med domen.
Min första tanke var att överklaga till HD, men min advokat trodde inte att vi skulle få prövningstillstånd. Upprättelse.... Nej, det tycker jag inte. Det är så mycket fel som har begåtts här. När jag låg på AVA och fick morfin, varannan timme pga. av att han hade sparkat mig i bröstet, så släpptes han dagen efter! Och sen så blev jag så chokad, när jag fick veta att han sexmördat en gammal tant! Och det fick jag veta, via FB!!!!

När ALLT blev så stort och mitt fall hamnade på Veckans brott, så gick ju alla myndigheter ut och kritiserade Polisen. Det gör jag också. Jag trodde att ett åtal skulle väckas, hösten - 09. Men istället så tog det 17 månader....... Jag är arg, ledsen och förbannad!

Men det hjälper mig att bearbeta det här, genom att få skriva om det.
Citera
2013-08-15, 10:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, jag är absolut INTE nöjd med domen.
Min första tanke var att överklaga till HD, men min advokat trodde inte att vi skulle få prövningstillstånd. Upprättelse.... Nej, det tycker jag inte. Det är så mycket fel som har begåtts här. När jag låg på AVA och fick morfin, varannan timme pga. av att han hade sparkat mig i bröstet, så släpptes han dagen efter! Och sen så blev jag så chokad, när jag fick veta att han sexmördat en gammal tant! Och det fick jag veta, via FB!!!!

När ALLT blev så stort och mitt fall hamnade på Veckans brott, så gick ju alla myndigheter ut och kritiserade Polisen. Det gör jag också. Jag trodde att ett åtal skulle väckas, hösten - 09. Men istället så tog det 17 månader....... Jag är arg, ledsen och förbannad!

Men det hjälper mig att bearbeta det här, genom att få skriva om det.
Fortsätt gärna skriva av dig. Avskräck jenny35 och andra kvinnor från kontakt med honom.
Citera
2013-08-15, 12:10
Medlem
Jag berättar gärna med mina egna ord, om vad som egentligen hände i min lägenhet, , den här kvällen och jag berättar gärna om hur jag träffade Ludvigsson och hur han var som person när jag umgicks med honom! Det är bara att fråga på. Det är en form av bearbetning för mig, jag mäker också att jag blir väldigt ledsen och upprörd när jag sitter här och skriver.
Jag vet INTE hur jag ska avskräcka Jenny35, men hon verkar gå igång på sådana här killar. En del kvinnor gör ju det..... Hur man nu kan göra det! Hon tycker att han är en gentleman, som respekterade när hon sa nej till sex mm! Fan vad trött jag blir! WOW!!!!

Jag blev lovad av soc att Ludvigsson inte skulle komma tillbaka till kommunen jag var bosatt i. Jag behövde INTE vara rädd för han var inte farlig. Det slutade med att jag fick fly för mitt liv! Jag lever idag med skyddad identitet, någonstans i Sverige..... Det känns som om jag har fått ett straff här..... Jag bad ALDRIG om att få leva så här..... Eller på det här sättet!
Mitt aliasv här är bara ett påhitt. Jag tror nog att många här FB, vet vem jag egentligen är. Isåfall, berätta INTE det!/ Den drabbade kvinnan
Citera
2013-08-15, 12:39
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag berättar gärna med mina egna ord, om vad som egentligen hände i min lägenhet, , den här kvällen och jag berättar gärna om hur jag träffade Ludvigsson och hur han var som person när jag umgicks med honom! Det är bara att fråga på. Det är en form av bearbetning för mig, jag mäker också att jag blir väldigt ledsen och upprörd när jag sitter här och skriver.
Jag vet INTE hur jag ska avskräcka Jenny35, men hon verkar gå igång på sådana här killar. En del kvinnor gör ju det..... Hur man nu kan göra det! Hon tycker att han är en gentleman, som respekterade när hon sa nej till sex mm! Fan vad trött jag blir! WOW!!!!

Jag blev lovad av soc att Ludvigsson inte skulle komma tillbaka till kommunen jag var bosatt i. Jag behövde INTE vara rädd för han var inte farlig. Det slutade med att jag fick fly för mitt liv! Jag lever idag med skyddad identitet, någonstans i Sverige..... Det känns som om jag har fått ett straff här..... Jag bad ALDRIG om att få leva så här..... Eller på det här sättet!
Mitt aliasv här är bara ett påhitt. Jag tror nog att många här FB, vet vem jag egentligen är. Isåfall, berätta INTE det!/ Den drabbade kvinnan
Regelverket på FB förbjuder skribenter att avslöja vem du är.

Berätta om hur du träffade ML. Hur umgicks ni? Var han alltid trevlig? Fick du några vibbar? Kändes han annorlunda någon gång? Kunde du ana vad som skulle kunna hända?
Citera
2013-08-15, 19:26
Medlem
Jag träffade Ludvigsson, Februari - 09. Via en bekant till honom. Missbrukarkretsar, alltså. Jag är INTE alls stolt över det. Jag skäms faktiskt..... Jag hade problem med alkoholen då, jag drack för att döva smärtan efter mordet på min pappa i Karlskrona - Augusti - 07. Vi träffades lite då och då. Enda tills jag blev misshandlad av en vän till honom. Tanken var att han skulle skydda mig, från den här personen. Och vi umgicks ganska flitigt, fastän jag hade sett att han hade tendenser till snedtädningar när han drack. Och han ville mer än vad jag ville! Han ville flytta ihop, skaffa barn mm. Vilket jag INTE alls ville. Och han var förvånad över att jag inte blev med barn eftersom han påstod att han hade så lätt för att göra kvinnor med barn. Och tur är väl det!!!! Vi träffades mest som kk. Och han kom till mig, när han visste att jag hade fått pengar. Och saker blev stulna, ringar, mobiler, pengar armband. Och efter ett tag så orkade jag inte mer. Jag bad honom dra åt helvete ett par ggr innan misshandeln. Han var ALDRIG nykter.... Han är väldigt manipulativ. Och var han det så var han tvungen att på något sätt få tag i alkohol. Jag borde sett det här komma..... eftersom han slog sin näve i min skåpslucka i köket och han sparkade min katt i magen..... Så då, borde jag ha fattat något, men jag var blind. Någonstans ringde varningsklockorna..... Det är så lätt att vara efterklok och jag lastar mig själv för det här..... Den här kvällen, den 26/6 - 09, jag kan ärligt säga att jag har ALDRIG varit så rädd som den här kvällen, jag trodde att han skulle slå ihjäl mig! Han slutade inte slå, och han sparkade mig i huvudet och över allt där han kom åt, han hade sina sandaler på sig. Det finns 2 olika scenario i mitt huvud, det ena är nummer 1 : Jag kunde mördat honom eftersom jag hotade honom med kniv, när han skulle påbörja misshandeln i en 3.e omgång och nummer 2 : Han hade kunnat mörda mig och sopat undan spåren efter sig....
Jag är livrädd och jag drömmer fortfarande mardrömmar...../ Den drabbade kvinnan
Citera
2013-08-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creator111
Troligtvis för att BO inte ÄR en speciellt trovärdig person.

Och vad menar DU med det??!! Har du träffat mig eller? Vet DU vem jag är? Vet DU vad som hände i min lägenhet, den 26/6 - 09?
Om jag INTE hade varit trovärdig så hade väl för fan varken Polis eller åklagare drivit detta vidare!!! Tror du det? 2 Poliser kom in till mig på kvällen på AVA, när jag gick på morfin och hade så jävla ONT och tårarna trillade ner för mina kinder...... /Den drabbade kvinnan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in