Söndag 17:58 svensk tid sänds avsnitt 23 i japan. Beroende på hur snabba översättarna är så några timnmar efter det eller måndag så kan vi se det med undertexter.
Nya avsnitten brukar alltid finnas ute subbade och klara tidigt söndagsmorgon svensk tid
Jag var tvungen att dra igenom alla avsnitt igår kväll efter att jag sett det första och började nästan grina vid nåt tillfälle, jag har aldrig sett nåt liknande. Jag kan tycka att det kändes aningens konstigt mot slutet då vi knappt fick veta vad som händer egentligen. Förhoppningsvis lyckas dom skrapa ihop tillräckligt med pengar så att säsong två kan börja sändas om nåt år eller två.
Ska vi använda oss av spoiler i den här tråden eller är det fritt fram att skriva vad som helst?
Sista slutstriden mot Annie var ju smått episk, blev lite förbannad bara när hon kapslar in sig själv i glas och det mer eller mindre tar slut där. Ni som läst serien, vet ni vad som finns i källaren, vad Annie har för motiv, och varför Eren kan förvandla sig till en titan.
Jag var tvungen att dra igenom alla avsnitt igår kväll efter att jag sett det första och började nästan grina vid nåt tillfälle, jag har aldrig sett nåt liknande. Jag kan tycka att det kändes aningens konstigt mot slutet då vi knappt fick veta vad som händer egentligen. Förhoppningsvis lyckas dom skrapa ihop tillräckligt med pengar så att säsong två kan börja sändas om nåt år eller två.
Ska vi använda oss av spoiler i den här tråden eller är det fritt fram att skriva vad som helst?
Sista slutstriden mot Annie var ju smått episk, blev lite förbannad bara när hon kapslar in sig själv i glas och det mer eller mindre tar slut där. Ni som läst serien, vet ni vad som finns i källaren, vad Annie har för motiv, och varför Eren kan förvandla sig till en titan.
Fritt att skriva om vad som har sänts tycker jag, ska man diskutera vad som händer vidare i mangan och därmed spekulera vad som kommer i en förhoppningsvis säsong2 så kan spoilertag vara till godo
Denna anime är grädden på tårtan måste jag säga. Finns ingen serie som presterat till 100% varje episod. Den är så väldigt bra gjord med rik kvalité när det gäller både animeringen och storyn. Vad jag har hört så skall det komma en side-story om Cpt.Levi och hans liv före titan attacken om den redan inte har släppts. Den kommer onekligen vara riktigt grym och jag kommer definitivt att följa den. Jag tror även att det är många som inväntar s2 av AoT, vem gör inte det liksom . Datumet för s2 har ännu inte bestämts men om jag skulle dra en kvalificerad gissning så skulle jag säga att den kommer ut nästa April. För er som gillade AoT så passar jag på att förorda 2 st anime.
Ligger rätt långt före vad jag vet och den är ej klar
Tack för att du svarar!
Finns det nån torrent eller nåt ställe där man kan läsa vad som händer efter att säsong 1 slutar.
Om du läser den själv, tycker du att den håller samma klass rakt igenom eller dippar den efter allt som hände i säsongsavslutningen. Det känns som att den snabbt skulle kunna sjunka om det inte blir så att saker och ting avslöjas ju längre den rullar, jag trodde sista avsnittet skulle bjuda på mer även om det var jävigt episkt.