Citat:
Ursprungligen postat av
kunskap1
Jag tycker att du är en väldigt bra poet även om du inte tycker det

Tycker du, jag har skrivit mina dikter, några handlar om spindlar och är därigenom väldigt ateistiska om man säger.
Tack för komplimangen, men jag har löst en del rebusar också, kanske det som förtar logiken i min syn på religioner, som vissa verkar uppleva som hånfullt, men erkänner faktiskt att jag inte har mycket till övers för skenheleriet på dett jordklot, jag föredrar konkret och äkta näring framför lögnar-fjäskarvalser och pseudo, även om det inte har att göra med personer som tyror, männsikor är människor, men elitens anspråk är inte direkt milda i sin hagalenhet, jag anser att man fullständigt ännu år 2000 visar prov på att direkt vilja ha intellektuellt slaveri, något jag inte kan ana, ännu.. där dfsm gospeln giv its till känna.
Är du själv körsångare eller musiker? jag spelar t.ex orgel, kanske det som går igenom. men är enormt rostig i fingrarna, då jag inte ens äger en orgel. Kan vara att dfsm är jordbundet, istället för den löjliga varianten att gud ser och hör allt, dfsm enligt mig, känner allt, tycker nog att känslor berör något starkare än sjuka hypoteser. då jag inte tycker att liv är något mn 'ventyrar runt som religiösa trosstsivrare är så benägna att göra, blunda, låtsas och köra skenhelerirna vidare, tills kssakistorna är fulla, sedan börjar de dra igång fromhets-flosklerna, inte trovärdigt.