2013-08-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Ny artikel idag GT

http://m.expressen.se/gt/misstankte-mordaren-poserar-med-vapen/
Vilka är de två unga kvinnor som raderats bort på Expressens bild? Har någon sparat den bilden?
Citera
2013-08-14, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Vilka är de två unga kvinnor som raderats bort på Expressens bild? Har någon sparat den bilden?
Det är Tb och en kompis till henne
Citera
2013-08-14, 13:44
Medlem
wazladas avatar
Citat:
Vet någon hur mycket AJ hade för inkomst de senaste åren eller hur man ta fram det?

http://www.ratsit.se/19761207-Andreas_Sten-Owe_Johansson_Trollhattan/GcD0hdR-IZCcSwDdqtcfNq29pIs8pAT3YHCcWQq8UU0
Citera
2013-08-14, 13:53
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Önsketänkande

Har TB blivit helt tyst nu, eller vad händer? Man märker ju att hon vet en massa smarrigt och jag önskar så att hon skulle öppna sin lilla mun och tala ut till polisen.
Citera
2013-08-14, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
http://www.ratsit.se/19761207-Andreas_Sten-Owe_Johansson_Trollhattan/GcD0hdR-IZCcSwDdqtcfNq29pIs8pAT3YHCcWQq8UU0
Tack för informationen. Den inkomsten kan inte vara mer än existensminimum i Sverige. Då har han inga pengar för att betala advokatkostnader som någon användare skrev. Jag gissar att han har skulder till staten istället.
Citera
2013-08-14, 14:16
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Tack för informationen. Den inkomsten kan inte vara mer än existensminimum i Sverige. Då har han inga pengar för att betala advokatkostnader som någon användare skrev. Jag gissar att han har skulder till staten istället.

Man betalar inte själv. Det är staten. Något att tänka på varje gång man betalar skatt...
Enskilda mål betalar man dock själv.
Citera
2013-08-14, 14:25
Medlem
Kan tänka mig att AJ blir vansinnig när han får veta att de hittat Ida och Bp2. Vansinnigt arg på sina två "vänner" som i hans ögon alldeles säkert "klåpat" sig och därmed blivit skyldiga till att ha åkt fast..
Hoppas att hans plan hamnar rätt in i åskmolnen så han får känna på lite äkta dödsångest på sin väg hem!!!
Citera
2013-08-14, 14:25
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dieselrattan75
Det är Tb och en kompis till henne

TB? Det är baske mig inte klokt. Är jäntan inblandad??
Citera
2013-08-14, 14:28
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Ett minnescollage om Ida som delas på facebook idag..
Tillför lite mänsklighet till tråden
http://m.youtube.com/watch?v=b85a3bcDyb0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Db85 a3bcDyb0

Otroligt vackert och gripande!! Vackra Ida, vila i frid!

(morrar inom mig, att må de spela denna på repeat i storbilds-tv på häktet, random över dygnet!! Sätt upp en skärm i cellerna och spela upp videon! Jävla svin som gjort det här!! )
Citera
2013-08-14, 14:34
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Haha, nätad mot väggen.

Nu ska det bli spännande att se vad som händer, när de små "missförstånden" ska utredas. Är nyfiken på om det kommer att visas ångerkänslor vid överbevisning eller om de uteblir.

Vad jag förstått när det gäller personer typ AJ så skulle de säkert kunna spela teater och visa ångerkänslor om det på något sätt skulle kunna gynna dem själva. Jämför M*ts A*m och hans konstiga låtsasgråt utan tårar inför en kvinnlig polis.

Visar AJ några känslor om han blir överbevisad så handlar det nog om att han tycker synd om sig själv. Svårt att föreställa sig honom bry sig det minsta om Ida.

Hoppas han fått löss eller skabb i Polen och i detta nu sitter i handfängsel o bälte så han inte kan klia sig.
Fast kan parasiter få parasiter?
Citera
2013-08-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heffi
TB? Det är baske mig inte klokt. Är jäntan inblandad??

Vem vet? det vet bara TB
Citera
2013-08-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Man betalar inte själv. Det är staten. Något att tänka på varje gång man betalar skatt...
Enskilda mål betalar man dock själv.
är det inte så att ju mer fallet blir omskrivet . så kan du i princip välja vilken advokat du vill även de dyraste??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in