Jag berättar gärna med mina egna ord, om vad som egentligen hände i min lägenhet,

, den här kvällen och jag berättar gärna om hur jag träffade Ludvigsson och hur han var som person när jag umgicks med honom! Det är bara att fråga på. Det är en form av bearbetning för mig, jag mäker också att jag blir väldigt ledsen och upprörd när jag sitter här och skriver.
Jag vet INTE hur jag ska avskräcka Jenny35, men hon verkar gå igång på sådana här killar. En del kvinnor gör ju det..... Hur man nu kan göra det! Hon tycker att han är en gentleman, som respekterade när hon sa nej till sex mm! Fan vad trött jag blir! WOW!!!!
Jag blev lovad av soc

att Ludvigsson inte skulle komma tillbaka till kommunen jag var bosatt i. Jag behövde INTE vara rädd för han var inte farlig. Det slutade med att jag fick fly för mitt liv! Jag lever idag med skyddad identitet, någonstans i Sverige..... Det känns som om jag har fått ett straff här..... Jag bad ALDRIG om att få leva så här..... Eller på det här sättet!
Mitt aliasv här är bara ett påhitt. Jag tror nog att många här FB, vet vem jag egentligen är. Isåfall, berätta INTE det!/ Den drabbade kvinnan