Citat:
Ursprungligen postat av
Honkies
Jag tror personligen att TB har något med detta illdåd att göra. Dels har hon försvarat AJ genom hela tråden. Plus att hon redan skrev i trådens andra sida av över 1900 nu när jag skriver.
Har för mig det är översta inlägget på sida två. Låter lite märkligt. Hon var snabb med att uppge någon form av adress i frågeform...
Märkligt AJ och TB är kompisar (med förmåner) eller har vart de som man kan läsa mellan raderna..
Jag drog tidigare i tråden en parallell med Sturebymordet på en ung tös. Där den ena tjejen fick killen att döda den andra konkurerande tjejen för att visa sin kärlek och respekt för den andra. Dock togs detta inlägg bort.. Tyvärr.
Tänk på att TB och Id@ vart vänner tidigare har jag fått för mig genom inlägg i tråden alt känt varandra men dock ej pratat med varandra under en längre tid.
Id@ kan brutit kontakten med TB och hon har manipulerat A.J att mörda Id@ alt hämnas. Det som förundrar mig är att TB var den som snackade skit om Id@*på facebook när hon hittade om det är samma TB som skrev att Id@ varit inblandad i rån.
Det finns en hel del rättsfall där ena parten lyckats att manipulera andra att begå brott för att dom själva i tron skall gå fria.
Sedan finns det även dom som skulle kunna driva någon eller själv begå brott då man hatar ena personen så mycket så man väljer att mörda kallblodigt.
Men hur som helst så kommer A.J få se sina sista minuter i frihet på Svenskmark via en häktestransport bil i från Kriminalvården till hotell gripen i Udevalla. Sedan kommer han nog inte komma ut under ett ex antal år.
Jag hoppas verkligen att någon ut av grabbarna plaskbögarna kommer att erkänna.