2013-08-14, 12:57
Medlem
Heffners avatar
Liten go, annorlunda upplevelse...

Besök i liten salong i södra delarna av Sthlm. Sitter mamasan och tre yngre tjejer i soffan varav två sitter med filt om sig och sover......Den tredje som är vaken är helt ok i 25 års åldern men verkar blyg..... Jag funderar en stund med "kontokorts tänket" i bakhuvudet. Ska jag chansa med den blyga....är ändå här så varför inte. Bestämmer mig, betalar till mamasan och Blyger lotsar in mig i ett litet rum med dörr. Påbörjar massagen som är helt ok med starka händer och inte det evinnerliga oljekladdet. Vändningen kommer nästan precis efter 30 minuter och så fortsätter det i samma goda stil. Mot slutet av timmen nuddar Blyger försiktigt pungen, ber nästan om ursäkt faktiskt men så frågar hon till slut när timmen är till ända om jag önskar något extra.....Frågar försiktigt vad hon menar och hon visar med handen. That's it? fortsätter jag varpå hon blygt svarar pekandes mot sin mun: I can try....if you want sir.

Priset klaras av och hon går ut en kort stund och sen händer följande; Hon tittar på mig och gör hälsningstecknet innan hon går ned på knä intill mig och tittar stint på min polare där nere och gör så hälsningstecknet även mot "honom".

Nu känner jag mig tvungen att fråga om det verkligen är första gången hon ska göra det och hon svarar jakande med nästan en tår i ögonvrån.

Här tar mitt ordinarie huvud över och säger till henne att hon inte alls ska göra detta om hon känner sig obekväm eller tvingad av någon boss....
Hon lyser upp som en sol kramar om mig innan hon halvspringer ut och kommer tillbaka med varma tvättlappar och tvättar av mig helt och hållet.

Fanns trots allt ett uns av samvete kvar i min kropp

Det finns fortfarande lite charm kvar.....
Citera
2013-08-14, 13:05
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heffner
Liten go, annorlunda upplevelse...

Besök i liten salong i södra delarna av Sthlm. Sitter mamasan och tre yngre tjejer i soffan varav två sitter med filt om sig och sover......Den tredje som är vaken är helt ok i 25 års åldern men verkar blyg..... Jag funderar en stund med "kontokorts tänket" i bakhuvudet. Ska jag chansa med den blyga....är ändå här så varför inte. Bestämmer mig, betalar till mamasan och Blyger lotsar in mig i ett litet rum med dörr. Påbörjar massagen som är helt ok med starka händer och inte det evinnerliga oljekladdet. Vändningen kommer nästan precis efter 30 minuter och så fortsätter det i samma goda stil. Mot slutet av timmen nuddar Blyger försiktigt pungen, ber nästan om ursäkt faktiskt men så frågar hon till slut när timmen är till ända om jag önskar något extra.....Frågar försiktigt vad hon menar och hon visar med handen. That's it? fortsätter jag varpå hon blygt svarar pekandes mot sin mun: I can try....if you want sir.

Priset klaras av och hon går ut en kort stund och sen händer följande; Hon tittar på mig och gör hälsningstecknet innan hon går ned på knä intill mig och tittar stint på min polare där nere och gör så hälsningstecknet även mot "honom".

Nu känner jag mig tvungen att fråga om det verkligen är första gången hon ska göra det och hon svarar jakande med nästan en tår i ögonvrån.

Här tar mitt ordinarie huvud över och säger till henne att hon inte alls ska göra detta om hon känner sig obekväm eller tvingad av någon boss....
Hon lyser upp som en sol kramar om mig innan hon halvspringer ut och kommer tillbaka med varma tvättlappar och tvättar av mig helt och hållet.

Fanns trots allt ett uns av samvete kvar i min kropp

Det finns fortfarande lite charm kvar.....
Plus i kanten till DIG
Jag har upplevt detta ett antal gånger och säger då att detta behöver du inte göra, och sedan har jag dricksat ordentligt ändå då jag faktiskt förstår hur det går till på vissa ställen.
Fy faan för giriga salongsägare som ska äta korven i båda ändar.
Citera
2013-08-14, 13:15
Medlem
Just4Mes avatar
Absolut ett + i kanten till dej heffner
Citera
2013-08-14, 15:12
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg som diskuterar hur stor risken är att gripas av polisen etc. har flyttats till den allmänna diskussionstråden om thaimassage:

https://www.flashback.org/t1145281

Återgå nu till att i den här tråden recensera upplevelser av thaimassage med sexuella extratjänster så att vi slipper dela ut varningar för off topic.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-08-14, 22:05
Medlem
Som tidigare talare, ett stort + till dig Heffner!
Citera
2013-08-14, 22:27
Medlem
Var idag inne på en salong i city som jag faktisk blivit rekommenderad. Allt började med att jag surfa omkring lite på nätet och diverse sidor om mitt nya intresse och med en o planerad kväll framför mig blev det en bokning på denna salong som självklart var första gången för mig. Bokar in en tid jag vet kommer passa och gör i ordning mig med att få all vardags syssla färdigt innan avtalad tid. kommer ner till salongen en kvart för tidigt vilket till min förvåning var helt tomt med en "mamma" och 3-4 tjejer sittandes bakom ett draperi. Blir i stort sett på hoppas direkt från dörren ifall det är jag med en tid in bokad vilket jag bekräftar. "Mamsen" ropar och ut kommer en otrolig söt utseendemässigt 20åring(läs 30). Jag blir till mig och följer efter när hon ropar in mig. Blir hänvisad till rummet och ber mig göra lägga mig ner, kommer in efter ett par minuter med alla "tillbehör" (olja, extra handduk och papers servetter). Först frågar hon vart jag har ont med sin halv dåliga svenska vilket jag svarar ryggen hon klämmer och tar lite på ryggen och frågar här? Här? Och sen är vi igång börjar från fötterna och uppåt inge tafsande dock och ryggen får en ordentlig massage. Helt lagom med händer och underarmar/armbågar! Sen kommer vändningen och frågan direkt. Med halv hård kompis blev svart självklart vad menar du? Vilket leder till att hon med händerna visar och jag frågar no more? Då säger hon body och pekar på sin riktigt slimade petita kropp med former på rätt ställen! Och priset diskuteras och hon får det hon vill. Det hela slutar med en body 2 body och en "signatur" på brösten! Tyvärr så fick jag ju inte framsidan masserad med händerna men det kan jag lova att hon gott gjorde med annat. Vart tyvärr inte häller en hel timme men det var okej för mig!

Betyg?
Massör: 8
Massage: 5 då bara baksidan vart ordentligt masserad.
Ett litet minus för den väl trafikerade gata den ligger på.
Totalt: 7. Ett återbesök blir om 2 veckor!

Min fråga till er är vad skulle man göra ifall jag inte var nöjd med bruden som kom ut? Kan man säga ifrån och få en annan?

Ber även om ursäkt för eventuella stavfel och en Wall of text! Detta är min första recension!
Citera
2013-08-14, 23:08
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Plus i kanten till DIG
Jag har upplevt detta ett antal gånger och säger då att detta behöver du inte göra, och sedan har jag dricksat ordentligt ändå då jag faktiskt förstår hur det går till på vissa ställen.
Fy faan för giriga salongsägare som ska äta korven i båda ändar.
Ja, verkligen bra gjort Heffner! Tråkigt att det går till så där på en del ställen.

Har Thaiman eller någon annan erfaren besökare en uppfattning om hur vanligt det är att tjejerna hamnar i en situation där deras enda lön består av det de kan dra ihop på extratjänster (som kanske även delvis hamnar hos mamsan)?

Salonger som drivs på det sättet vill man ju verkligen inte gynna även om jag å andra sidan inte är så naiv att jag tror att tjejerna utför extratjänster för att de är kåta eller tycker om det. Man vill ju ändå att det ska vara ett beslut som de tagit för att de känner att det är värt det för alla pengar de drar in, inte för att de är livegna.
Citera
2013-08-15, 08:46
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ja, verkligen bra gjort Heffner! Tråkigt att det går till så där på en del ställen.

Har Thaiman eller någon annan erfaren besökare en uppfattning om hur vanligt det är att tjejerna hamnar i en situation där deras enda lön består av det de kan dra ihop på extratjänster (som kanske även delvis hamnar hos mamsan)?

Salonger som drivs på det sättet vill man ju verkligen inte gynna även om jag å andra sidan inte är så naiv att jag tror att tjejerna utför extratjänster för att de är kåta eller tycker om det. Man vill ju ändå att det ska vara ett beslut som de tagit för att de känner att det är värt det för alla pengar de drar in, inte för att de är livegna.

Nu var det första gången den stackars massösen mer eller mindre var tvingad att göra nåt hon inte ville. Tyvärr kommer hon troligen inte ha samma tur med kunderna framöver.

Jag vet att det finns en del salonger som har väldigt stor omsättning på massöser och min teori är att de inte får tillräckligt betalt. Eventuellt får de bara för extra eller tvingas till och med dela de pengarna. De jag mött har varit erfarna inom extratjänsterna, men de måste ju ändå kunna leva på det de tjänar.
Citera
2013-08-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Vill varna för att det med stor sannolikhet finns en dam med HIV som snurrat runt på en hel del salonger. Hon har själv sagt det till en god vän till mig. På frågan om hon tog hand om sig och använde gummi svarade hon att korkade faranger får skylla sig själva om de inte själva ordnar med den detaljen. Nu kan det ju vara si och så med sanningshalten, men min vän var i alla fall 100% övertygad, och rent statistiskt var det ju endast en fråga om tid innan det hände.

De som kör utan bör skyndsamt besöka närmaste klinik, det här är inget man dela med sig av.

Eftersom jag inte är hundra på uppgifterna håller jag inne med namnet.

Du borde lämna en anonym anmälan. Det här är inget man väntar tills man är hundra på innan man anmäler till polisen. OM hon har HIV så riskerar väldigt många människor sin hälsa iochmed detta, kanske i slutändan även du själv. Är hon oskyldig så är ju väldigt liten skada skedd.
Citera
2013-08-18, 01:09
Medlem
Nu till min första recension:

I veckan besökte jag en salong i Malmö som jag varit på ett par ggr för några år sedan och som då erbjöd riktigt bra massage, fast utan extratjänster.

Jag kommer in, blir direkt välkomnad av en mullig tjej i 30-årsåldern med väldigt kort kjol. Hon visarmig ned i källaren och erbjuder mig att duscha först om jag vill. Det gör jag men det känns lite halvt obekvämt då duschen ligger mitt i ett rum genom vilket andra kunder och massöser passerar. Men det har frostat glas runt iallafall.

Nåväl, lägger mig på madrassen utan kläder och på mage. Snabbt upptäcker jag att det finns en lång spegel bredvid mig så att man "har koll" medan de masserar en, en god idé.

Massösen kommer in, håller på och fixar med fläkten en del och börjar sedan massera. Det är en ganska tuff massage och hon kan sin sak. Vi småpratar lite och emellanåt frågar hon om det känns OK eller hon ska köra mjukare/hårdare. Några ggr kommer hon åt PetterNiklas men det blir aldrig riktigt sensuellt.

Dags för den obligatoriska vändningen. Min massös reser sig och går bort och torkar ansiktet med en handduk. Jag tänker att det väl inte är så farligt varmt därinne men tänker inte mer på det. Hon fortsätter med att massera mina ben och sedermera min mage och bröstkorg. Nu kommer hon mer och mer att "råka" snudda vid min lille krigare. Plötsligt kommer frågan och även om jag inte tycker hon är någon direkt skönhet så tänker jag, "ja, varför inte". Belysningen är ganska dämpad och dittills har jag inte riktigt legat och kollat in om hon ser bra ut eller ej i ansiktet.

Jag hinner bara nicka, så säger hon: 500, och signalerar att det blir inklusive blåsjobb. Nu ser jag att hon har en hel del utslag i ansiktet och dessutom är hon helt blöt av svettpärlor i fejset. Jag går från tveksam till direkt ointresserad och säger nej. Hon tror att jag vill ha annat så hon föreslår FS för 1000. Nej, jag vill inte. Hon går ned till 300 för BJ, men nu har hon närmat sig mitt ansikte och et droppar bokstavligen från hennes ansikte ned i mitt och jag får anstränga mig för att inte resa mig upp, rusa upp och ta mina pengar tillbaka för att sedan springa ut därifrån.

Tjejen ser väldigt besviken ut och försöker på alla vis. När hon ger upp så säger hon oroligt: Är du polis? Jag nekar men hon ser fortsatt tveksam ut. Massagen är snart slut och jag duschar, klär på mig och lämnar. På vägen ut hinner jag se åtminstone en riktigt snygg tjej i rummet där man kommer in. Fan, vilket nitlott man åkte på. Flera dagar senare känner jag mig fortfarande lite äcklad av hennes svettpärlor. Och jag undrar vad det var för fel på henne för jag har aldrig sett en människa svettas så och det var inte ens särskilt varmt eller kvavt därinne.
Citera
2013-08-18, 12:49
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faddermakkern
Du borde lämna en anonym anmälan. Det här är inget man väntar tills man är hundra på innan man anmäler till polisen. OM hon har HIV så riskerar väldigt många människor sin hälsa iochmed detta, kanske i slutändan även du själv. Är hon oskyldig så är ju väldigt liten skada skedd.

Jag håller med Faddermakkern. Säkerhet och hälsa går före artighet!

Och det gäller nog inte bara hälsan utan faktiskt också livet i förlängningen. Bromsmediciner bromsar, inte botar!

Det gäller att få stopp på en sån högriskfaktor som denna massös! Och hon har dessutom mage att kalla torskar som kör blankt för korkade. Hon har iofs helt rätt i det, men med hennes beteende ska hon inte ta ordet i sin mun.
Citera
2013-08-18, 15:57
Medlem
Gjorde ett återbesök på salong i söderort var nog två-tre år sedan sist.
När jag kom så gick det en man ut så de var bara att gå in i rummet och tjejen bytte handdukar och fräschade upp lite så fick jag ta av mig och efter ett tag så kom tjejen in och började med att låsa dörren. Stället var mycket fräschare nu än förra gången då det kändes lite slitet.

Hon började med ryggen som brukligt är och fick en rejäl körare vilket behövdes och som jag gillar.
Även benen blev ganska hårt masserade och ibland så pillade hon på kuken och fnissande lite, vid vändningen hade jag halvsvaj och hon tittade på kuken och undrade om jag ville ha någon extra masssage.
Vi kom överens om HE och hon naken för 700 extra. Hon tog av sig kläderna hennes bröst var nog de snyggaste jag sett inte små inte stora men väldigt perfekta.
Hon satte sig bredvid mig och började runka lite men var svårt att pulla henne så vi satte oss framför varandra och hade det skönt iaf jag.
Efter ett tag så la jag mig ner igen och sprutade snart en rejäl laddning sperma, sedan mer massage och dusch.
När jag kom ut satt det två tjejer till i soffan som bägge såg bra ut så det var ett lyckat besök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in