2013-08-14, 18:11
Medlem
Freddyfishs avatar
Måste säga att denna serie är bland de bästa jag har sett.

- Handlingen är otroligt bra
- Animationerna också, utav de bästa jag har sett inom just anime
- Storyn och omvärlden verkar vara genomtänkt
- Snygga brudar

vad är era åsikter om denna serier? vad är bra? vad är dåligt?
Citera
2013-08-14, 18:27
Medlem
Ganska bra, föredrog den tidiga delen av Death Note dock. Animationen är ganska bra, det enda jag inte gillar är att de bara kan döda titans genom att slå ett jättelitet weakspot i nacken
Citera
2013-08-14, 18:50
Medlem
Haajibs avatar
Självklart är censuren det värsta problemet, mycket mindre gore och blod, en hel del psykologisk dialog tog de bort från början
Citera
2013-08-14, 18:51
Medlem
Freddyfishs avatar
Håller med, Death Note 1-24 var ruskigt bra. Har dock inte sett de andra delarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Självklart är censuren det värsta problemet, mycket mindre gore och blod, en hel del psykologisk dialog tog de bort från början

Tycker ändå den är ganska matig?
Citera
2013-08-14, 19:59
Medlem
Rokushikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddyfish
Håller med, Death Note 1-24 var ruskigt bra. Har dock inte sett de andra delarna.

Tycker ändå den är ganska matig?
Den är väl rätt matig, men man känner ändå att den funkat bättre som Seinen än Shonen.
Citera
2013-09-09, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddyfish
Måste säga att denna serie är bland de bästa jag har sett.

- Handlingen är otroligt bra
- Animationerna också, utav de bästa jag har sett inom just anime
- Storyn och omvärlden verkar vara genomtänkt
- Snygga brudar

vad är era åsikter om denna serier? vad är bra? vad är dåligt?
Haha snygga brudar!
Jag tycker den är bra! Fast det kan dock vara lite för snabb av sig :P Hoppar från hit och dit.

Men sjukt bra är den.
Citera
2013-09-14, 00:20
Medlem
så jävla bra ligger på 19e avsnittet sorligt att de snart är över, kommer de fler avsnitt?
Citera
2013-09-14, 00:42
Medlem
SleighBellss avatar
Wow alltså! Kollade igenom lite klipp på youtube och den ser riktigt hård ut. Shit vad mycket gore och blod det var, det här måste tankas hem! Tror inte jag kollat på anime sen akira och dom där filmerna om det levande slottet. Den finns inte med engelskt tal månne?
Citera
2013-09-14, 02:52
Medlem
EdBlakes avatar
Nytt avsnitt på lördag/söndag, verkar som att man kommer få svar på en del frågor.

Någon som vet hur många avsnitt det är kvar på säsongen och hur långt uppehåll det kommer vara till säsong 2?
Citera
2013-09-14, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Nytt avsnitt på lördag/söndag, verkar som att man kommer få svar på en del frågor.

Någon som vet hur många avsnitt det är kvar på säsongen och hur långt uppehåll det kommer vara till säsong 2?
Wow nice! Har ingen aning faktiskt.

Asså har inte kollat på många anime men måste säga att denna är GRYMT Bra!
Citera
2013-09-14, 12:17
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake

Det kommer vara 25 avsnitt + OVA.

Är hundra på ett det kommer göras en säsong 2, den är såpass populär. Dock kommer det säkert vara minst 6 månader uppehåll eller liknande.

Jag tror man får reda på vem the female titan är denna säsongen. Eller rättare sagt jag hoppas det och tror det skulle vara ett bra säsongs slut. Själv vet jag redan vem det är pga att manga läsarna tycker det är skit kul att spoila för oss anime tittare.

En live action film är också på G.
Citat:
A live action film is in production. In December 2012, it was reported that Tetsuya Nakashima has left his position as director of the live-action film. According to film distributor Toho, Nakashima had considerable creative differences on the scriptwriting and other matters.
Senast redigerad av Red-Panda 2013-09-14 kl. 12:22.
Citera
2013-09-14, 12:36
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Wow nice! Har ingen aning faktiskt.

Asså har inte kollat på många anime men måste säga att denna är GRYMT Bra!

Söndag 17:58 svensk tid sänds avsnitt 23 i japan. Beroende på hur snabba översättarna är så några timnmar efter det eller måndag så kan vi se det med undertexter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in